Omologare Carlig De Remorcare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    pana la urma, daca ma loveste verunu in cuiul de remorcat (cui fara serie, nemontat in service autorizat), cum este? ii repar masina?
    cum fac eu dovada ca serviceul era autorizat sa faca astfel de interventii? poate ca serviceul in acte era autorizat doar vopsitorie.... imi da serviceul copie dupa autorizatia lui de functionare?
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • #32
      Originally posted by vily pisica View Post
      Poti tracta orice remorca pina in 750 kg.Nu trebuie sa depasesti masa maxima ansamblului(la mine e 2350 kg.Se ia in calcul si masa masinii
      Stiu ca e destul de tarziu, dar simt nevoia sa clarificam treaba.
      Este valabila treaba daca remorca e cu franare si ai E-ul. Daca remorca e fara franare vezi ca ai scris in carte masa maxima remorcabila fara franare. La mine la logan 2 masa maxima remorcabila fara franare e de 565kg. Daca agati o remorca de 750 kg de logan te poate lua orice militian doar din acte. Daca ai remorca de 500kg (dau un exemplu) si pui pe ea 800km nu te poate lua decat rar-ul la cantar (foarte rar se pun turismele pe cantar, adica eu nu am vazut niciodata).

      Cat despre carlig, poti pune ce carlig vrei tu, il faci cum vrei tu, important este sa fie nuca pansonata (in partea de sus a bilei sa fie pansonata norma, dar poti sa o pansonezi si tu). Nu te intreaba nimeni de nimic. Eu am carlig de logan 1 (cu modificarile de rigoare) pus pe logan 2 si am facut franta cu remorca agatata de el si nu m-a intrebat nimeni de nimic. Cuiul nu are serie pe el, nici suportul, ci doar nuca, parca are "50" pansonat.
      sigpic

      Comment


      • #33
        Sa te feresca D-zeu sa ai vre-un accident cu remorca si apoi o sa vezi tu cum o sa te intrebe de toate actele carligului ,producator,montaj,sarcina admisa pe cui...etc etc
        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

        Comment


        • #34
          Originally posted by adonis33 View Post
          Sa te feresca D-zeu..............admisa pe cui...etc etc
          ai păţit-o? sau ai vreun cunoscut care a păţit-o?
          Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

          Comment


          • #35
            Am fost la indentificare la RAR cu o masina si acolo am gasit un baiat caruia i-a cedat cuiul de la carlig si remorca a intrat pe contra sens lovind o masina....

            Accidentul a fost fara victime doar cu pagube materiale dar polita a dus masina la RAR pentru a se constata daca carligul respectiv era omologat si montat in service.

            Carligul era cumparat dintr-un magazin de piese auto dar montat in fata blocului.
            Avea bonul fiscal de la magazinul respectiv dar fara documentele care sa ateste garantia si omologarea carligului si ca atare politia il considera vinovat de producerea accidentului chiar daca nu se datora exclusiv lui, ruperea piesei respective.
            "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

            Comment


            • #36
              Cred ca nu ai citit ce am spus mai sus. Am spus ca doar nuca e pansonata, restul poti sa il faci tu (dar sa il faci cu cap). Adica pe suportul carligului nu e nici o serie, nimic.
              Pe de alta parte orice piesa cumparata si montata in service are garantie maxim 6 luni. Deci? Te duci sa montezi in service ca sa ai garantie 6 luni? Daca faci pana si intri pe contrasens si faci accident a cui e vina? A producatorului de cauciucuri, a alora care curata drumurile sau a soferului?
              sigpic

              Comment


              • #37
                e, este alta situatie, si cam are putina logica, montat fiind de gameri sau poate frizeri.
                dar ce se scria pe pagina anterioara a topicului, cum ca daca am carlig de remorcare si m-a lovit unul din spate, ii fac masina...asta da vrajeala de minciuna gogonata trasa de par.
                Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                Comment


                • #38
                  Cat despre preturi, eu am dat 180 lei pe carlig de logan 1 berlina (cu priza si instalatie electrica) cu omologare. L-am modificat nitel, adica o treaba minora si l-am pus pe logan 2.

                  Originally posted by mariannn View Post
                  e, este alta situatie, si cam are putina logica, montat fiind de gameri sau poate frizeri.
                  dar ce se scria pe pagina anterioara a topicului, cum ca daca am carlig de remorcare si m-a lovit unul din spate, ii fac masina...asta da vrajeala de minciuna gogonata trasa de par.
                  Este stiuta treaba ca cine loveste in spate, plateste. Poti sa ai in spate orice, bara de fier, de lemn, carlige...
                  Last edited by MihaiiahiM; 29 December 2013, 21:52. Reason: Automerged Doublepost
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by MihaiiahiM View Post
                    Cred ca nu ai citit ce am spus mai sus. Am spus ca doar nuca e pansonata, restul poti sa il faci tu (dar sa il faci cu cap). Adica pe suportul carligului nu e nici o serie, nimic.
                    Pe de alta parte orice piesa cumparata si montata in service are garantie maxim 6 luni. Deci? Te duci sa montezi in service ca sa ai garantie 6 luni? Daca faci pana si intri pe contrasens si faci accident a cui e vina? A producatorului de cauciucuri, a alora care curata drumurile sau a soferului?
                    In principiu poti sa faci orice modificare la masina dar nu ti-se pare ca ''esti cel care le stie pe toate" ?

