Noua Dacia MCV Stepway

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by Marius Ile View Post
    Alte suspensii
    Nu cred ca are alte suspensii,totusi nu e gama Allroad de la Audi.
    Am inteles ca plasticele sunt cam tot ce are in plus.
    Dar pentru 2-300 de euro,da, merita. MCV Stepway arata clar mai bine decat varianta "simpla".
    Keep walking...

    Comment


    • #47
      Are garda la sol mai mare cu 5cm si suspensiile difera. Rotile sunt pe 16 dar nu primesti jante aliaj sunt din tabla structurala cu capace

      Trimis de pe al meu V1_ViperS folosind Tapatalk

      Comment


      • #48
        Faptul ca-s pe 16 cu structurale nu cu aliaj nu ma deranjeaza catusi de putin, mi se pare ca arata chiar mai bine asa. Oricum o sa ii cumpar un set de iarna pe 15"
        La pielea de 600 parca as renunta, mai degraba bag 1300 intr-un webasto cu pornire prin app din Android.

        Comment


        • #49
          MCVul normal o sa consume mai putin decat stepway.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • #50
            din cauza inaltimii si poate din cauza plasticelor ce o latesc...
            oricum pe site se vede consumul crescut si emisia de CO2 crescuta

            sigpic

            Comment


            • #51
              Kcross52 (MCV II Stepway) vine cu discuri ventilate de 280x24mm și tamburi ventilați de 240mm - de luat în calcul la întreținere
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • #52
                torquemada, alte diferente mai sunt?
                Si de ce vine cu discuri mai mari?

                Eu nu inteleg o chestie:
                Se ia configuratoru dacia una bucata Logan MCV prestige 1.5dci 90cp si se pun toate optiunile...
                Se ia configuratoru dacia una bucata Lgan MCV Stepway prestige 1.5dci 90cp si se pun toate optiunile

                La final avem doua masini cu aceleasi optiuni, vopsea metalizata, cea stepway are roti pe 16 dar nu din aliaj, si reiese cu 100 de euro mai ieftina. De ce e cu 100euro mai ieftina?

                sigpic

                Comment


                • #53
                  Torquemada, ai dreptate ca ar putea creste putin costurile dar probabil se vor mentine cat de cat performantele la franare. Oricum, cred ca 1.5 cm la garda la sol ii castiga din roti / cauciucuri. Nu am apucat sa ma uit foarte atent dar presupun ca are si bara stabilizatoare.
                  Am comandat si eu unul pt sotie cu 1.5dci.

                  Comment


                  • #54
                    280x24mm sunt deja pe Dokker/Lodgy/SanderoGT/SanderoRS, Clio4 GT() = reducere de costuri

                    Până acum murea lumea că are discuri mici, acum că au pus mari e câh
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by jonnie007 View Post
                      Nu cred ca are alte suspensii,totusi nu e gama Allroad de la Audi.
                      Am inteles ca plasticele sunt cam tot ce are in plus.
                      Dar pentru 2-300 de euro,da, merita. MCV Stepway arata clar mai bine decat varianta "simpla".
                      Nici Audi nu are alte suspensii fata de alte modele inrudite, inclusiv pernele de aer cu amortizoarele, bratele etc. Daca vrei iti dau codurile de piese si te vei convinge. Asta daca discutam de reducerile de costuri. In aceeasi ordine de idei, un disc de frana la grupul VAG merge pe zeci de variante de modele si motorizari si nu mai e low cost...
                      Oricum sunt curios de unde ia Dacia cei 3 cm in plus pentru MCV Stepway (stiu ca in total sunt 5 dar 2 cm ii ia din diferenta de anvelope), din amortizoare, arcuri, pana acum nu am gasit informatii.

                      Comment


                      • #56
                        Acum am fost la un dealer de aici din Germania: un MCV Stepway 90 CP manual, cu toate optiunile mai putin piele si plasa aia de separare ajunge la 15.700 (ce-i drept, 650 euro e extinderea garantiei de la 3 la 5 ani).
                        Ca fapt divers, in Germania Stepway-ul nu se poate comanda cu climatizare automata, insa are "din oficiu" scaune incalzite.
                        Pentru curiozitatea mea personala, masina are carenaje la rotile din fata, insa nu are decat o jumatate de carenaj la pasajele rotilor posterioare.
                        Tot ca o curiozitate personala, am vrut sa vad care e diferenta dintre garda la sol dintre un MCV normal si unul Stepway, asa ca am masurat "babeste": doua latimi de palma masurate sub bara fata la MCV si trei, la Stepway. Ciudat, devreme ce constructorul da doar 3 centimetri...
                        Pana la urma o sa-l comandam din Romania, sper sa prind transa a doua de la Remat... altfel, doar la anul.

                        Comment


                        • #57
                          Originally posted by valioglu View Post
                          Nici Audi nu are alte suspensii fata de alte modele inrudite, inclusiv pernele de aer cu amortizoarele, bratele etc. Daca vrei iti dau codurile de piese si te vei convinge. Asta daca discutam de reducerile de costuri. In aceeasi ordine de idei, un disc de frana la grupul VAG merge pe zeci de variante de modele si motorizari si nu mai e low cost...
                          Oricum sunt curios de unde ia Dacia cei 3 cm in plus pentru MCV Stepway (stiu ca in total sunt 5 dar 2 cm ii ia din diferenta de anvelope), din amortizoare, arcuri, pana acum nu am gasit informatii.
                          cum adica 2cm din anvelope?

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            MCV-ul are anvelope pe 15", Stepway-ul pe 16". Diferenta e 1 inch = 2.54 cm.
                            Impartit la 2, iese 1.27 cm. Cred ca asta a vrut sa zica.

                            Comment


                            • #59
                              195/55/16 vs 185/85/15

                              sigpic

                              Comment


                              • #60
                                Cred ca ai vrut sa zici 185/65R15 la MCV vs. 205/55R16 la Stepway.
                                Eu unul, cauciucuri cu balon de 85 pe masini mici, nu cunosc

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google