Salut.
Am un Logan MCV 1.6 MPI echipat cu instalatie GPL LOVATO, motor K7M. De ceva timp a inceput sa aiba rateuri de combustie la pornirea la rece, gen P0304 timp in care motorul functiona foarte prost, nu avea putere. Problema se manifesta la pornire, deci pe benzina, dar si la trecerea pe GPL, pana cand se incalzea motorul si nu mai aveam probleme. Martorul antipoluare din bord clipea intermitent. Eroarea de mai sus am rezolvat-o prin inlocuirea bujiei nr. 4 cu una noua.
Acum, fiind iarasi frig afara, se aprinde din nou intermitent martorul antipoluare din bord, motorul merge bine iar ca eroare am P0300 random misfire, nu se poate identifica unde apare rateul de combustie, pe ce cilindru. Am schimbat toate bujiile dar problema tot apare intermitent, la prima pornire dimineata a masinii. Dupa cateva secunde martorul antipoluare se stinge (nu mai clipeste). Problema P0300 nu apare in fiecare zi, dar parca cu cat este mai rece afara si mai umed cu atat sunt sanse mai mari sa clipeasca martorul antipoluare din bord.
Ce ma sfatuiti, eu vreau sa inlocuiesc bobina de aprindere cu una noua, mai ales ca rateurile sunt aleatorii si nu pe un cilindru anume.
Culburatorii nu au fost reglati niciodata, masina are 60k pe gpl, sa fie si asta o cauza?
Am un Logan MCV 1.6 MPI echipat cu instalatie GPL LOVATO, motor K7M. De ceva timp a inceput sa aiba rateuri de combustie la pornirea la rece, gen P0304 timp in care motorul functiona foarte prost, nu avea putere. Problema se manifesta la pornire, deci pe benzina, dar si la trecerea pe GPL, pana cand se incalzea motorul si nu mai aveam probleme. Martorul antipoluare din bord clipea intermitent. Eroarea de mai sus am rezolvat-o prin inlocuirea bujiei nr. 4 cu una noua.
Acum, fiind iarasi frig afara, se aprinde din nou intermitent martorul antipoluare din bord, motorul merge bine iar ca eroare am P0300 random misfire, nu se poate identifica unde apare rateul de combustie, pe ce cilindru. Am schimbat toate bujiile dar problema tot apare intermitent, la prima pornire dimineata a masinii. Dupa cateva secunde martorul antipoluare se stinge (nu mai clipeste). Problema P0300 nu apare in fiecare zi, dar parca cu cat este mai rece afara si mai umed cu atat sunt sanse mai mari sa clipeasca martorul antipoluare din bord.
Ce ma sfatuiti, eu vreau sa inlocuiesc bobina de aprindere cu una noua, mai ales ca rateurile sunt aleatorii si nu pe un cilindru anume.
Culburatorii nu au fost reglati niciodata, masina are 60k pe gpl, sa fie si asta o cauza?
Comment