Ozenele, respira tata, ca smartu nou e un twingo. Proiectat tot de renault, ca si golanu.
Dacia Logan MCV-2013-pareri,comentarii,sfaturi,etc.
Collapse
X
-
respir, ca daca nu respiram nu mai eram in stare sa scriu aici.
Aici nu e problema cine proiecteaza si oricum asta e problema celor de la mercedes, pseudocolaborarea asta cu renault.
oricum nu vad legatura intre
http://www.euroncap.com/results/dacia/sandero/517.aspx Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In t...
si
Euro NCAP Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier i...
sau
Frontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the side impact, a mobile deformable barrier impacts the...
nu e nicio legatura intre cum se comporta caroseria de logan/sandero/mcv si cea de smart in caz de impact desi au acelasi rating de 4 stelutze.
de asta nu mai zic ca se rupe si mai rapid
Comment
-
Pentru Smart testul făcut de 5th gear e destul de concludent. - de la minutul 5.
Degeaba scapi fără fracturi la mâini și picioare dacă toate organele interne sunt ciulama.
Viteza nu ucide, ci oprirea bruscă.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
in afara de ratatul ala de fiat, nicio masina din filmulet nu s-a comportat ca dacia.
oricum, pentru cine nu vrea sa citeasca "70mph crash into re-enforced concrete barriers"
problema e ce ar face loganul la acelasi test cu o clasa S, seria 7 sau mai stiu eu ce mastodont de asta.
as pune un pariu referitor la locul din portbagaj unde ar ajunge motorul cu cutia.
la testul cu bariera de beton oricum nu patea nimic ca trecea pe deasupra.
L.E. corsa de acum 20 de ani se deformeaza la 110 kmph cand ia contact cu o bucata de beton precum loganul 2014 in contact cu un burete de aluminiu la 60 kph.Last edited by skd_ozenel; 8 January 2015, 13:52.
Comment
-
-
Extrem de interesante (sper ca si constructive)parerile pro sau contra MCV.Dar se pare ca ati uitat sa luati in considerare factorul KARMA,SANSA,NOROC sau cum vreti sa-l numiti.Cand KARMA spune finis,toate stelele din lume nu mai valoreaza nici macar cat o ceapa degerata.In consecinta ,cred ca trebuie sa depunem orice efort pentru influentarea factorului mai sus amintit>D-voastra,ce credeti?
Comment
-
Dar se pare ca ati uitat sa luati in considerare factorul KARMA,SANSA,NOROC
Eu vreau sa infrunt karma intr-o masina dotata cu toate sistemele de protectie a pasagerilor, dumneata poti risca intr-o masina facuta din plastilina.
Comment
-
corsa de acum 20 de ani se deformeaza la 110 kmph cand ia contact cu o bucata de beton precum loganul 2014 in contact cu un burete de aluminiu la 60 kph.[/QUOTE]
Da dar sa nu uitam ca faptul ca bara se face cioburi, capota, aripile, tabla dupa plafon se deformeaza inseamna absorbtia socului produs de accident. Miza e ca in habitaclu sa ajunga cat mai putin din forta accidentului. Degeaba am o masina cu care intru intr-un bloc de beton si nu se deformeaza daca organele interne imi sunt facute varza.
Comment
-
Da dar sa nu uitam ca faptul ca bara se face cioburi, capota, aripile, tabla dupa plafon se deformeaza inseamna absorbtia socului produs de accident.Last edited by mr.K; 8 January 2015, 17:31.
Comment
-
edit: @ Dan Eugen
Nu ai inteles nimic! Explic din nou.
Tocmai asta este ideea, ca deformarea trebuie sa se produca progresiv, pana la nivelul celulei de siguranta.
Cand a ajuns acolo trebuie sa se opreasca precum intr-un perete deoarece riscurile care apar atunci cand se distruge celula de siguranta sunt infinit mai mari decat atunci cand ea ramane intacta.
de exemplu un crash test la o masina competenta
http://www.euroncap.com/tests/bmw_x1_2011/426.aspxFrontal Impact takes place at 64 Km/h, 40% of the width of the car striking a deformable barrier. In the si...
Dupa cum vezi, la impact frontal portierele au ramas nemiscate, stalpii parbriz neatinsi iar deformarea s-a oprit la centrul puntii fata. Asta cu test la viteze standard.
iti garantez ca masina este calculata si testata, chiar daca nimeni nu iti spune asta pana la viteze mai mari decat cele folosite de NCAP. Si va continua sa se deformeze pana ajunge la celula de siguranta adica zona peretelui antifoc, stalpi parbriz. Acolo va incerca sa opreasca deformarea.
Desigur ca in functie de energia impactului si dinamica acestuia exista sanse sa scapi nevatamat dintr-un accident la 160km/h sau sa mori intr-un smart la viteza mica dupa ce ai lovit un pieton si ai dat cap in cap cu el. A fost un caz in bucuresti pe la Obor prin 2005-2006.
si acum uite si minunea minunilor dusterul (cu care nu am nimic), am spus ca e singurul model pe care as mai da banii din gama dacia DOAR daca ar fi fost mai sigur.
This is crash test footage of the 2011 test on the Dacia Duster 1.5 DCi Lauréate, Left Hand Drive car.Three Star RatingFull Test Results can be viewed hereht...
Acum, dupa ce te-ai uitat la filmul cu X1 si la cel cu dusterul, spune-mi ce ii impiedica pe romani sa dea doar 15.000 de euro pe o masina second cu 3 ani vechime si aproximativ 100.000 km , de top 3 in materie de siguranta si dotari, net superioara ca si confort, calitate, echipamente, motorizari, fiabilitate, etc in loc sa dea 17.000 pe un duster care nici echipat full nu este la nivelul echiparii de baza a masinii respective.
raspunsul nu il am dar tare as vrea sa il aflu.
bmw X1 e doar un exemplu, a fost primul test al unui suvulet pe care mi-au cazut ochii in gama asta de preturi. Exemplu care nu are nicio legatura cu originea marcii sau pasiunile mele.Last edited by skd_ozenel; 8 January 2015, 18:00.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostDe ce? costa cam la fel si sunt facute de aceiasi firma. Depinde ce vrei, loc in masina sau siguranta.
Pe de alta parte, MCVul in etstul ala a primit niste penalizari dubioase (pentru cine stie sa vada si rezultatele testului, nu doar numarul de stele) de genul" manechinul nu a patit nimc, insa daca era unul mai solid sau statea mai caracanat poate se ranea si de aia i-am scazut din puncte.
Ce penalizari dubioase a primit? Au astia boala pe Logan, aia-i!
Originally posted by einstein1984 View PostPai ai citit ce scriu eu? Sau ai inteles? Masina protejeaza in test , se uita aia ca nu le place ceva si baga o scadere de punctaj.Daca tot ii recunoastem atuurile sa ii recunoastem si minusurile si nu ma refer la rahaturi de gen design, sistem audio slab, antifonare proasta ci la chestii importante iar eu zic ca siguranta e destul de importanta. Poate cea mai importanta.
Last edited by Deen; 8 January 2015, 22:29.
Comment
-
In fine, discutam subiecte pe care nu toti interlocutorii le inteleg.
Nu am zis ca Loganul e o masina supersigura, doar ca rezultatele de euroNcap trebuie sa fie intelese ca sa fie discutate si comparate. Sandero 2 are 4 stele (testat cu alt protocol) in test platit de Dacia.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
Comment