Anunta-ne daca si-a revenit,iar rodajul il faci in functie de cati bani mai vrei sa bagi in masina,pana la 3000rpm/cel putin 3000 de km asa am fost sfatuit si dupa astia 3000 de km ,doar in depasiri ajungeam undeva la 4000rpm.....Acum fug si cu 160 dar se simte la bani.
Problema LOGAN MCV 1.5 DCI Nou
Collapse
X
-
-
Originally posted by blackufo View PostAnunta-ne daca si-a revenit,iar rodajul il faci in functie de cati bani mai vrei sa bagi in masina,pana la 3000rpm/cel putin 3000 de km asa am fost sfatuit si dupa astia 3000 de km ,doar in depasiri ajungeam undeva la 4000rpm.....Acum fug si cu 160 dar se simte la bani.
Se simte la bani in ce fel ??? Bani bagati in benzina\motorina sau in piese ?? Sa nu zici ca a inceput sa cada masina ...
Comment
-
Originally posted by MAVERICK_SS View Post(nu depasi 2500 RPM si 100-110 km/h, daca mai tin eu bine minte, cel putin 5.000 de km).
Masinile noi vin cu presiunea ridicata ( 3.5 - 4 ) si e treaba dealerului sa'ti scada presiunea in roti.
Comment
-
Masina merge asa cum o inveti ;) nu am depasit 2500 RPM primii 1000 km a fost la pitesti cu ea si se comporta foarte bine acum . Abia acum vad ce poate motorasul de 85 cai treapta a 3 a si a 4 a mananca pamanatul mai ales a 3 afratimiu sia luat un peugeot boxer DUBA nou noutz rodaj ok i-a dat talpa la greu acum fuge cu 160 fara probleme(asa a invatat motorul) nu se incinge nu nimik si are 180 pe bord . Si mi-au zis multi frate masina merge asa cum o inveti tu sa mearga
Comment
-
Da in primul rand ma refeream la banii aruncati in benzina ,iar daca o iei cu bataie lunga pot aparea o gramada de fenomene si situatii in care, obligat ,fortat bagi bani..........
Comment
-
@spyder_oo6: Nu e adevarat asa ceva. Faptul ca pana isi calculeaza UCE injectie parametrii, in primele sute de km, nu influenteaza cu nimic comportamentul masinii.
Comment
-
@Razzvan: Nu am zis 100% ca trebuie 5000 km rodajul, am spus si citez "daca mai tin eu bine minte" . Din moment ce m-am inselat e mea culpa si imi cer scuze pentru asta. Iar in ceea ce priveste pragul de care sa nu treci in rodaj, stiu sigur ca in cazul meu (1.5 DCI 70 CP) mi s-a spus clar 2500. Poate ca la motoarele de 85 CP e alta treaba, nu ma bag fiindca nu cunosc.
Stima.sigpic
Comment
-
La motorul dCi85 din cate tin minte pragul era la tot la 2500 rpm.
Comment
-
Chiar din cate am vazut yo si dieselul si benzinaru la logan au acelas bord ... Daca nu ma inseala pe mine amintirile stiu ca dieselul are limitarea la o turatie mai mica decat la benzina totusi am observat ca linia rosie la diesel e la acelas nivel cu cea la benzina ....Ceea ce ar insemna ca yo pot sa ajung cu dieselul meu de 85cai in 5000 parca de ture sau 6000 la cat e linia rosie pe bord ??? Nu ia foc masina ???D
Comment
-
Cum sa aiba dCi-ul si MPI-ul acelasi tablou de bord? Mai studiaza...
Comment
-
N-am mers foarte mult cu loganuri chiar deloc totusi mi s-a parut ca au turometru la fel ;) dieselu si benzinaru o sa ma uit chiar sunt curios nam mers cu benzinar pana acum si da te asigur am si permis si cunostinte necesare in multe privinte ;) era doar o nelamurire sincer nici nu m-am uitat pana la cat e limitat loganul meu de unde pleaca linia rosie la turometru maine os a ma uit si cand o sa am okzia o sa ma uit si la un benzinar
Comment
-
Si cu okzia asta m-am si documentat spuneti-mi voi care sunt diferentele intre cele doua borduri benzina si diesel ??? Ca sa nu se mai faca afirmatii ... De genu sigur ai permis sau cunostinte diferenta e cum am zis de turatie a motorului se observa in poza diesel care are 170 la 4000 rotatii viteza care cu benzinaru ca sa o atingi cred ca trebuie sa ai vreo 5000 (cred) 5000si ceva
Comment
Comment