Problema LOGAN MCV 1.5 DCI Nou

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bravo...Mi-au placut foto de utub.
    nu stiu de unde s-a scos ideea cu zona rosie de pe ceas, dar eu nu am vazut-o decat la bordul de 1.6 16V - prestige la faza 1 si la echiparile de sus de pe sandero si Lgn ph 2.
    nu cred ca exista zona asta decat in ECU injectie. El se limiteaza atat.
    Faza cu rodajul...Ca masina o "inveti" - nu stiu cum poate fierul sa tina minte ceva dar daca voi spuneti va cred. Motoarele livrate de uzina sunt rodate, dar nu destul cred eu, asa ca prefer sa o tin 5000km mai lejer. Oricum depinde de tine cum vrei sa mergi cu ea in primii km. De ex am facut 1200 km in week-end-ul trecut si nu am trecut de 3000 decat de 2 ori ca sa trec de TIR ca veneau din fata. La 5000 ma duc la primul ulei si filtru sa vad ce iese din motor. Dupa aia... liber la ture tati
    Last edited by skd_ozenel; 26 July 2008, 12:47.

    Comment


    • #32
      @spyder_oo6: Uite aici ceasuri de benzina si diesel. Si mai usor cu afirmatiile, ca ar fi aceleasi ceasuri...
      Attached Files
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Ori sunt chior ori sunt foarte chior ) mie mi se par la fel decat la turometru unu se inroseste de la 5000 altu dela 6000 chiar sa ma uit la mine cum e

        Comment


        • #34
          Suntem toti off topic
          Maestre, ti-ai rezolvat problema cu mcv?

          Comment


          • #35
            Asa e sa revenim cu subiectul am facut presiunea la roti si astazi in drum spre baneasa am apucat sai dau 110 inca vibreaza volanul parca nu la fel ca inaine dar vibreaza ....O sa ma duc zilele, astea saptamana viitoare la autoso... Si o sai echilibrez rotile si le bag si azot sper sa-si revina daca nu chiar incep sami schimb ideea despre golan chiar nu vreau sa-mi para rau de alegerea facuta

            Comment


            • #36
              Trebuiesc verificate si unghiurile de alunecare si de fuga ale rotilor fata.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                Intradevar, la Logan MCV vibreaza volanul orice ai face ! Spun asta deoarece si masina mea ( de serviciu ) face la fel. Am echilibrat rotile de cateva ori si fara nici un rezultat. Nu vibreaza ff rau dar se simte. Privind zgomotul in habitaclu - ai impresia ca esti afara, mai ales cand ploua.
                Cu parere de rau dar sunt unele din punctele slabe ale masinii !
                url="http://*********quitmeter.com/"]
                http://*********quitmeter.com/index....nner/66164.png
                [/url]

                Comment


                • #38
                  Mai intai trebuie dus la echilibrat si la verificat unghiul de alunecare si de fuga inainte de toate eu am un diesel 1.5 85cp si la 165 nu se simpte nici cea mai mica vibratie ,numai ca iti iei zborul si nu mai ai control total asupra masinii.

                  Comment


                  • #39
                    @catalin40A: Presiunea in pneuri ai verificat-o?
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #40
                      salut la toata lumea

                      Am si io o mica probema ka sa zik asa.....Am reusit sa ma rastorn cu dacia mea logan mcv 1.5 dci si am facut-o cam varza stie cineva ce preturi sunt la caroserii pt ea ?Ma refer la caroserii noi binenteles.Vreau sa mai adaug ca eram 5 in masina si nu a patit nimeni nimik din fericire.

                      Comment


                      • #41
                        Costa 2000 euro caroseria si eu aproximez inca 1000-2000 montatul pieselor.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Tu pe A2 ti-ai gasit sa vezi cum iti merge bijuteria ? Prima parte din A2 este din beton si cu 3,5 atm in roti sa zici mersi ca nu ai spart plafonul. Este partea cea mai nasoala.Eu dupa vreo 10000 km si presiune de 2.2 atm si se auzea rulajul ,dar tu ?Oricum MCV-ul este un pic cam rigid .

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google