Păţanie Urâtă La Revizia De 20000 Km

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    relativ corect.....Dar daca chiar deschizi doar o supapa, atunci cand e motorul oprit cine mai apasa? Think about it...
    din ce a spus omul e clar ca au dat jos placutzele si dupa ce au depresat pistonasele, nu au facut pedale sa le puna la loc pe disc. Prin parcare a franat mai mult de spate si nu a apucat sa se aseze fata la loc.
    mai spunea cineva ca pedala de frana nu trebuie sa coboare...Aberatii, coboara incet-incet la orice marca de masina, nu doar la dacie
    altcineva o dadea cu berlina si instalatia in X...Nu au nicio legatura...ABS e una, pedale pana la moarte e alta...

    nu mai cita ultimul post

    Originally posted by Pacco View Post
    Ce tare.Sau ce prosti mecanicii aia.N-am mai auzit in viata mea asa ceva.Si cum sa-ti stranga frana de mana?Nu le-ai zis?Pai vezi ca nu e normal.Sa nu cumva sa ramai si fara frana de mana.Deja ma pui pe ganduri am 9500 de km,si trebuie sa ma duc la revizie,sper sa nu am vreo surpriza.
    inainte sa utilizezi motto-ul bikerilor invata niste mecanica...Macar din carti.
    frana de mana se verifica si se strange constant pe parcursul vietii unui autoturism...Chiar si aia smechera de mercedes cu actionare electrica are autoreglaj. Poate oamenii au vazut ca nu ii dau de cap si nu are nimic la prima vedere...Nu ai prefera sa ai o frana de mana care intepeneste instant cand stii ca te pot lasa franele? EU DA...

    @nmc: presimt ca masina nu are nimic pana la urma, au uitat ei sa faca ceva si sigur au facut cand te-ai intors asa ca ...daca nu mai apare nimic nou, dormi linistit

    si nu mai posta consecutiv...
    Last edited by Seba; 14 August 2008, 14:38.

    Comment


    • #17
      Io cred ca ti-au inlocuit vreun etrier ...Vreun macanic cu logan avea nevoie de etrier nou si ti l-a dat tie pe al lui cu probleme.
      sa verific niste placute nu trebuie sa demontezi etrierul. cand au inlocuit piesa a luat si circuitul aer. chestia care au facut-o mecanicii intra la furt calificat si se pedepseste conform legilor in vigoare. plus ca ti-au umblat la frane si ti-au pus viata si siguranta in pericol.
      de unde scoti niste daune morale frumusele.
      scrie la vocea clientului si cere o expertiza cu om de la pitesti, dac anu-ti rezolva nenea ala problema faci o scrisorica la anpc<opc> in care expui problema si ataseti raspunsul lui nenea de la dacia pitesti. si o sa faca comisie mixta anpc si dacia si o s ainspecteze masina. si nu uita sa mentionezi chestia cu viata ta si a celorlati participanti la trafic pusain pericos si suspiciunea ca ti-a fost inlocuit ertierul/ etrierii fara stirea ta.
      Last edited by NerviiMei; 14 August 2008, 14:32.
      Fuarte Nervos !!!

      Comment


      • #18
        Salut baieti,eu lucrez intrun service si ce spuneti voi se poate intimpla numai cind se umbla la placute si nu se face o revenire a etrierului.Asta este grija mecanicului, dar si a clientului .Daca mecanicul greseste clietul cind pleaca cu ea in primii 10 m trebuie sa varifice frinele si directia

        Baieti cautati service care iti da voie sa vezi ce operatii ti se fac
        Last edited by iveco; 18 March 2009, 18:43. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Ai mare grija, cu franele nu e de glumit!!!

          Comment


          • #20
            Originally posted by iveco View Post
            Salut baieti,eu lucrez intrun service si ce spuneti voi se poate intimpla numai cind se umbla la placute si nu se face o revenire a etrierului.Asta este grija mecanicului, dar si a clientului .Daca mecanicul greseste clietul cind pleaca cu ea in primii 10 m trebuie sa varifice frinele si directia

            Baieti cautati service care iti da voie sa vezi ce operatii ti se fac
            Grija clientului????? n-as vrea sa imi repar masina in service-ul in care lucrezi....

