Salutare,
de curand masina mea care are doar 105.000 km (PH 1 cu cablu de acceleratie) a inceput sa aiba aleator urmatoarea problema (nu pot s-o reproduc la cerere - se intimpla numai cind are masina chef):
mergind constant cu orice turatie, in orice treapta de viteza, pedala de acceleratie fiind apasata masina incepe se decelereze incet (simt ca ma duc spre volan). Pot sa calc pedala de acceleratie la podea ca nu se intimpla nimic. Ii dau "sprituri" ca la masinile vechi (daca avea pompa mecanica de sprit era bine) degeaba ...turatia motorului scade incet dar sigur si ajunge in jur de 500 de ture. Motorul nu se opreste.
Ii dau sprituri in continuare (virtual, deoarece tot calculatorul comanda marirea cantitatii de benzina prin injectoare) si uneori o mai pacalesc, creste turatia motorului si mai parcurg inca citeva sute de metri pina scade iar turatia la 500.
Am crezut ca este de la caldura dar s-a intimplat si seara si dimineata. Uneori dupa 30- 50 km iar astazi dupa 10 km.
Pe diagnoza DDT 2000 (interfata originala Dacia Renault cu licenta) nu apare nimic.
Am gasit 2 solutii:
1. Las masina pe dreapta cu motorul oprit citeva minute...10-20
2. Cand incepe sa decelereze ridic complet si brusc piciorul de pe pedala de acceleratie si apoi apas usor....mai merge citeva secunde...apoi repet operatiunea si dupa citeva repetari (mai multe ...mai putine) motorul isi revine si merge normal.
Imi cer scuze daca a mai postat cineva aceeasi problema dar nu am gasit la cautarea cu cuvintele mele.
de curand masina mea care are doar 105.000 km (PH 1 cu cablu de acceleratie) a inceput sa aiba aleator urmatoarea problema (nu pot s-o reproduc la cerere - se intimpla numai cind are masina chef):
mergind constant cu orice turatie, in orice treapta de viteza, pedala de acceleratie fiind apasata masina incepe se decelereze incet (simt ca ma duc spre volan). Pot sa calc pedala de acceleratie la podea ca nu se intimpla nimic. Ii dau "sprituri" ca la masinile vechi (daca avea pompa mecanica de sprit era bine) degeaba ...turatia motorului scade incet dar sigur si ajunge in jur de 500 de ture. Motorul nu se opreste.
Ii dau sprituri in continuare (virtual, deoarece tot calculatorul comanda marirea cantitatii de benzina prin injectoare) si uneori o mai pacalesc, creste turatia motorului si mai parcurg inca citeva sute de metri pina scade iar turatia la 500.
Am crezut ca este de la caldura dar s-a intimplat si seara si dimineata. Uneori dupa 30- 50 km iar astazi dupa 10 km.
Pe diagnoza DDT 2000 (interfata originala Dacia Renault cu licenta) nu apare nimic.
Am gasit 2 solutii:
1. Las masina pe dreapta cu motorul oprit citeva minute...10-20
2. Cand incepe sa decelereze ridic complet si brusc piciorul de pe pedala de acceleratie si apoi apas usor....mai merge citeva secunde...apoi repet operatiunea si dupa citeva repetari (mai multe ...mai putine) motorul isi revine si merge normal.
Imi cer scuze daca a mai postat cineva aceeasi problema dar nu am gasit la cautarea cu cuvintele mele.
Comment