sunt posesorul unui Logan MCV fabricatie 2007 putin cam ciudat in sensul ca in talon puterea motorului este de 50 kw , in carte de 55kw , dar toate piesele au codul celui de 64kw . De ceva vreme , 2 luni mai exact mi sa aprins becul de bijii in mers , am schimbat filtru de motorina am purjat rezervoru si nimic. Masina se plafona la 3000 rot/min . Am desfacut valva EGR si am constatat foarte multa mizerie si mult ulei in galeria de admisie dar si pe valva . Am curatato atat valva cat si toata galeria si acum masina merge ca atunci cand era noua dar becul ala sta in continuare aprins adica se stinge cand pun contactul dar se aprinde in 5 secunde de la pornire .Nu am avut probleme cu sistemul de injectie in prezent masina are 160.000 si are injectoare originale nici o problema la ea din 2007 si pana acum . Cumva este necesar sa merg la reprezentanta sa puna vreun tester ceva pentru stergerea erorilor sau se mai poate merge asa cu ea ? Va multumesc .
Salutare
Collapse
X
-
Originally posted by NANADRIAN View Postsunt posesorul unui Logan MCV fabricatie 2007 putin cam ciudat in sensul ca in talon puterea motorului este de 50 kw , in carte de 55kw , dar toate piesele au codul celui de 64kw . De ceva vreme , 2 luni mai exact mi sa aprins becul de bijii in mers , am schimbat filtru de motorina am purjat rezervoru si nimic. Masina se plafona la 3000 rot/min . Am desfacut valva EGR si am constatat foarte multa mizerie si mult ulei in galeria de admisie dar si pe valva . Am curatato atat valva cat si toata galeria si acum masina merge ca atunci cand era noua dar becul ala sta in continuare aprins adica se stinge cand pun contactul dar se aprinde in 5 secunde de la pornire .Nu am avut probleme cu sistemul de injectie in prezent masina are 160.000 si are injectoare originale nici o problema la ea din 2007 si pana acum . Cumva este necesar sa merg la reprezentanta sa puna vreun tester ceva pentru stergerea erorilor sau se mai poate merge asa cu ea ? Va multumesc .
Comment