Logan Cu 6 Viteze (inainte)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si eu sunt pentru cutie de 6 trepte...stiu ca dusterul de 105 cai dci are cutie in 6 trepte....si ar trebui sa se potriveasca ca sunt aceleasi motoare...decat calutii difera...sau dupa megane ca sii la ala e la fel motoru

    Comment


    • #17
      Eu pot sa fac o intrebare la astia de la dezmembrari sa vad ce preturi au sa-ti faci o idee.

      Comment


      • #18
        nu ma intereseaza neaparat pretul ca inca nu am logan. in primavara o sa am cred. dar vreau sa fie lamurita chestie asta. daca potriveste sau nu cutia. a mai fost deschis thread pe aceasta tema acum vreo 3 ani si a ramas in aer......

        Comment


        • #19
          Iti dau eu cutia sa faci o proba . Trebuie sa intelegi ca te va costa ceva bani+munca+nervi si alte cele pe langa.
          E posibil sa se potriveasca si la carter si la suporti. E acelasi K9K. Nu stiu acum in ce toane vor fi rapoartele de transmitere ale cutiei cu 85 cp ai motorului. Cine stie, poate o sa ne spui ca pleci cu a doua de pe loc ca a I-a este prea scurta .

          Sau poate o 6+1 pe un 1.5 85 cp resoftat ar fi mai altfel.

          Totusi si la megane de 1.5 85, s-a pus tot 5+1, sunt ceva calcule, plecand de la cuplul motorului, de la puterea lui, de la masa masinii, de la dimensiunile cauciucurilor si tot asa.....
          9! 9! 9!
          sigpic

          Comment


          • #20
            leon, o sa-ti iei diesel sau benzinar? daca iei dci90 si-l softezi la 110cp, intreaba de cutia de pe vechiul megane 1.9dci 120cp, sau cutia de duster. vezi insa ca duster, avand roti mai mari, are rapoarte mai scurte si te trezesti cu vax 160km/h si consum de rad aia cu 1.6_16v de tine ca de curci.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              clar ca diesel.de 85 sau 90. ma gandeam ca de la megane-ul de 1.5 ar merge ca e cam la fel motorul. + o resoftare imposibil sa nu duca. daca fiatu la motor de 1.3 are 6trepte. deci inca nu stie nimeni sigur daca merge? nu a facut nimeni asa cva? se poate muta threadul la sectiunea tuning? e primul thread postat si am gresit un pic cu el. la tuning ar avea mai multi vizitatori

              Comment


              • #22
                cutie de Megane 3 1.6 16v 110 cai. adaptezi inca un rezervor pentru lichid hidraulic si ai rezolvat problema. treaba studiata de mine. merge. bani sa ai

                Comment


                • #23
                  asta la logan de 1.6 16v benzina banuiesc. dar la diesel?

                  alessandro ai pus cutia pe logan?
                  Last edited by L3on_rgby; 26 September 2011, 14:24. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #24
                    nu, nu am pus cutia. cauta de megane 1.5 dci 105 cai

                    Comment


                    • #25
                      Recomand ND0, nu TL4 ca la Duster.
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • #26
                        Cea mai mare prostie o faceti cu 6 trepte . 1.panda ala de 90cp are el 6 trepte dar nu inseamna ca are o turatie mult mai mica la nu stiu ce viteza cum spuneti voi , inseamna ca are 6 viteze si sunt mai bine etajate adica schimbi mai des lucru care ajuta la demaraj fiindca e motorul mic si nu duce o cutie de 5m . Este lafel ca la bicicleta , sa zicem ca avem 2 biciclisti: unul are 8 pinioane iar altul are 6 , cel cu 8 schimba mai des dar da mai usor la pedale in timp ce acela cu 6 schimba mai rar dar da mai greu la pedale (are nevoie de mai multd forta) , asa si la masini , daca esti cu a5a la 3000rpm si ii dai a6a si cade la 1500 cu a6a e lesinata , aproape ca moare fiindca nu are forta (cuplu nu cp) sa mai traga de la turele alea , ar trebui sa ii dai a6a pe la 4000 si sa cada pe la 2000 ca sa nu tremure si sa poti accelera cat de cat . Alt exemplu: loganul a1a a2a a3a stop , cand ii dai a4a trage foarte greu , ce sa mai zic de a5a... 2.nu conteaza cp , conteaza cuplul , la cuplul pe care il are loganul i-ar trebui a5a mai turata nu una de diesel ca atunci chiar ca nu mai are demaraj in a5a . 3.de ce nu cautati o cutie in 5 trepte de pe renault care e mult mai bine etajata ?

                        Comment


                        • #27
                          In oras cat mai putine tr posibil.

                          Am mers cu Golf 1.9 tdi 5 tr si Touran 1.9 tdi 6 tr, in oras mesteci clar mai mult in cutia cu 6 tr, nu e comod deloc la capitolu asta.
                          In loc de doua schimbari(tr 2 si 3) de multe ori tre' sa faci trei schimbari(tr 2, 3 si 4).

                          Comment


                          • #28
                            ce vreti voi, cei cu benzinare, se rezolva "elegant" cu tr. 5 de diesel. 120 km/h la 3000 rpm, 160km/h la 4000 rpm. nu mai visati cu benzinarul 120 km/h la 2000, ca veti constata nu numai ca nici nu mentine viteza, ci chiar scade ca si cum ai fi in deal.

                            Comment


                            • #29
                              Am avut in proprietate doua masini identice ca model ,130 cp, una cu 5 tr una cu 6 tr.La 2000 rpm cu 5 trepte masina avea 100km/h.Cea cu 6 trepte la 2000 rpm avea 105-107 km/h(ceasul sta putin peste 105).Cutia cu 6 trepte era mai scurta,masina mai iute in rampa.
                              Am mers Romania-Germania si retur cu Nissan Quashqai 1,5 dci 109 cp 6 trepte.La 3000 rpm masina are aproape 130km/h.La 4000 rpm putin peste 160km/h ceas, este "gata" turatia de siguranta la diesel.Daca o tineam 300 km la 165,la Aachen "faceam motorul" !
                              Pentru ca sa te ajute o cv 6 trepte,trebuie sa ai motor de peste 250-300 Nm.
                              Altfel cele 6 trepte sunt pur comerciale pentru a pune "botul fraierii" la cumparare, cum este cazul Nissan-ului Q 1,5.Nu te ajuta cu nimic pentru ca motorul sta turat din lipsa puterii si a cuplului in raport cu aerodinamica masinii si greutatea caroseriei.
                              Actual am masina cu 6 trepte,benzina 163 cp.Nu am unde sa merg cu tr 6.Pentru ca motorul sa mearga relaxat trebuie sa am 2800-3000 rpm, ce se traduce printr-o viteza pe ceas de 150km/h.Unde sa-i dau ca e plin de radare ?

                              Comment


                              • #30
                                Eu am acum cutie cv de SuperNova cu grup lung 3.7 fata de 4.2 cat era stock.
                                Masina merge exemplar de bine. 3000 rpm 120 kmh pe GPS

                                Nu cred ca as mai putea sa ma obisnuiesc vreodata cu rapoartele stock...mi se par mult prea scurte.

                                Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google