Zgomot motor mcv 1.5 90 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Este elevator, dar imi e mai simplu sa i spun pod

    Comment


    • #17
      @Marian77radu: poti sa imi dai mai multe detalii? Am si eu acea problema, imi pare ca vine din partea dreapta, din zona conductei de motorina dintre filtru si pompa (vibreaza destul de tare, mai ales la turatie de aprox 2000 RPM). Am "imobilizat-o" cu un burete si zgomotul s-a redus aproape de tot. Zgomotul e o rezonanta care se transmite printr-un element de caroserie si dinauntru se aude destul de tare, dar nu iti poti da seama exact de unde vine. Este clar ca e o rezonanta din zona aia, cel putin la mine, cu masina tinuta in turatia aia (nu de mine, de cineva din masina, care si asculta zgomotul) - daca misc de furtunele alea (nu am reusit inca sa identific exact care e pozitia "cea mai buna") zgomotul dispare complet. Care colier de la tubulatura de aer a fost la tine? Cel de la clipsarea tubulaturii in intercooler? (e fix cam in zona aia unde sunt si conductele de motorina de care am zis).

      Comment


      • #18
        Fratele meu, m-am inselat atunci. Am fost la meridian vest si mi-au bagat un burete pe o conducta de motorina care iese din pompa si se duce catre aripa dreapta, apoi coboara catre lonjeron. Adevarat, zgomotul a disparut. Am fost pe la tara, am facut 1 k si acel burete are tendinta sa iasa catre sus, zgomotul aparand iara. L-am lipit cu super glue si am terminat povestea. E urata solutia dar decat rezonanta aia urata mai bine un burete frumos

        O sa incerc sa pun o poza sa vad daca iese ceva concludent
        Last edited by marian77radu; 21 April 2015, 18:30. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • #19
          Pentru moustache: verifica tubulatura de la AC..pornesti motorul, deschizi capota si o vezi cum trepideaza. Daca o tii in mana (fara a se interpreta), ai sa vezi ca dispare rezonanta. E bine sa ai un colier sa o imobilizezi.

          Comment


          • #20
            Nu are treaba. Imi pare rau ca nu stiu sa pun poza. E aceeasi conducta ca a mea. Cei de la meridian mi -au spus ca nu sunt primul cu zgomotul respectiv. Credeti- ma nici n-am iesit pe poarta in probe ca seful de atelier mi- a comunicat ca este cunoscuta acea rezonanta. Apoi, hop buretele, dispare zgomotul si ia -ti viteza prietene. Dai 13k E si-ti iei zgomote sub capota. Foarte urat. Ar tb sa se sesizeze fabrica daca si-ar respecta clientii

            Uite calea de inserare poze...E chiar simplu. Spor!
            Last edited by 77sky; 21 April 2015, 23:18.

            Comment


            • #21
              @vali2008: Aia a fost primul lucru la care m-am gandit. Am incercat cu burete la conducta aia, apoi cu clema... degeaba. E un issue care se manifesta si se rezolva cu fixarea conductei AC la loganurile mai vechi. Este adevarat ca vibreaza mult acea conducta, dar nu prin ea se transmite zgomotul catre caroserie / habitaclu.

              @marian77radu: Avem aceeasi problema, aceeasi sursa a problemei si se pare ca independent am ajuns la aceeasi solutie. O sa urmaresc daca buretele ala ramane acolo sau se va misca. La mine buretele ala "functioneaza" numai daca este intr-o anumita pozitie. Daca il pun prea sus sau prea jos nu este OK. Trebuie sa vad daca gasesc o solutie mai buna, gen un punct suplimentar de fixare a acelei conduct. Acea conducta vibreaza si la relanti, dar la turatii mari, in jur de 2000 - 3000 RPM vibreaza foarte tare.

              Comment


              • #22
                Aceeasi problema mi-a aparut si mie, dupa ce mi-au umblat la conducta ce trece pe deasupra motorului ( ce vine din intercooler, catre turbina ), datorita unei alte probleme ( dupa mine, e defect de proiectare mare ) : iesirea vaporilor de ulei ce vin de la turbina, in jurul garniturii prinsa cu acel "colier" ( o bucata de sarma, ce strange in lateral, dar nu de jur imprejur asa cum ar trebui in mod "NORMAL", de unde si problema ). Apare undeva intre 1500-2200 turatii.
                Maine dimineata ma duc la dansii, sa-mi faca o constatare atat pentru conducta cat si pentru aparitia acestui sunet. Sper ca sa se rezolve...
                Attached Files

