MCV 1.6 16V Problema Ciudata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • MCV 1.6 16V Problema Ciudata

    Am tot cautat un raspuns pentru problema mea, dar se pare a fi unica.
    In zilele reci, cu motorul rece apar fluctuatii mari ale turatiei, sunt momente in care se intrerupe alimentarea electrica a masinii, se aprinde lampa de airbag din bord. E destul de ciudat, probabil o sa fac in filmulet sa-l postez. Masina este un MCV 1.6 16v din 2007. Daca ma poate ajuta cineva cu o informatie pot oferi mai multe detalii.
    Multumesc.

  • #2
    contact prost masa, baterie pe duca, bobine de inductie pe duca, regulator alternator pe duca (in "colaborare" cu bateria pe duca)...variante ar fi multe. ai incercat sa elimini pe rand cate-o posibila cauza (eventual altele decat cele anumerate mai sus)? ai observat ceva schimbari de comportament?
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3
      Verifica bornele bateriei, s-ar putea sa fie de acolo. Eu m-am trezit cu o borna desprinsa, desi teoretic era strinsa bine. Simptom: murea instant toata electrica la pornire. Dup-aia am bagat o folie subtire de aluminiu in jurul bornei ca sa se fixeze bine.

      Comment


      • #4
        Problema apare la temperaturi scazute si dispare dupa ce motorul se incalzeste. Un contact imperfect at trebui sa creeze aceleasi probleme si vara.

        Comment


        • #5
          si daca o tii putin accelerata merge "rotund" ? daca da atunci poate fi din aprindere (bujii sau bobine) sau din MPP care tine relantiul si socul automat. testare sa-ti dai seama ...
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            O sa incerc sa fiu mai explicit. Temperatura scazuta, motor rece. Porneste de fiecare data la prima cheie. Motorul, sunt momente cand ramane turat la peste 2000 sau fluctueaza. Plec, merge rotund cu acceleratia apasata peste 2000 de ture, dar pana se incalzeste sant intreruperi electrice. Bordul, radio-ul se sting si se aprind destul de des si se aprinde martorul de airbag. Farurile scad si ele destul in intensitate. Se comporta ca si cum as lua contactul sau ca un scurt. Toate acestea in mers sau in stationare cu motorul pornit.
            Am in ELM 327, si Torque dar nu am nici in fel de erori. (de fapt am sonda lambda 2, pe care am schimbat-o, am resetat eroarea, apare din nou, nici la service nu au putut sa o stearga. probabil sonda care este aftermarket nu este chiar ok). Curatat MPP, inlocuit bobine, aceleasi simptome. Parerea mea, daca erau bobinele at fi mers in trei, daca era motorasul pas cu pas se tura aiurea si in alte conditii.

            Comment


            • #7
              pai atunci e clar ca ai contacte imperfecte undeva sau alternatorul e cu probleme. verifica incarcarea dimineata la rece.
              e treaba de electrician.
              o/____\o
              (i)
              .........

              Comment


              • #8
                M-am gandit si eu la contacte imperfecte dar chestia asta at fi trebuit sa se intample si vara cand e foarte cald. Releul de incarcare asigura cu faza scurta 14.5 chiar pentru momente scurte cand accelerez se duce la 15 volti. pentru fractiuni de secunda.

                Comment


                • #9
                  cand e rece , teoretic , materialele se contracta. deci doar la rece nu face contact un fir. gandeste-te unde s-a umblat ultimile dati. e un defect ascuns si foarte greu ii dai de cap. trage de fire cand e rece si poate iti dai seama. ai demontat bord , baterie , alternator ceva asta vara ?
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #10
                    ai incercat cu alta baterie, de la vreun vecin, prieten, pt cateva zile? tot asa face? sonda lambda 2 (sau aval, aia de dupa catalizator) controleaza catalizatorul. eventual deconecteaz-o sa vezi daca mai face "fente", poate circuitul de incalzire al sondei respective e "sarma" si declanseaza ceva protectii. asta ar explica de ce nu face fente cu motorul cald, cand se decupleaza si incalzirea sondelor. la fel de bine o sonda proasta poate determina saracirea sau imbogatirea aiurea a amestecului, de unde si variatiile de turatie. faptul ca lampa aia e aprinsa nu inseamna ca totul e ok
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google