            Comment


            • #21
              si eu am facut reviziile in service, la REDAC craiova,si nu am avut nici o problema cu ei,chiar sunt multumit,dar mai intai trebuie sa te dai putin la ei si sa le arati ca nu esti nascut ieri!parerea mea e ca trebuie sa mai vb cu cativa mecanici,si sa le duci masina la probe,si daca ei zic ca are probleme,te duci peste ei si ma iei si pe mine cu tine ca stiu ce sa le zic.e cumva prima masina a ta personala?daca da,si eu sunt la fel,si mi se pare ciudat in fiecare zii la ea,dar e vb de grija primei masini!
              Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

              Comment


              • #22
                du masina la un test in alt servis autorizat dacia poate si in alt oras cel mai apropiat, spui ca esti in vizita si ca ai abservat nereguli in mers costa cam 100-150 ron si se da o constatare , cere si frane pe banc de probe si vezi ce spun si aia . daca apar naspeturi cu hartia aia te duci la ei le dai o copie xerox sa vada ce au gresit si apoi la opc si cerut despagubiri din partea servisului ( si in instanta daca se poate ) bani sau manopere gratuite ca de multe ori gigel uita ce trebuie sa faca la o masina fara un adaos de 50-100 ron la botu calului.

                Comment


                • #23
                  Eu tin sa-i dau dreptate lui Horia 66 referitor ce a scris in postul 12 , dar totusi daca e sa ne gandim logic , ceva nu-i in regula. Clientul cand isi ia masina de la service , in nici un caz nu-si ia masina direct din locul unde s-a efectuat revizia , deci de undeva de afara la iesirea din hala de reparati, unde pana acolo in mod normal o duce seful de service , sau ma rog mecanicul respectiv. Deci ... in cazul asta nu cred ca au dus-o impinsa , si trebuiau sa vada ca are probleme la sistemul de franare , daca pistonasele erau retrase total, si ei faceau pedala ca disperatii, nu credeti? Iar o chestie ce mi se ciudata , cum se preda masina clientului fara sa se faca probe , de catre cineva autorizat din service . Va zic asta ca eu la Tulcea unde-mi fac reviziile , tot timpul se procedeaza asa , indiferent de cat m-as grabi eu , sau mai stiu ce alt motiv . Indiferent ce interventie faceau cei din service la sistemul de franare , trebuiau sa verifice buna functionare a masini. Asta nu sta in grija clientului in nici un caz , deaia o duc la service , astfel o faceam eu in fata casei si gata , imi asumam raspunderea .
                  , sunt cu ochii pe voi !
                  :thumbsup:

                  Comment


                  • #24
                    Si eu am o problema asemanatoare,dar la mine a aparut pur si simplu.Cand stau la semafor de exemplu si apas pe pedala de frana,aceasta se duce in jos,iar in mers la fel cum ai spus si tu nu mai tine asa sus cum tinea.M-am interesat si eu si mi s-a zis ca ar fi pompa de frana.

                    Comment


                    • #25
                      Ca sa va spun cum a evoluat problema: in prezent am cu masina 46000km iar lucrurile au ramas ca la inceput. Adica am fost si la ITP (am o cunostiinta) si pe standul de franare masina franeaza excelent (tipul de acolo chiar a laudat eficienta la franare, echilibrarea intre roti !!!!), deci nu pot sa dovedesc ca nu este eficienta la franare, in schimb pedala ca si cursa este mai jos ca inainte (nu mult, poate 1 cm) iar daca apesi foarte tare pe ea (cu motorul pornit) se duce incet, foarte incet in podea. Am mai facut revizii de atunci (am schimbat plachetii pe fata, am inspectat etrierii in ideea ca i-au schimbat, ABS intra fara probleme), (am facut ITP de 2 ani), dar cei de la reprezentanta semneaza rapoarte ca masina e OK.
                      Masina nu pierde absolut deloc lichid de frana, nu am completat niciodata nivelul in rezervor, acelasi rezervor deservind si ambreajul hidraulic.
                      Ramane un mister greu de explicat decat poate prin pierderi in pompa de franare, sau prin modul de functionare al servofranei pritr-o eficienta mai mica. Daca motorul este oprit, in mod clasic pedala de franare dupa cateva curse se intareste la maxim si nu mai poti apasa pe ea, lucru care ma duce la ideea ca nu pompa e cu probleme. M-am gandit si la ansamblul ABS, dar asta e foarte greu de diagnosticat, neramanand memorate defecte de la el.
                      Oricum am ramas cu un fix verificand eficienta franelor destul de des, hmm, si cu un reglaj al franei de mana strans.
                      Daca apar modificari, va tin la curent.