                Comment


                • #23
                  lasati vaporii sa iasa la aer.... nu mai plangeti pentru nimicuri

                  Comment


                  • #24
                    @skd_ozenel - Ca esti sau nu ironic, chiar e un comentariu inutil. Scriem doar sa ne aflam in seama ?

                    offtopic - Nu ti-as dori sa deschizi capota si sa vezi, tot motorul, manjit de ulei si sa zici "E OK ! Sunt doar niste vapori...". In pozele de mai sus, arata foarte bine, fata de cum arata acum ( la 2 saptamani dupa ce am facut respectiva poza )

                    Comment


                    • #25
                      Desi este offtoptic, si eu am ulei in zona aia. Doar o pelicula, nu e mult, dar e... In principiu acea clema ar trebui doar sa blocheze acea tubulatura, etansarea ar trebui sa o asigure o garnitura gen O-ring, sau ceva de genul.

                      Legat de problema zgomotului, incearca cu o bucata de burete intre conductele de motorina care coboara spre filtru si suport, in partea din fata spre far. Daca ti-a rezolvat problema, da-ne si noua de stire.

                      Comment


                      • #26
                        Eu am rez ambele probleme. In locul sigurantei pe care o ai in poza am legat cu sarma. Cel mai rau ma deranja zgomotul respectiv. Acum 2 zile revenise chiar si cu buretele lipit, asa ca drept urmare am inlocuit buretele si am plusat cu 3 coliere plastic ( soricei), pe care i-am pus strategic. Asa ca in momentul asta buretele nu se mai poate misca (sta strans pe conducta si tot odata pe caroserie), conducta mai sus am mai prins-o in doua locuri. Nici sa mai vrea nu mai poate vibra acum. Nu prea e estetic cu conducta asa dar asta e, am scapat de zgomot.


                        Degeaba va duceti la reprezentante ca nu au solutii. Credeti-ma!

                        Comment


                        • #27
                          1. e ieșirea din turbină către intercooler.
                          2. etanșarea se face pe un fel de simering (am pus poze)
                          3. sârma e doar de fixare.

                          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                          Comment


                          • #28
                            Exact, cei de la meridian mi-au zis ca e o banala siguranta. A,da?.......e hai ca o asigur eu cu patentul atunci si asa am facut

                            Comment


                            • #29
                              Salutare, ca urmare a unei cereri pe PM, revin cu cateva poze, de la mine.

                              Primele poze (IMG_1, 2, 3) - zona care creeaza zgomotul care se aude la 2000 RPM si buretele cu pricina (ma gandesc si eu la o solutie mai buna; intr-adevar, datorita vibratiei acelei conducte buretele nu sta exact cum il pui si vibratia / zgomotul reapare).

                              De asemenea, eu am mai avut un zgomot la turatia de relanti si cand acceleram usor (undeva in plaja 800 - 1200 RPM), zgomot care se auzea mai mult ca un fel de troncaneala, in special la manevrele pe care le faci in parcare - ca atunci zgomotul general e redus si esti in zona aia de turatie. Sursa era tubulatura de aer de la carcasa filtrului de aer - partea de intrare in filtru. Acolo este o bucata de tubulatura facuta din doua parti semicilindrice clipsate intre ele, insa acel ansamblu are un joc mare in acele clipsuri si efectiv troncanea la accelerarea in jurul turatiei de relanti. Am pus doua coliere de plastic si s-a rezolvat (IMG_4, 5).

                              @marian77radu: poti pune niste poze cu felul in care ai fixat acea conducta / burete?

                              Inca o problema, tot in zona, la mine atingea acea conducta de motorina de unul din furtunul care merge la vasul de expansiune (cel de sub conducta) si datorita vibratiei / frecarii mi-a uzat foarte tare acel furtun in zona respectiva (efectiv s-a subtiat furtunul in zona unde a frecat). Din motivul asta l-am imbracat cu un burete suplimentar. M-am mai uitat la UN MCV aceesi motorizare (inca nu i-a aparut acel zgomot despre care vorbim, cel de la 2000 RPM) - dar si acolo a inceput sa se vada uzura pe furtunul de jos - cel gros - de la vasul de expansiune. Nu strica sa aruncati un ochi.
                              Attached Files
                              Last edited by moustache; 24 April 2015, 12:04.

                              Comment


                              • #30
                                Offtopic: zona unde imi transpira si mie ulei la tubulatura dintre turbina / intercooler. Nu e grav sau ingrijorator, doar putin inestetic. Ceva ulei exista si la racordul intrarii in intercooler, dar mult mai putin.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google