NU CUMPARATI LOGAN MCV DIESEL!, Probleme Mari,piese Scumpe,cel Mai Prost Service

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Salutare. Eu am un MCV din 2008, cu care am facut pana in prezent 176.000 Km. Nu am avut nici o problema. Absolut nici una. In afara reviziilor periodice, nu am schimbat nimic la el. De injectoare nici pomeneala, si nu da semne ca ar fi cazul curand. La cate probleme ai prezentat, tind sa cred ca nu stii cu se merge cu o masina. Sorry. Trebuie sa cunosti limitele masinii dar mai ales pe ale tale. Toate bune.

    Comment


    • #77
      nu e neaparat de masina uneori conteaza si asa zisul noroc....si.a luat un vecin odata cu mn masina mcv 1.5dci 2008 si dupa max 5000 km s.au dus injectoarele plus ca daca ii dadea 140 ii murea motorul direct din fabrica!!

      Comment


      • #78
        Salutare! Tinand cont ca ai cumparat un mcv fabricat in decembrie 2007, acesta este sigur Euro4 cu intercooler, ( 70cp ) presupun ca are. Este un upgrade simtitor fata de un Euro3 din 2006, (cum am eu- am 51.200km, Nu am avut nici cea mai mica problema cu.injectoare, pompa de inalta presiune, pompa motorina. Alimentez ocazional de la OMV si tin sa spun ca"DA" este o diferenta fata de Petrom unde alimentez frecvent. Simt masina altfel, scade si consumul urban mai repede, eu fiind o persoana care schimba dupa 2500-3000Rpm). Ce am schimbat la a mea pt ca imi pornea la a cincea sau a sasea cheie au fost: 2bujii incandescente si 2 senzori (Astia sunt: Captor arbore came K cod 8200285798, si Senzor de repere cilindrii -unul langa capacul de la distributie si celalalt nu stiu pe unde. Operatiunea asta costandu-ma 420lei la Service Renault - serus bucuresti ! De atunci nici cea mai mica problema.
        Nu stiu ce sa spun despre problemele tale. Masina ai cumparat-o SH, sau noua? Daca a fost SH, posibil ca proprietarul dinaintea ta sa fi avut aceleasi probleme si nu le-a reparat, ci doar le-a "carpit"- pe la injectoare posibil a schimbat kitul de reperatie (diuze din el - exista aici pe forum informatiile necesare pt aceasta problema). De verificat cum spuneam Bujiile incandescente deoarece este foarte posibil sa iti porneasca intr-o singura bujie (dasta porneste ff greu). Chiar nu stiu. Cam astea ar trebui verificate. Incearca sa mergi in alt judet mai apropriat de tine, la reprezentanta si fa-i o diagnoza, fa-i un test de pornire cu 2 injectoare OK, verifica daca pompa baga presiunea buna, verifica senzorul de pe capacul distributiei, verifica bujiile incandescente.
        Multa bafta si tine-ne la curent!!
        Last edited by andrei_mircea; 14 November 2012, 22:00.
        My turbo lag, give your MPI, a chance

        Comment


        • #79
          Originally posted by bogmcv View Post
          subscriu domne si eu la faza cu loganu e varza...
          posed si eu un logan mcv diesel. eu nu la-am cumparat nou, am avut destule masini second si le stiu dezavantajele si mai ales avantajele. l-am luat anul trecut de la un propietar, un baiat originar din botosani care cara pizza cu ea in Bucuresti. Masina e octombrie 2007 si avea 52000 de km la bord.Noi bucuresteni cam avem boala pe moldoveni, dar baiatul era de nota 20 si masina era a lui (in leasing), nu era intermediar. Nu mi-a adus masina spalata, era murdara ca de bucuresti, ba avea si ceva zgarieturi superficiale. Motorul nu fusese spalat niciodata, nu arata ca o masina de samsar, asta a fost cel mai important lucru care m-a facut sa o iau.
          Pretul anu trecut in aprile a fost 5000 euro, versiunea cu 7 locuri, laureat+, adica are abs...(i-am dat lui cam 1500, iar restul 3500 am achitat leasingul)
          deci nu vorbim de o masina noua, ba chiar de una alergata in Bucale. Cum era masina? In afara de curatenie exterioara nu avea nici cel mai mic zgomot interior sau exterior. Nu bate nimic, fara greieri... Acum masina are 81000 km, ca doar n-am luat-o sa ma uit la ea.
          probleme cu ea au fost doua si foarte grave.
          1. la o luna dupa ce am luat-o a inceput sa porneasca greu. M-am dus la Auto marcus (rep. Dacia) si mi s-a comunicat diagnosticul- un injector infundat- si costul reparatiei - 6000 roni !!!!- ca trebuie inlocuite toate etc. Mda, m-a c-am luat rasul, am luat masina, am sunat un prieten!!!, si am ajuns la un service aproape de podul constanta, care repara numai motoare diesel. costul reparatiei a fost 350 roni (s-a reparat injectorul 1, ala care iese greu)
          2. masina a fost remapata pe un pret modic la un prieten anonim pe modica suma de 150roni (da, ati citit bine, un milion jumate daia vechi). Mici liniute cu dricuțul meu si imi apare pe bord martorul de la temperatura apa. Diagnosticul a fost ca din cauza softului pus s-a fortat un senzor la injectoare care a cedat. Piesa+manopera=250 roni. Au trecut 20000 de km si mai bine de un an.
          Concluzii. Am luat Logan diesel second si am bagat o groaza de bani in el. Circa 150 euro intr-un an jumate si aproape 30000 de km. Nu va cumparati aceasta masina daca va plac masinile care va lasa in drum, daca aveti capul plin de aere sau daca va beti cafeaua in Dorobanti.
          ps1. la 60000 de km i-am facut si distributia, dar nu la rep, la un prieten. Cost cu piese originale si manopera in jur de 800roni. Asta intra la intretinerea normala a masinii, nu la bani bagati in masina.
          PS2. Am fost la Viena acum 2 saptamani cu ea. am stat vreo trei zile. 2500 km consum 6.1 total cu atostrada la 140 si la noi cam la limita legalitatii (viena-bucuresti 12ore luni, de Sfanta Maria)

