Logan MCV Pentru Distributie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan MCV Pentru Distributie

    Salut, dragi colegi!

    As dori sa-mi achiztionez un logan MCV din 2008 pentru activitate de distributie in zona urbana. Activitatea presupune si deplasari extraurbane.
    As avea nevoie de parerile voastre asupra tipului de motorizare (benzina + gpl/diesel) si a puterii motorului. Am nevoie si de informatii referitoare la piese de schimb, service, etc. mai ales ca masina va fi achizitionata la mana a 2-a. Ma intereseaza sa scot un cost/km cat mai scazut (incluzand reparatii/revizii la masina).

    Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

    Daniel.
    Last edited by dantesro; 20 April 2014, 21:25.

  • #2
    Eu iti recomand diesel, clar si fara nici o indoiala! Ca si putere eu zic ca e ok chiar si cel de 65 de cp, are cuplu mai mare, daca o sa cari mai mult cu ea te ajuta. Ingrijit bine chiar merita, iesi mai bine cu un diesel, mai ales daca folosesti ulei in loc de motorina, si nu vorbesc deloc prostii, poti sa te informezi de aici daca vrei. Sunt destul de fiabile si motoarele diesel, chiar azi am mers cu un diesel care face taxi si tocmai azi la mine s-au implinit 250 000 de km, per total chiar am ramas bine impresionat de cum tragea motorul pentru acei km, fiind si taxi...iar motorul nu prea a fost si nu prea e ingrijit, de aia spun ca daca il ingrijesti si pui numai consumabile de calitate o sa te serveasca mult si bine cu costuri relativ mai reduse la combustibil decat un benzinar.

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns, apreciez. Treaba cu uleiul o stiu de ceva vreme, nu m-a impresionat la momentul respectiv si nu ma impresioneaza nici acum. Lasand la o parte acest aspect, consideri ca, cu un 1,5 dci, costul/km este mai mic decat cu un 1.4 mpi sau 1.6 mpi pe gpl? Calculand inclusiv intretinerea masinii.
      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Costul per km pe GPL e mai mic decat pe motorina. Litrul de motorina e de 2 ori si ceva mai scump decat GPL, iar consumul nu cred ca poate fi de 2 ori si ceva pe GPL fata de motorina.
        Legat de partea de revizii se stie ca la diesel sunt mult mai scumpe decat la benzina.

        Mai e o treaba, motoarele dCi sunt renumite pt problemele lor, in special partea de pompa si injectoare, iar costurile de reparatie nu sunt deloc mici...

        Comment


        • #5
          O sa iesi poate un pic mai bine cu un gpl 1.4, dar nu foarte mult ... da pretul gpl-ului e la jumatate fata de motorina, insa si consumul pe oras la gpl 1.4 e mare mai ales daca faci distributie...daca mai vrei is un pic de cuplu si de forta iti iei diesel ca sa nu fi nevoit sa ii dai in gorna cu 3-4000 de rpm la benzinar pe gpl, ca sa mearga si el ceva. Daca il intreti pe dCi nu o sa ai parte de problemele renumite cum zic uni...uitete sunt destui care au grija de masini si nu au probleme unul dintre ei ar fi Streulea Cristi. Daca alegi sa mai folosesti si ulei atunci chiar ai redus costurile la maxim, iar pentru distributie mertia clar diesel. Daca e sa te gandesti la probleme si la motoarele gpl ... sunt multi carora le apar pobleme chiar la masini cu gpl-ul montat din fabrica. Eu iti mai dau un exemplu, cam peste tot in industria asta a trasporturilor se folosesc motoare diesel ... pentru cuplu, forta si consum mai redus. Chiar si distribuitorii de la restaurante, au masini diesel in cea mai mare parte, cel putin la mine in oras toti distribuitorii de la restaurante au logan desel si sunt vre-o 7. Eu zic ca toti patronii aia nu au luat de nebuni logan diesel, chiar daca majoritatea-s modelul Ambiance. Bafta.

          Comment


          • #6
            Eu as merge pe 1,6 cu GPL,numai sa vezi ce instalatie montezi.

            Comment


            • #7
              As vrea sa o iau cu GPL din fabrica, sa nu mai umblu. Ce parere ai? E mai bine sa o iau cu GPL din fabrica sau sa o iau pe benzina si sa-i pun eu?

