Problema LOGAN MCV 1.5 DCI Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema LOGAN MCV 1.5 DCI Nou

    De 3 zile sunt posesorul unui Logan MCV 1.5 85cai diesel . Am plecat cu el la mare si am observat urmatoarele

    1. Aud pur si simplu soseaua sub mine , se aud rotile cu tropaie la drum ( este ceva normal? nu stau bine loganurile la antifonare?)
    2. Pe autostrada soarelui la 120 (sunt in rodaj mai mult nu pot sai dau) masina trage putin dreapta daca iau mana de pe volanul si vibreaza in timpul mersului. )

    Spuneti-mi este ceva normal la logan MCV sau ar cam trebui sa ma duc la garantie cu masina???

  • #2
    Verifica presiunea in roti.E singura problema posibila zic eu.

    Comment


    • #3
      In primul rand trebuie sa verifici presiunea din roti, pt. Ca masina e noua e posibil sa aiba presiune mare in roti, plus ca autostrada soarelui nu are un asfalt foarte fin.... Cat despre vibratii cred ca rotile sunt de vina ... Nu sunt echilibrate bine! Mult succes, si bine ai venit printre noi.

      Comment


      • #4
        Presiunea si echilibrarea rotilor cred ca trebuie verificate. Bafta

        Comment


        • #5
          Daca masina "trage" in orice directie si mai si vibreaza volanul, in mod clar rotile nu sunt bine echilibrate. Si eu am mai patit asa, iar problema s-a rezolvat dupa ce am echilibrat ambele roti din fata. Iar in legatura cu presiunea din roti, eu zic ca ar trebui un pic coborata, deoarece la dealer pun o presiune mai mare in roti decat cea prevazuta. Eu cand am luat masina si am verificat presiunile aveam cu vreo 0.5-0.75 atm in plus fata de cat trebuia.

          Stima.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Daca soseaua nu era putin inclinata, e o problema la echilibrare sau la unghiul de alunecare al rotilor fata.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              Nici ale mele nu au fost echilibrate bine din fabrica , dar de cand mi-am luat jantele de aliaj wolfrace pro sprint si pe care le-am echilibrat n-am mai simtit vibratii cand o sa pun gume de iarna pe cele de tabla o sa le fac si echilibrare
              Last edited by blaze2k; 21 July 2008, 00:21.

              Comment


              • #8
                Astazi o sa fug cu ea sa reglez presiunea si daca nu isi revin ii fac si o echilibrare. Sper sa-si revina !!! Ma duc la Autoso.. Ca mi se par baieti calumea si bag azot sa nu-mi mai fac probleme

                Comment


                • #9
                  Zgomotul in mcv este umpic mai amlificat fata de berlina,avand in vedere volumul mare de care dispune mcv ,cred ca ii ceva normal sa se auda cum rulezi ,in rest verifica presiunea si cum au zis colegii de forum , verifica echilibrarea jentilor si km cat mai multi fara probleme........Apropo are 5 locuri sau 7?
                  http://www.loganclub.ro/forum/mcv_ro...ion-t5724.html toate bune

                  Comment


                  • #10
                    Am facut presiunea la roti dar nu am apucat sa merg cu ea la drum lung aveam 3.5 atmosfere in roti ) si la 1000 km ma duc sai bag azot si sai echilivbrez rotile . Apropo am 650 km si mia zis un mecanic sai rup buza la masina sa vad ce poate dar cred ca o mai tin dupa 1000 o sai fac un test

                    Originally posted by blackufo View Post
                    Zgomotul in mcv este umpic mai amlificat fata de berlina,avand in vedere volumul mare de care dispune mcv ,cred ca ii ceva normal sa se auda cum rulezi ,in rest verifica presiunea si cum au zis colegii de forum , verifica echilibrarea jentilor si km cat mai multi fara probleme........Apropo are 5 locuri sau 7?
                    E Full fara ABS si cu 5 locuri .. A si fara jante care nu mi s-au parut o necesitate si in + nu imi plac am vazut si mi-au atras atentia capacele dupa noul Logan facelift . M-ar tenta sa achizitionez un set sunt splendide
                    Last edited by Cristi_Xp; 22 July 2008, 02:37.

                    Comment


                    • #11
                      Parerea mea e ca te-a sfatuit prost acel mecanic. Trebuie sa ii faci masinii rodajul ca lumea, iar acest lucru nu inseamna sa-i dai in buza sa vezi ce poate ci din contra, sa mergi lejer cu ea (nu depasi 2500 RPM si 100-110 km/h, daca mai tin eu bine minte, cel putin 5.000 de km).



                      Stima.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Nu ti bine minte dar oricum rodajul se tine pana la 1000 km si nu se depasesc 2500 RPM si viteza de 110Km/h oricum nu ma luam dupa mecanicul ala . Nu ma joc cu 12800 euro crede-ma.

                        Comment


                        • #13
                          Deci clar ala era motivul, nu mai e nevoie de echilibrare, ca e facuta ea din fabrica.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            Si ms pentru sfat dar chiar nu cred ca as putea sa tin masina in rodaj 5000 km . Cred ca 1000 1200 sunt de ajuns

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by andrei View Post
                              Deci clar ala era motivul, nu mai e nevoie de echilibrare, ca e facuta ea din fabrica.
                              ideea e ca nam apucat sa mai merg cu ea la drum lung sa vad daca mai trepideaa volanul . Dar cat de curand o sai fac un test tre sa plec pana la pitesti. Daca nici acum nu-si revine ma duc peste ei la garantie desi am citit cas lam lachioi astia de prin service-uri

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google