Pornire Dificila Logan 1,5 Diesel Pareri.Opinii,Sfaturi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Dificila Logan 1,5 Diesel Pareri.Opinii,Sfaturi

    Salut membrii forumului!
    Am un MCV 1,5D/ Dec.2006,88000km,achizitionat in Martie anul acesta. A pornit fara nici o problema pana mai acum 2-3 saptamani ,de cand s-a racit vremea. Intr-o dimineata racoroasa nu a mai vrut sub nici o forma sa porneasca,pana am folosit spray de pornire. A pornit imediat cu spray-ul,dupa care nu am mai avut probleme o saptamana.A recidivat iar la o saptamana si am folosit dinou spray-ul. Acum porneste fara probleme,dar sunt sigur ca in momentul in catre se va raci vremea voi avea probleme iar. Mentionez ca dupa ce porneste ,motorul merge perfect. Poate cineva imi poate da un sfat,din experienta sau are cunostinta de acest simptom
    Cu respect!

  • #2
    In primul rand bujiile de preincalzire le-a masurat cineva? Atat rezistenta lor cat si alimentarea.
    Apoi km aia in raport cu varsta masinii par cam dubios de putini.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Bujiile sunt noi,iar km. si masina au fost verificate pe stand la Auto Cobalcescu si confirmate ca Ok si Km. si celelalte teste la momentul cumpararii

      Comment


      • #4
        Noi or fi, dar ajunge tensiune la ele?
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Da au fost verificate!

          Comment


          • #6
            Cind mai apare problema,pune pe cineva sa observe daca in momentele actionarii electromotorului,iese fum pe evacuare(toba)... Poate fi un punct de plecare...

            Comment


            • #7
              Ce ar insemna sa iasa fum pe evacuare la actionarea demarorului?

              Comment


              • #8
                fum pe evacuare la actionarea electromotorului inseamna ca pompa de injectie debiteaza motorina catre injectoare,dar daca iese fum negru si nu porneste probabil nu este suficienta presiune in rampa. la acest motor iti trebuie un minim de 230 de bar presiune in rampa comuna pentru ca acest motor sa porneasca.chestia asta se poate verifica pe tester.cred ca un test de retur al injectoarelor iti da iarasi un punct de plecare. Sau posibil sa trebuiasca sa inlocuiesti supapele de retinere a presiunii de la injectoare.

                Comment


                • #9
                  230 bari este presiunea ceruta de program la relanti.Din experienta spun ca presiunea de declansare a injectiei este cu putin sub 200 bari,nu pot sti exact deoarece timpul de citire a presiuni este continuu ,de calculatorul motorului si testerul pe care lucrez este prea lenes,facind afisare valori la 0,5 secunde,poate chiar mai mult.Acum mi-a venit ideea de a supraveghea acest parametru(la motoarele cu problema specifica),grafic,pe diagrama presiune/timp,mod in care este evidenta presiunea,non-stop...

                  Comment


                  • #10
                    Si inca o recomandare. nu mai incerca sa pornesti motorul cu spray de pornire. este prea mare socul care se face in capul pistonului si risti sa deteriorezi alte subansamble gen arbore cotit, cuzineti,boltul pistonului. Asta e parerea mea.

                    Dar la tine cel mai probabil sunt supapele de retinere a presiunii. Verifica totodata daca cumva pompa de inalta presiune produce pilitura.
                    Last edited by bogdan83; 22 October 2015, 20:15. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc mult pentru sfaturi,. O ultima incercare care am facut-o a fost sa schimb provenienta motorinei,deci am renuntat la LUK OIL si am alimentat la MOL,aditivata + o doza de aditiv Dura Lube.Porneste foarte bine si pana in acest moment nu am mai avut nici o problema, dar... Nu stiam ca spray-ul de pornire poate fi un pericol pt. motor. Multumesc pentru sfat.Deasemeni am verificat la pornire si nu da fum de nici o culoare.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by bogdan83 View Post

                        Dar la tine cel mai probabil sunt supapele de retinere a presiunii.
                        Care sunt supapele astea...? De regula se folosesc aceleasi denumiri universal acceptate,altfel nu ne mai intelegem...!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google