              Merci.

              Comment


              • #8
                Recomand Benzina + Gpl. Dieselul nu e bun de frecat in zonele urbane. Iti dau ca si exemplu taxiurile din Bucuresti, 5 masini din 100 sunt diesel ( si astea cu ceva ani in spate). Si daca taximetristii nu fac orice pentru buzunar, atunci cine?

                Comment


                • #9
                  Originally posted by k800 View Post
                  . Si daca taximetristii nu fac orice pentru buzunar, atunci cine?
                  Domnule, fara suparare dat tu gresesti mult. Cati dintre taximetrisi au masinile lor personale? In general masinile apartin unei firme, de aia sunt toate benzinare, si iti spun si de ce: pentru ca un diesel e mai scump de cat un benzinar cu aproximativ 2000 de euro(facand comparatie intre noul logan benzinar 0.9 si diesel; ca sa vorbim de date reale si de actualitate dar oricum si in trecut era diferenta destul de mare de pret), si ca sa pui gpl pe un benzinar nu costa mai mult de 500 de euro, acum poti calcula si tu singur de ce taxiurile sunt benzinare. Nu merita absolut deloc benzinar pentru distributie. Daca mai pui si gpl pe el ... nu o sa traga mai deloc, pentru ca uitete la taximetristi, merg cu saracele benzinare subturate la greu ca sa scoata consum si fac motorul praf, schimba la 2000 de ture sau mai repede...majoritatea asa fac. Daca mai e si gpl e si mai lesinata. Pe cand un diesel, trage bine si de jos si are vlaga in el datorita cuplului mare fata de benzinar si pe care il obtine pe la 1750 de ture daca nu ma insel iar la benzinar e la 3000 cuplul maxim. Probabil si ce care au masina personala nu si-au permis diesel, pentru ca daca isi permiteau clar era mult mai bun dieselul. Asa ca tinere, nu te lasa influentat de cei care vorbesc fara sa stie...de cat sa iti iei un benzinar fie el si 1.6 gpl, si sa umblii cu el prin oras subturat ca sa scoti consum...mai bine iei un diesel, daca e sa mergi cu un benzinar cum trebuie o sa ai consum pe gpl de o sa te doara capul si cand o sa stai sa calculezi o sa realizezi ca probabil tot cu dieselul o sa iesi mai bine la combustibil;) unde mai pui ca merge, trage bine si in ture mai mici, pleci cu el usor din ambreiaj daca vrei sa mergi economic. Si iti mai spun ceva, un prieten s-a bagat pe taxi, a prins un benzinar 1.4, l-am intrebat cum merge, si mi-a spus ,,pacat ca nu e diesel``.

                  Originally posted by sergiu2010 View Post
                  Eu as merge pe 1,6 cu GPL,numai sa vezi ce instalatie montezi.
                  Nu merita 1.6 gpl, pentru distributie, deoarece daca mergi la consum, o subturezi, adaptivii sunt la pamant, practic o sa fie la fel de lesinata ca un 1.4 nu o sa simti deloc beneficiile motorului 1.6, doar o sa pape mai mult si taxe mai mari. Daca circuli cu masina numai in oras, gen distributie sau deplasari sa servici ori taxi dieselul este pe primul loc. Nu mai derutati aiurea.
                  Last edited by Toorop; 25 April 2014, 12:41. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    Stai tu calm ca un 1,6 mpi subturat ingroapa 2 motoare 1.5 dci subturate, cu sau fara gpl.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • #11
                      toate firmele care vin la mine sa-mi aduca marfa (instalatii elec,apa,vopsele etc )au in dotare Logan Van pe gpl din fabrica.de ce oare?de bun ce e 1,5 dci cred.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #12
                        Eu nu ma refer la liniute, pentru ca lui nu ii trebuie sa faca curse, oricum un diesel trage mai bine in intervalul 1500-2000rpm decat un benzinar, datoriata cuplului maxim pe care il obtine la 1750 rpm. Am si testat asta nu vorbesc din povesti, am mers si cu diesel care face taxi si benzinar care a facut taxi. Off: Tatal prieteni este taximetrist, masina de lucru este un dci mcv, si masina lui personala este un 1.4 mpi fost taxi cu care mai umblu eu, oricum cand merge cu benzinaru mereu se plange ca nu are vlaga in el; el este obisnuit sa circule cu masina in intervalul 1500-2000 rpm. Nici un 1.6 in intervalul asta nu se descurca mai bine mai ales daca are si gpl. Daca ii dai in gura si il duci pe treptele 1,2si3 pana la capat...e si normal sa ingroape dci-ul dar si consumul pe gpl sau benzina te ingroapa. Parerea mea este daca nu isi permite diesel, sa se orienteze spre cea mai mica motorizare pe gpl, adica 1.2 16v, macar taxe sa plateasca mai mici si sa consume ceva mai putin, nu are rost sa cumpere 1.6 daca nu are in gand sa faca liniute sau depasiri in forta la semafor, ori sa circule extraurban cu viteza ca sa aiba nevoie de un motor mai puternic sa il ajute in depasiri mai in forta. Si un 1.4 gpl e mai bun decat un 1.4gpl, pentru oras, transport, distributie vorbesc, nu prentru altceva. Dar in top ramane dieselul spun asta daca masina este strict pentru distributie, daca este si pentru distributie si masina personala iar soferul este unul ,,nervos`` care ii place sa duca pedala ,,la fund`` atunci merita 1.6 gpl, altfel nu.