                    Adica aia de a RAR sunt veniti cu pluta pe acolo si daca doamne fereste ti-se intampla sa dai de un astfel de necaz o sa-i inveti tu pe ei cum anume trebuie sa fie un carlig omologat si ce modificari trebuie sa faci ca totul sa fie in regula.

                    Poate nu stii ca RAR-ul are o baza de date atat de complexa si bine pusa la punct incat iti poate zice clar ce anume ai modificat la carlig si la oricare alta piesa auto,indiferent de marca ,avand schite cu toate piesele originale ,tip,serie,omologari .In plus poate cere clarificari suplimentare din partea oricarei organizatii similare cu RAR-ul nostru din orice tara a lumii.

                    Atunci cand politia cere o expertiza tehnica la RAR sa nu iti faci iluzii ca cei de la RAR te vor lasa alaturi de masina sa le povestesti tu cum ai sanfrenat piesa si cat de mare meserias inginer si proiectat auto ai ajuns "matale"

                    Inginerii de la RAR vor scrie clar in raportul tehnic daca modificare respectiva a dus sau nu la producerea accidentului respectiv,daca piesa era sau nu omologata,schite etc etc, dupa care depinde totul de procurorii de caz care vor decide daca esti sau nu vinovat si de foarte multi bani,nervi,stres,ani si timp pierdut pe la avocati si instante doar din dorinta unora de-a scuti 100-200 lei dati in plus pe o piesa originala ,omologata si montata intr-un service acreditat.


                    Povestile cu...pot sa modific si eu...pot sa fac si eu...dar de ce sa platesc in plus cand imi poate face chestia asta meseriasul de nea costica,nea ion si nea petrica .

                    Aceste modificarii nu mai sunt permise de lege in industria auto (au fost candva permise cand puteai sa faci o modificare artizanala omologata la RAR ) si de foarte de multe ori au facut diferenta intre destine si vise distruse intre viata si moarte....
                    Last edited by adonis33; 30 December 2013, 12:14.
                    "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by adonis33 View Post
                      Aceste modificarii nu mai sunt permise de lege in industria auto (au fost candva permise cand puteai sa faci o modificare artizanala omologata la RAR ) si de foarte de multe ori au facut diferenta intre destine si vise distruse intre viata si moarte....
                      Sa inteleg ca nu mai poti omologa modificari sau remorci sau... facute artizanal?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        @MihaiiahiM....

                        Nu se mai pot face nici un fel de modificari/omologari artizanale asa cum era acum cativa ani....

                        Toate lucrarile auto ce implica fabricarea,modificarea,inlocuirea,recarosarea etc etc unui vehicul sau unei remorci se fac doar in unitatile service autorizate pentru astfel de lucrari....

                        in plus incepand cu 01.01.2014 pentru vehiculele cu mma intre 3,5>20.000 kg este obligatorie si urmatoarea reglementare ;http://www.rarom.ro/RO/article--Pl%C4%83cute--752.html

                        asa arata tablita

                        http://www.rarom.ro/cs-uploads/Model_placuta.pdf
                        Last edited by adonis33; 30 December 2013, 17:24.
                        "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by adonis33 View Post
                          ...in plus incepand cu 01.01.2014 pentru vehiculele cu mma intre 3,5>20.000 kg este obligatorie si urmatoarea reglementare ;http://www.rarom.ro/RO/article--Pl%C4%83cute--752.html

                          asa arata tablita

                          http://www.rarom.ro/cs-uploads/Model_placuta.pdf
                          Pai loganul are intre 3,5 si 20t? Ce treaba are asta cu subiectul nostru, adica carligul de logan??? Ce trebuia sa retin din articolul asta? Vrei sa imi spui ca trebuie sa pun placuta pe logan, poate si tahograf si...? Hai sa vorbim lucruri serioase.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            dupa ce mi-am montat pe berlina carlig de remorcare, a venit si randul lui socra-miu care are MCV...
                            am gasit urmatorul carlig, de la un domn ce l-a avut montat pe Sandero, si dupa parerea mea ochiometrica s-ar cam potrivi pe MCV...
                            urmatoarea poza este cu produsul ce vreau sa-l cumpar si nu stiu daca se potriveste.
                            Attached Files
                            Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                            Comment


                            • #44
                              Cel mai bine e sa faci o proba.
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by mariannn View Post
                                am gasit urmatorul carlig, de la un domn ce l-a avut montat pe Sandero,
                                ce bani cere pe el? ma intereseaza ptr logan berlina prima versiune
                                ​​​​​​

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google