                      Comment


                      • #26
                        poti dormi linistit, ai cea mai buna frana din lume , si daca nu ma crezi cauta un alt MCV si convinge-te ca face la fel , pedala coboara in fund daca o tii apasata mai mult cu motorul pornit , atentie!! doar mcv , la berlina nu se intampla la fel
                        Pain brings out the truth in us all...
                        ...how much truth can you stand?

                        Comment


                        • #27
                          nmclogandci orice masina care are ABS la apasarea pedalei de frana indiferent daca motorul este oprit sau pornit se duce spre podea mai repede sau mai incet in functie de tipu ABS-ului deci e ceva normal ....anormal este faptul ca ai ramas fara frane asta tine de ABS nu de pompa(odata tine odata nu tine,, pompa defectata odata sa dus ori ce iai face)

                          Comment


                          • #28
                            deci ABS berlina difera fata de cel de pe mcv ?
                            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                            Comment


                            • #29
                              salut sunt nou pe forum. am si eu un logan mcv 1.4 cu 5 locuri cu abs. nu am avut probleme cu el si il am din 01.10.2009, am 4800 km.
                              ce ai patit tu cu frana am patit si eu cu un microbuz de persoane, am plecat cu masina de pe loc, am parcat-o in fata firmei si nimic deosebit frana, tinea. mentionez ca masina are abs. cand am iesit cu masina in trafic aveam personalul firmei in masina si masina este mai grea si se opreste mai greu cand pui piciorul pe frana, isi schimba caracteristicile. in fata mea era un logan care a oprit brusc si eu cand am pus piciorul pe frana s-a dus pana la podea. era sa intru in el sa-l fac praf. am avut noroc ca nu aveam viteza mare si am luat dreapta de volan si m-am suit pe bordura ca sa nu intru in el.
                              sfatul meu e prima data este sa te uiti sa vezi daca ai lichid de frana in vas, eu nu mai aveam deloc. un coleg de la mine cand m-am intors cu masina mi-a aratat ca imi curge lichid de la rotile din spate stanga, cand fac pedala.
                              iveco are punte dubla pe spate. am dus masina la service si ce crezi ca era? conducta de frana s-a frecat de grup si a facut gaura exact la coturi in spate. sfatul meu este sa te uiti prima data la lichid in vas sa vezi daca mai ai si a doua oara sa te uiti sub masina sa vezi daca si la tine nu s-a spart vreo conducta de frana. din cauza asta eu nu mai aveam frana si abs. sper sa-ti fie de folos ce am scris aici .
                              cu franele nu ne jucam. cand ramai fara frana de picior trage frana de mana. daca mergi pe o distanta mai mare mergi intr-o treapta inferioara si foloseste frana de motor concomitent cu frana de mana. cand nu-ti merge nici frana de mana tine masina din ambreiaj, sper sa intelegi. imi cer scuze ca am scris foarte mult dar sper sa iti fie de folos ce am scris aici. astept raspuns din partea ta daca ai rezolvat ceva. cu respect.
                              am uitat sa mai spun ceva sa tii cont si de sfaturile celorlalti colegi de pe forum . orice problema poate sa apara la o masina si oricand atunci cand te astepti mai putin.
                              Last edited by crististreulea; 28 April 2010, 08:42.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google