Da corect, 185/65, nu 185/85... Și totuși care e faza cu 2cm ?
Noua Dacia MCV Stepway
Collapse
X
-
Originally posted by Bwwlan View PostMCV-ul are anvelope pe 15", Stepway-ul pe 16". Diferenta e 1 inch = 2.54 cm.
Impartit la 2, iese 1.27 cm. Cred ca asta a vrut sa zica.
Comment
-
Am mai scris, dar e grea folosirea funcției caută (pentru unii):
Value of the tachometric index X depending on tyres
185/65/R15 X=1895 orice X52
195/55/R16 X=1891 (aluminium wheel rims)
195/55/R16 X=1903 (steel wheel rims) SL10/Prestige gen1
205/55/R16 X=1928 BK52 Stepway
205/45/R17 X=1879 B52 GT
205/40/R18 X=1895 B52 RS
Și, înainte de alte comentarii inutile, căscați ochii în documentația oficială(pagina 25)
Last edited by t0rquemada; 23 July 2017, 11:07.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Salutare! Ma uitam pe situl Dacia la Loganul mcv stepway si am observat la categoria -siguranta pasageri- , ca scrie "caroserie ramforsata". Are cineva idee la ce se refera mai exact? Ce e ramforsat mai exact? Cei de la reprezentanta habar nu aveau, s-au uitat la mine de parca am cerut sa cumpar un ozn.
Comment
-
Am observat ulterior ca scrie si la restul. Insa intrebarea ramane valabila. In ce fel e ranforsata caroseria? E doar rigidizata sa nu mai scartaie din toate incheieturile cand cobori o bordura sau mergi pe un drum de munte sau e ranforsata pentru protectie in caz de accident?
Comment
-
Am ridicat ieri masina sotiei - MCV Stepway 1.5 dci si am mers vreo 280 de km. Primele impresii:
- Motor foarte ok, mult mai silentios ca DCI euro 3 din 2006 / 65CP (masina pe care o va inlocui si care a fost nesperat de reusita), vibratii perceptibile la relanti dar pornire si oprire mult diferita, seamana cu VW, nu se zgaltaie masina deloc. Sistemul de injectie pare complet diferit, motorul porneste mult mai repede, parca este TDI PD, alea porneau la primul cilindru, aproape nu percepeai invartirea de catre demaror... Start / stop e complet enervant, nu reusesc sa ma obisnuiesc deloc cu prostia asta, ma enerveaza la orice masina chiar si la BMW X3 2.8i.
- Acceleratii foarte ok, nu am fortat deloc masina, dar raspunde foarte bine, iar consumul e destul de mic (compar cu Passat b6 140cp DSG, evident ca nu il bate, dar cu asta sunt obisnuit si nu mi se pare destul de ok)
- Finisare exterioara ok, bandourile sunt prinse de masina foarte bine, par si lipite cumva, capacele pe jante sunt super.
- Se simte inaltimea suplimentara a masinii si faptul ca este break daca provoci un balans lateral. Altfel e ok si destul de manevrabila. Aici mi-a fost teama ca ar putea fi o problema, dar suspensia e mai rigida ca la un logan berlina similar
- finisaje ok, le stiti, dar parca ma asteptam ca placa aceea de pe roata de rezerva sa fie mai bine finisata, e cam aruncata acolo, nu are macar o bretea ceva ca sa o ridici, iar jaluzeaua aia spate trebuia sa aiba o gaura. Una peste alta e ok dar nu e o evolutie semnificativa la acest capitol fata de Logan 2006, in fata e mai bine, capitonaje scaune ok, in portbagaj e slaba finisarea.
- faruri mult peste asteptari (ca iluminare pe timp de noapte), proiectoare de ceata cam inutile
Una peste alta masina merge foarte bine, suficient de stabila si suspensia in continuare ramane confortabila. Partea de motor / cutie e chiar foarte reusita, am mers cu multe masini dar aici au nimerit-o cei de la Dacia.
Am mers in ultima vreme cu multe loganuri noi si va dau un sfat celor care ridicati masini - faceti presiunea in pneuri, la dealer a venit cu 3,5 atmosfere!!! E diferita masina cu o atmosfera in plus in gume.
Saptamana viitoare o mai studiez si mai postez impresii ca vine si un concediu cu multe depalsari cu masina in rodaj.
Scuze pentru posturile succesive, mai vreau sa spun un lucru si nu am putu edita postul anterior.
La masina abia ridicata m-a enervat totusi faptul ca nu este bine reglata capota fata, daca misc de ea se simte ca nu sta pe tampoane ci se sprijina in incuietoare si are un pic de joc, trebuie sa aplic aceeasi metoda ca alti dacioti cu chedere sau ceva in plus pe tampoane. DACIA, serios rezolvati asta, va faceti de rasul planetei, masina nu e rea dar problema asta e descrisa de mult de o gramada de persoane si voi sunteti autisti.
- Likes 1
Comment
-
Felicitări. Am Sandero Stepway 1.5 dCi și sunt foarte mulțumit de motor/cutie. În cele câteva drumuri la Sinaia, merge bine și este stabilă pe serpentine cu >60 km/h. La fel, mi se pare puțin zgomotos la sub 2500 rpm care se ating la 120 km/h în treapta 5. La viteza aia, incep să deranjeze oglinzile (la fel de aerodinamice precum un sandviș, dar mari cât o șaorma cu de toate) și geamurile în partea de sus a ușii.Last edited by gecmc94; 30 August 2017, 22:26.
Comment
-
Originally posted by valioglu View Post- faruri mult peste asteptari (ca iluminare pe timp de noapte), proiectoare de ceata cam inutile
Aceeasi senzatie am avut-o si eu ca nu lumineaza deloc dar daca te uiti in lateral lumineaza perfect marginile (ceea ce trebuie sa si proiectoarele de ceata).I have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Cat ai dat pe acel MCV Stepway 1.5 dci ? Si mai ales ce dotari ai avut? Din 2008 pana acum, cum ti se pare investitia? Ma batea un gand sa imi cumpar asa ceva.Scriu articole uitile pe StatiiITP.ro Chiar asa tu unde iti faci ITP ul?
Comment
Comment