          dupa ce ca e ditamai mesaju s-a mai si dublat... L-as modifica dar nu stiu cum...
          Foarte buna postarea asta - este graitoare pentru foarte multe probleme --- MASINA SARACA NU ARE VREO HIBA MAJORA fata de alte masini. "Buba" => daca se poate spune asa: mecanicii care nu stiu sa repare masini, ci doar sa schimbe diverse piese de pe masina, respectiv service-urile care stiu sa scrie numai facturi cu valori mari.

          Din pacate oamenii nu reusesc sa ajunga la cei care stiu meserie... si raman si cu masina nerezolvata si cu gaura din buzunar.

          Comment


          • #80
            An un logan mcv din 2008, 0 probleme pana acum

            Comment


            • #81
              am un MCV din 2006 .S-a comportat si e comporta normal ca orice masina desi are viata grea o bag peste tot da cu grija si stie sa faca multe fara sa ma fi lasat vre-o data.Ii dau tot ce-i trebuie si ea este recunoscatoare Totusi ma port frumos cu ea iar ea e si doamna pe asfalt si caruta la tara .Nu-mi pare rau ca mi-am luat-o si ma bucur de ea.Pentru niste idioti ca noi e o masina excelenta.

              Comment


              • #82
                salutare

                Sunt masini bune depinde de norocul fiecaruia si cum o exploateaza
                ym! dorinu2005@yahoo.com
                BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                Comment


                • #83
                  OK si cam care ar fi ponderea norocului in ecuatia asta ?

                  Comment


                  • #84
                    @ yo5pdw avea socramiu' un logan mcv din 2007, facuse 200.000 km dar masina aia era ca noua frate!!!!Nu a avut nici o problema cu masina si mergea cu ea, nu gluma.Cara marfa zilnic!
                    Astept cat mai multe opinii : PH-22-BFC

                    Comment


                    • #85
                      si nu i-a schimbat nimic?

                      Comment


                      • #86
                        Şi eu am un vecin care are magazin şi cară marfă foarte des, are mcv dci 70 cp din 2007, are vreo 170.000 km şi i s-a stricat doar ambreiajul pe la 90.000, nu s-a tocit ci nu mai funcţiona, rămăsese cuplat. Dar la injectoare, turbo şi pompă nu a umblat, merge bine maşina.
                        Last edited by Niki; 8 January 2013, 22:40. Reason: greseala de tastare
                        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                        Comment


                        • #87
                          salutare

                          dorel67popa sa inteleg ca esti dezamagit de masina? ok o ai de noua sau sh?
                          ym! dorinu2005@yahoo.com
                          BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI

                          Comment


                          • #88
                            nu de masina sunt dezamagit;ea se comporta normal.

                            Originally posted by ionescu liviu View Post
                            Şi eu am un vecin care are magazin şi cară marfă foarte des, are mcv dci 70 cp din 2007, are vreo 170.000 km şi i s-a stricat doar ambreiajul pe la 90.000, nu s-a tocit ci nu mai funcţiona, rămăsese cuplat. Dar la injectoare, turbo şi pompă nu a umblat, merge bine maşina.
                            nici la distributie ?
                            Last edited by 77sky; 10 January 2013, 13:28. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #89
                              Ba da, distribuţia a făcut-o cel puţin odată.
                              http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by doru View Post
                                dorel67popa sa inteleg ca esti dezamagit de masina? ok o ai de noua sau sh?
                                asta cu barbatii adevarati suna bine da ma dispera cand vad ca si multe gospodine prefera MCV-ul

                                Originally posted by ionescu liviu View Post
                                Ba da, distribuţia a făcut-o cel puţin odată.
                                stii cumva cam pe la cati km?:
                                Last edited by dorel67popa; 10 January 2013, 16:07. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google