Pierdere ulei pe la semeringul de la axul cu came 1,5 dci

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierdere ulei pe la semeringul de la axul cu came 1,5 dci

    Salutare tuturor!
    În februarie am fost nevoit sa schimb chiuloasa din cauza unei fisuri care provoca creșterea presiunii în vasul de expansiune și lichidul de răcire nu mai circula- lipsa căldură în habitaclu. Am luat o chiuloasa. Am rectificat-o, am schimbat simeringuri, ghiduri, am reglat tachetii (la service). Am pus un semering original la axul cu came și am avut surpriza neplăcută sa curgă ulei. Partea mai rea e ca mi-a făcut varza curelele de la distribuție. Am schimbat din nou semeringul, de data asta cu unul afrermarket. Pe moment nu a curs pe nicăieri. După 2 săptămâni și 300 de km....surpriza.....curge din nou.!
    Ce ar putea fi?

  • #2
    Cred ca sunt necesare si cateva date despre masina, din ce an este, eventual cod motor, etc... apoi ar fi bine daca ai preciza si de ce ti-a "făcut varza curelele de la distribuție", daca axul cu came este OK, fetele de imbinare ale aluminiului au fost zgariate sau nu la demontare\montare, operatiile acestea s-au facut conform utilizand si sculele necesare, s-a montat si un spacer si s-a strans acel surub la 12Nm,... eventual s-au verificat si etansarile arborelui cotit dinspre distributie si cutie (sau unde anume "curge din nou" ), etc. ...

    Comment


    • #3
      Neavand alte date si informatii iti atasez totusi cateva capturi pentru un 1.5 dCi ales la intamplare, nu stiu daca despre asta este vorba dar poate te ajuta sa detaliezi putin problema....
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Salut, mașina este din 2007, 265000 km.
        Operațiunea de schimbare a semeringului de la axul cu cama s-a făcut după ce a fost pusa distribuția la semn, dat jos capacul de la chiulasa, dat jos pinion , lagăr apoi scos semering cu mana cu grija fără a zgâria axul. Acum nu știu cum a fost demontat axul cu xame la atelierul unde am rectificat chiulasa.
        Ulei curge pe la semeringul de la axul cu came.
        Din câte știu lagărele ce fixează axul cu came nu au cuzineți....dacă la asta te referi când zici de spacer.

        Comment


        • #5
          Nu pot sa verific acum dar din cate tin minte capturile pe care le-am atasat sunt valabile si pentru motorul tau, iar daca te uiti mai atent vezi ca nu la "cuzineti" ma refeream ci la acel distantier pentru montaj (unele vin cu el altele nu) si este important ca tot montajul semeringului sa se faca conform (inclusiv celelalte conditii), iar uleiul poate "curge" din mai multe cauze...

          Comment


          • #6
            Salut, azi am fost la mecanic și am scos axul cu came.....era ovalizat....avea uzura doar pe jumătate din circumferința.....în dreptul semeringului.....Am pus alt ax cu came. Sper sa fie bine acum!

            Comment


            • #7
              Originally posted by Gil26 View Post
              Neavand alte date si informatii iti atasez totusi cateva capturi pentru un 1.5 dCi ales la intamplare, nu stiu daca despre asta este vorba dar poate te ajuta sa detaliezi putin problema....
              Înțeleg că ai atașat câteva capturi de ecran pentru un model de motor 1.5 dCi.

              Comment


              • #8
                Da, ai inteles corect , capturile pe care le-am atasat sunt pentru un motor 1.5 dCi, am scris destul de clar asta "... iti atasez totusi cateva capturi pentru un 1.5 dCi ales la intamplare ...", dar eu nu inteleg "sensul" postului tau , asa cum ulterior a precizat initiatorul "mașina este din 2007, 265000 km" si poate avea un cod motor K9K790 (de 48 kW), 792 (50 kW), 794 sau 796 (kW) iar din cate a scris in postul nr. 6 (15 March 2022) se pare ca a si rezolvat problema.
                Last edited by Gil26; 7 June 2024, 05:53.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Gil26 View Post
                  Nu pot sa verific acum dar din cate tin minte capturile pe care le-am atasat sunt valabile si pentru motorul tau, iar daca te uiti mai atent vezi ca nu la "cuzineti" ma refeream BodyGain​ ci la acel distantier pentru montaj (unele vin cu el altele nu) si este important ca tot montajul semeringului sa se faca conform (inclusiv celelalte conditii), iar uleiul poate "curge" din mai multe cauze...

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Gil26 View Post
                    Da, ai inteles corect , capturile pe care le-am atasat sunt pentru un motor 1.5 dCi, am scris destul de clar asta "... iti atasez totusi cateva capturi pentru un 1.5 dCi ales la intamplare ...", dar eu nu inteleg "sensul" postului tau , asa cum ulterior a precizat initiatorul "mașina este din 2007, 265000 km" si poate avea un cod motor K9K790 (de 48 kW), 792 (50 kW), 794 sau 796 (kW) iar din cate a scris in postul nr. 6 (15 March 2022) se pare ca a si rezolvat problema. https://www.rcl-group.com/erp-sistem/
                    Îmi pare rău dacă nu am înțeles corect mesajul tău inițial.

                    Comment


                    • #11
                      Pai hotaraste-te, ori ai inteles ori nu ai inteles, ca nimeni NU mai intelege nimic din tot ceea ce ai scris pana acum.
                      Oricum ai mai "bifat" un post complet offtopic si total aiurea care nu ajuta pe nimeni cu absolut nimic, la fel ca toate celelalte ale tale de pana acum, posturi initule fara rost \sens si

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google