                        Originally posted by margelatu View Post
                        toate firmele care vin la mine sa-mi aduca marfa (instalatii elec,apa,vopsele etc )au in dotare Logan Van pe gpl din fabrica.de ce oare?de bun ce e 1,5 dci cred.
                        Nu e bun dci pentru ca e mai scump iar firmele cand cumpara mai multe masini pentru distributie si normal ca sa uita la bani, iar dieselurile problematice nu sunt intretinute;) Atunci de ce masina pe care face taxi persoana mai sus amintita de mine are 250 000 de km si motorul merge brici, si vorba aia e pe taxi. Si sunt destui care au diesel si nu au probleme daca stiu sa le folosesca si se intretina cum trebuie la timp.

                        Sa exemplific mai bine, o firma de curierat care cumpara 5 masini, ar da minim 5000 de euro mai mult daca ar lua diesel fata de benzina gpl. Normal ca o sa cumpere benzinare. La o firma de taxi, care probabil cand se infiinteaza cumpara si cate 10 masini , normal ca o sa cumpere benzinare doar nu-s nebuni patronii sa se falimenteze luand dieseluri, oricum pe ei nu ii intereseaza cum merge masina si cat si cum consuma, lor trebuie sa le dai o suma fix pe zi, daca faci banii aia sau daca nu ii faci pe ei nu ii intereseaza. Acum ca se mai intampla sa cada turbina la diesel din fabrica asta e ... ghinion, trebuie sa speri doar sa nu fi tu ala, ghinioane deastea se pot intampla si la masinile pe benzina si chiar se intampla. Daca a pune mereu raul in fata ... am mai spus, ar trebui sa nici nu mai iesim din casa. In general daca soferul nu e vreun dobitoc sa isi bata joc de ea e ok masina. Uite, vorbeam mai sus de firmele care cumpara o flota de masini si cumpara benzinare datorita banilor, atunci de ce firmele mai mici care au nevoie de o masina maxim 2 pentru distributie, cum ar fi restaurante sau farmacii sau ceva de genul asta, au cam toate diesel? pentru ca isi permit, deoarece nu trebuie sa cumpere multe masini si cum spuneam isi permit sa cumpere un diesel, dar cred ca deja ai prins ideea si ce tot incerc eu sa explic aici.
                        Last edited by Toorop; 25 April 2014, 13:46. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • #13
                          Taxi pe gpl la 400 000 km si cu motor nedesfacut. Si nu unul. Diesel nu prea. End of story!
                          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                          Comment


                          • #14
                            Eu as lua 1.6 16v cu cât mai putini km și dacă nu ar avea, i-as pune gpl. De dieseluri nici nu mai vreau sa aud cand e vorba de oraș și economie. Doar extraurban la viteze mari e mai ok diesel.

                            Comment


                            • #15
                              1,6 GPL este si recomandarea mea, am bagat o tona de marfa in MCV si nici n-a carait.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google