Accident LogaN Mcv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Vocea Clientului chiar actioneaza asupra service-ului, chiar are efect daca suni la ei.

    Iar despre timpul de manopera, sunt timpi normati, deci au pus bine.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #32
      Nu prea sunt timpi normali.Nu cred ca ai inteles.Banii ti ia pentru 4 ore de lucru,care ora de lucru este de 60 ron iar alarma ti-o monteaza intr-o ora.Intelegi?Stiu ca sunt si alarme care se monteaza in 4 ore sau mai mult,dar mie mi-au montat-o in una singura,ca atare trebuia sa-mi ia banii pentru o ora,nu 4
      Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

      Comment


      • #33
        N-am zis ca timpii sunt NORMALI ci ca timpii sunt NORMATI, adica exista normative care contin timpii de manopera pentru orice montaj de accesoriu/piesa pe masina. Ei iti factureaza dupa acei timpi, nu conteaza ca a durat mai putin sau mai mult.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #34
          E adevarat ce zice andrei despre manopera, desi pe factura(chitantele care ti le da) scrie pe ora, se plateste pt ce au facut, depinde ce au desfacut bla bla... Da oricum mi se pare exagerat, 4 ore= 240 ron doar manopera .
          La mine le-a mai dat taicamiu si cate 1 milion la fiecare )(receptioner, maestru si parca si mecanicului care sa ocupat de ea)
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • #35
            4 ore fac fix 160 lei, ca in multe service-uri ora de manopera e 40 lei.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #36
              Am zis 240 ron pentru ca el a zis ca ora este 60ron, dar vad ca tu vi cu cate un repros la fiecare post al meu. Te rog daca poti sa nu mai dai reply la nici unul din posturile mele.. Multumesc
              fara linkuri externe in semnatura

              Comment


              • #37
                Da.Asa este.Am zis 60 de lei,pentru ca asa mi-au zis aia,ca e 60 de lei ora de manopera.Si atat si era.Deci e corect,4 ore-240 de lei,eu am avut reducere 50% de la ei de cand am luat masina,si mi-ai dat si alarma gratis,deci am platit 120 de lei,mai exact 118
                Logan Kiss Fm 1.4 MPI Gri Comete

                Comment


                • #38
                  La inlocuirea panourilor de tabla care nu sunt montate cu suruburi nu se pune flacara oxi-acetilenica ci se taie la o anumita cota cu ... Flexul nene...Asta e metoda la toate marcile - mercedes, bmw, dacia.
                  Mai departe, stai linistit, se face o sudura la rece - de fapt la o temperatura un pic mai mare decat ambianta cu vreo 200-300 grade sau o sudura in puncte si chit in ambele cazuri.
                  Vocea Clientului e cea mai buna treaba de facut...La nevoie se lasa cu expertiza de la uzina, si atunci sa te tii distractie pe capul lor, ca uzina nu glumeste de cand sunt francezii pe acolo.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by skd_ozenel View Post
                    La inlocuirea panourilor de tabla care nu sunt montate cu suruburi nu se pune flacara oxi-acetilenica ci se taie la o anumita cota cu ... Flexul nene...Asta e metoda la toate marcile - mercedes, bmw, dacia.
                    Mai departe, stai linistit, se face o sudura la rece - de fapt la o temperatura un pic mai mare decat ambianta cu vreo 200-300 grade sau o sudura in puncte si chit in ambele cazuri.
                    Vocea Clientului e cea mai buna treaba de facut...La nevoie se lasa cu expertiza de la uzina, si atunci sa te tii distractie pe capul lor, ca uzina nu glumeste de cand sunt francezii pe acolo.
                    Nu exista sudura la rece !!! Poate fi o ambutisare cel mult , ideal ar fi sa foloseasca un cleste de sudat electric prin presiune in puncte. Cea mai buna varianta ( daca si-au batut joc de lucrare ) este protectia consumatorului si o reclama negativa in presa .

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by givali View Post
                      Nu exista sudura la rece !!! Poate fi o ambutisare cel mult , ideal ar fi sa foloseasca un cleste de sudat electric prin presiune in puncte. Cea mai buna varianta ( daca si-au batut joc de lucrare ) este protectia consumatorului si o reclama negativa in presa .
                      Adica nu se utilizeaza sau ce?
                      Intreb...Ca eu asa am vazut cand am avut ocazia...Acuma na....Poate nu am vazut eu bine, dar in mod sigur nu era sudura in puncte

                      Comment


                      • #41
                        Nu este locul potrivit pentru a detalia , tot ce pot sa iti spun este ca in tinichigerie se foloseste sudura prin presiune in puncte , sudura cu flacara oxiacetilenica , sudura cu electrod si sudura cu CO2 . Primul si ultimul procedeu sunt recomandate datorita incalzirii pe o zona mica a pieselor de asamblat .

                        Comment


                        • #42
                          Ok,
                          Dadeam un exemplu general, nu ma refeream la Dacia ci la o alta marca...Bayerische Motoren ***** sa nu fac reclama.
                          Din cate vad, sau nu am fost atent si imi cer scuze, cred ca masina a fost ridicata si s-a cam stins nemultumirea.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google