Nu s-a rupt la mine.
Nu stiu cati km erau in bord dar stiu ca era cam la 35-40k km de la schimb (deci era curea pusa in service autorizat).
S-a rupt afara din tara si a fost reparata masina afara din tara.
Recent (adica dupa ce a facut in bord 200k km) a avut schimbat si turbo (tot in ceva service autorizat) -- deci nu mai are turbo original al masini.
@prometheus din moment ce a fost reparat acum zeci de mii de km si merge nu prea cred ca trebuie sa schimb tot motorul
]]]offtopic[[[
Mai cunosc 2 MCV-uri, unul cu motor identic si altul pe gaz care au avut aceeasi surpriza cu cureaua de distributie.
Stie cineva daca a fost un lot prost de curele?
Adica daca is garantate sa mearga 60k si s-au rupt tot intre 30 si 40k la soferi diferiti si masini diferite e clar ca ceva a fost cu curelele nu cu piesa dintre volan si scaun.
@madi
S-a rupt de tot in mers dar cu viteza legala => supape indoite si toate durerile de cap aferente.
Nu stiu cati km erau in bord dar stiu ca era cam la 35-40k km de la schimb (deci era curea pusa in service autorizat).
S-a rupt afara din tara si a fost reparata masina afara din tara.
Recent (adica dupa ce a facut in bord 200k km) a avut schimbat si turbo (tot in ceva service autorizat) -- deci nu mai are turbo original al masini.
@prometheus din moment ce a fost reparat acum zeci de mii de km si merge nu prea cred ca trebuie sa schimb tot motorul
]]]offtopic[[[
Mai cunosc 2 MCV-uri, unul cu motor identic si altul pe gaz care au avut aceeasi surpriza cu cureaua de distributie.
Stie cineva daca a fost un lot prost de curele?
Adica daca is garantate sa mearga 60k si s-au rupt tot intre 30 si 40k la soferi diferiti si masini diferite e clar ca ceva a fost cu curelele nu cu piesa dintre volan si scaun.
@madi
S-a rupt de tot in mers dar cu viteza legala => supape indoite si toate durerile de cap aferente.
Comment