If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
salutare,
am instalat un kit bi-xenon si a aparut urmatoare prblema:
se comuta pe faza scurta si lunga dar ramane blocat pe faza lunga.pentru a trece din nou pe faza scurta trebuie sa le opresc si sa o iau de la capat...
stie cineva ceva????
salutare,
am instalat un kit bi-xenon si a aparut urmatoare prblema:
se comuta pe faza scurta si lunga dar ramane blocat pe faza lunga.pentru a trece din nou pe faza scurta trebuie sa le opresc si sa o iau de la capat...
stie cineva ceva????
asa patesc si eu
o sa remediez luni sau marti, Cica trebuie pusa o rezistenta mai puternica parca
eu am una , cu motorul oprit merg fazele dar daca pornesc motorul se blocheaza pe lunga daca comut
Ca e vorba de xenon ... am si eu o intrebare. Cum se vede primiti multe flash-uri de la ceilalti, ati avut probleme cu politia ? Ca tare ma tenteaza si pe mine dar sa nu am prb cu politia sau chiar arr-ul . Ca doar este o modificare neomologata de rar.
Sau ati putut obtine omologare ?
@mihaicj Primesti flashuri de la aia care nu stiu ce e aia xenon si au impresia ca tu mergi cu faza lunga...si din cate stiu nu cred ca ai probleme cu politia sau rar pentru ca si la masinile care vin cu xenon din fabrica nu e nici unde trecut in talon
Bart: I am through with working. Working is for chumps.
Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.
@mihaicj Primesti flashuri de la aia care nu stiu ce e aia xenon si au impresia ca tu mergi cu faza lunga...Si din cate stiu nu cred ca ai probleme cu politia sau rar pentru ca si la masinile care vin cu xenon din fabrica nu e nici unde trecut in talon
In momentul in care primesti flash -uri inseamna ca ai o problema indiferent ca e xenon, bixenon, normale etc. Inseamna ca deranjezi ceilalti participanti la trafic iar in momentul in care deranjezi inseamna ca esti un pericol pe sosea!!! Indiferent de becurile utilizate e important sa nu deranjam pe ceilalti si totodata sa vedem cit mai bine
si din cate stiu nu cred ca ai probleme cu politia sau rar pentru ca si la masinile care vin cu xenon din fabrica nu e nici unde trecut in talon
Total gresit! Orice instalatie de xenon trebuie sa aiba neaparat spalator de faruri, pentru a fi omologata. Cati dintre cei cu Logan cu becuri xenon au asa ceva? Raspunsul: nici unul
In plus de asta, orice modificare constructiva trebuie omologata. Masinile noi nu au trecut in talon xenon pentru ca ele deja sunt omologate sa aiba asa ceva.
Aia cu spalatorul de faruri e relativa...Si nu cred ca tine neaparat de xenon.Multe masini au lupe si spalator de faruri ,dar n-au xenon...
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Nu conteaza daca au halogen si au spalator la faruri. Conteaza sa aiba spalator cand au xenon. Eu unul n-am vazut nici o masina cu xenon din fabrica si fara spalator la faruri.
@mihaicj Primesti flashuri de la aia care nu stiu ce e aia xenon si au impresia ca tu mergi cu faza lunga...Si din cate stiu nu cred ca ai probleme cu politia sau rar pentru ca si la masinile care vin cu xenon din fabrica nu e nici unde trecut in talon
99% din auto care se vand au xenon cu lupa, tocmai din cauza ca este emisa o lumina mai intensa si lupa directioneaza mai bine - vezi exemplul celor care pun si la halogen mai nou lupa - Skoda, Peugeot...Auto care au XENON au OBLIGATORIU reglaj automat al inlatimii farurilor, in functie de incarcarea puntii spate. Sa nu mai amintesc de faptul ca sunt unele si cu doua locuri de masurare - puntea spate + puntea fata...Asa ca am impresia ca tu nu stii ce e ala xenon...Daca traiai in Germania, Austria sau prin zona vedeai cat de scumpa este ignoranta cand faceai o modificare fara TUV si sarea talonul din buzunar + o amenda de 800 - 1000 sau mai bine de euro...
aaa... si spalatorul de faruri este obligatoriu din fabrica daca e xenon pe masina, din nou daca te prinde pe autobahn cu instalatia nefunctionala te arde la buzunar...dar de...romanii...fac ce vreau ca asa vrea muschiul meu...
) ) )
In cea ce priveste blocajul pe faza mare la instalatia de xenon trebuie un releu mai puternic ca sa faca diferenta dintre faza scurta si faza mare.....Iar partea cu politia si cu xenonanele este interpretabila....Fiecare are varianta lui ca e de incurajat sau nu fiecare o ia cum vrea...Eu unu nu am avut nici cea mai mica problema si nici nu stiu vreun amic care sa fi intampinat probleme....Restul sunt rautati....Deci eu unu recomand xenoanele....
Nu era rautate ...Era vb de politia din alte tari cu o legislatie si un bun simt mai dezvoltate...Daca te duci la orice service de marca sa iti montezi kit de xenon cu faruri si tot ce trebuie dupa ce ai cumparat masina ai ramane surprins ca chiar si asa iti monteaza senzorul de nivel inaltime punte.
oricum daca ai masina in garantie nu vad cum ti-ai pune asa ceva fara sa iti dea peste nas la service...Orice problema ai avea la electrica pe asta or sa dea vina.
si cel mai important daca instalatia ar fi fost prevazuta sa fie pusa pe logan nu ar face figuri de astea...Ar merge din prima fara probleme...Dar daca e "universala" si lumea pune botul la asa ceva...Am vazut destule masini care au fost la un pas sa arda din cauza improvizatiilor "omologate RAR"
Farurile cu xenon de pe masinile care au asa ceva din fabrica au si reglare automata atunci cand masina merge pe denivelari sau urca un deal de exemplu. Ele bat mai jos, cat e nevoie, sa nu orbeasca ceilalati participanti la trafic.
Vorbind de o instalatie de xenon originala din fabrica montata dupa....Este total adevarat ce zici u ...Dar costa o groaza in primul rand si daca nu le pui cand iei masina nu iti mai permiti sa le montezi dupa......In al doilea rand instalatia de xenon este montata peste deci nu am umblat deloc la sistemul de lumini....Iar cei de la service au zis ca nu este nici o problema atata timp cat nu tai vreun fir nu faci vreo prostie, nu pierzi nimic....Si in cea ce priveste legislatia de afara este stricta cum zici u ...Dar daca iti vezi de treaba nu ai probleme....Bunul simt lipseste si in alta parte numai ca privim noi prea de jos multe aspecte....Numai bine
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment