am problema aceasta de cand am cumparat masina...trebuie sa stau tot timpul cu calcaiul in podea, pentru ca daca vreau sa pun toata talpa pe pedala de acceleratie, masina se accelereaza si fuge mai tare!...dupa 20, 30 km parcursi imi amorteste efectiv piciorul!...eu nu am pomenit asa ceva la celelalte masini mai vechi pe care le-am avut...efectiv tineam piciorul pe acceleratie, iar daca aveam nevoie sa merg mai repede, apasam pur si simplu!....acum e invers...trebuie sa tin varful piciorului in sus in asa fel incat sa nu se apese prea tare!....nu stiu ce sa ma mai fac!...daca dintre colegi au aceeasi problema si au gasit vre-o solutie va rog sa-mi spuneti si mie ce este de facut!
Cablu de acceleratie prea slab!...se poate face ceva?
Collapse
X
-
Nu va mai cramponati, sunt diferite masini la care pozitia pedalei de acceleratie provoaca inconfort la condusul acestora, pe distante scurte sau lungi, sau voi chiar nu ati mers cu alte masini sa faceti comparatie?!
Logan -praf
RAV4 -la fel de praf
Passat -bun
Citroen Jumper -bun
Iveco Eurocargo -bun
Citroen Berlingo -bun
si exemplele pot continua,
"ce va pute gura!!"
In poza ar cam fi motivul!Attached Filessigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Si eu am aceeasi problema!
Initial am zis ca nu sunt eu invatat si tin piciorul incordat pe acceleratie, dar treaba e ca nu ai cum sa-l tii lejer pentru ca e foarte incomoda pozitia.
Matheo, la alea nemtesti, pedala este la 45 de grade si o poti apasa cu toata talpa piciorului. E imposibil sa stai cu piciorul cum e in poza aia (aproape la 90 de grade), mai ales ca la alea nemtesti zici ca stai asezat pe podea.Last edited by vitriol; 31 October 2012, 21:59.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Si eu am coborat-o, dar problema nu este la plecare sau la mersul in oras, ci in afara orasului unde stai cu piciorul intr-o pozitie si nu-l poti sprijini de nimic. Pentru asta s-a inventat "cruise control-ul", dar nu e cazul la Logan.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
La masina mea pana acum 1 an puteai lasa piciorul pe acceleratie aproape cu toata greutatea lui,din cauza unei defectiuni al cablului de acceleratie. Se apasa destul de greu,si era foarte comod. Acum dupa schimbarea cablului,e ca la orice alta masina normala.
P.S : la drumuri lungi sprijin piciorul pe mocheta din dreapta pedalei,ca si cum as agata de aceasta. e mai comod.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostSi eu am coborat-o, dar problema nu este la plecare sau la mersul in oras, ci in afara orasului unde stai cu piciorul intr-o pozitie si nu-l poti sprijini de nimic. Pentru asta s-a inventat "cruise control-ul", dar nu e cazul la Logan.
Unii rad, dar si mie uneori imi amorteste calcaiul la drumuri lungi; sa fie de la ...reumatism?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Batranete haine grele (glumesc).
Din cauza pozitie si a distanelor lungi parcurse cu ligheanul din dotare, am "executat" ceva perechi de incaltaminte in zona calcaiului!sigpic
"BRABUS" STYLE
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostUnii rad, dar si mie uneori imi amorteste calcaiul la drumuri lungi; sa fie de la ...reumatism?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
radeti voi, dar nu-i rasul vostru adevarul e ca daca esti un tip ceva mai mare de 1m80, deja ai oarece probleme in a nu tine masina cu pedala blana. daca mergi in oras sau pe un drum virajat, unde lucrezi mul cu picioarele, nu simti diferenta intre pedala d egaz de la logan si cea de la maybach, dar sa mergi pe autostrada cu piciorul tinut in pozitia "semiapasat", ca daca-l lasi, iei toare radarele si santurile si tot ce vrei si ce nu vrei, nu-i tocmai usor. tre' sa-ti cuti o pozitie prielnica si in general, pozitia aia s elasa cu adidasi uzati intre calcai si glezna, pe exteriorDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment