Un nou motor diesel pe MCV

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by marius_motors
    salut baieti !
    referitor la timpul de asteptare , eu azi am depus actele si am fost anuntat ca pe la sfarsitul lui octombrie soseste masina .
    acum cred ca depinde si de ce vrei sa pui pe el [ cum spunea cineva ] , eu cel putin am optat pt full option ,LAUREATE[ vopsea metalizata + abs = 12.755 EURO ]
    eu tot full am luato comanda in septembrie vine in decembrie
    gata sa terminat smecheria daca pana la jumatea lu octombrie nu mai aflu nimic de masina sun la dealer sai urechesc

    sigpic

    Comment


    • #32
      Originally posted by andrei
      Asta nu e un motor nou ci este cel de 70 CP cu un alt soft si cu turbina cu geometrie variabila, intercooler si alt tip de injectoare.
      .....pai sa inteleg ca eu cumotorul de 70cp nu-l pot aduce la 85cp doar cu o resoftare,trebuie sa inlocuiesc si turbina si injectoarele? dar cel de 85 cp se poate resofta la 100-110cp?
      VL 97 N P N

      Comment


      • #33
        cat fuge unu cu motor de 70 cp ?

        Comment


        • #34
          Mcv

          Am de cateva saptamani un MCV cu 85 CP.
          1. Computerul de bord este STUPID. NU are consum instantaneu. Este un accesoriu inutil. Orice afiseaza poate fi calculat simplu de utilizator. Singurul lucru care era cu adevarat util a fost suprimat. As vrea sa-l cunosc pe intelifgentul de la Dacia Marketing care a avut aceasta idee. Ma gandesc serios sa cer Uzinei Dacia contravaloarea pe computerul de bord!
          2. Masina este in principiu, corecta. Mi se pare scumpa pentru ceea ce face. Aproape 12800 E
          3. Din prima zi, zgomot frecare de rostogolire pe dreapta fata. Presupun rulment.
          4. Dupa o saptamana scartait dreapta fata la pornire, franare. Bucsi sau amortizor.
          5. Cuplarea ambreiajului se face uneori defectuos((mici impiedicari, de parca placa ar fi ovalizat) presupun ca ambreiajul este subdimensionat sau chiar e ovalizat)).
          6. Foarte greu de parcat. Nu vezi nimic pe geamurile din spate.
          7. Diametrul de virare mare. Dificil de condus pe alei. Atentie la pasajul rotilor din spate! Foarte usor de atins laterala la curba stransa la dreapta! Cred ca rotile din spate nu urmaresc trasa rotilor anterioare.
          8. Schimbatorul de viteze este ca un mestecau de mamaliga, cu cursa mare si nu este ferm. Greu de umblat la comenzile de pe consola din cauza mestecaului(ma refer la geamurile electrice).
          9. Incalzirea lasa de dorit.
          10. Consum bun: 11 l urban, 5.8 extraurban
          11. Loc bun in spate.
          12 Incantat de locul la volan. Am aproape 2m.
          13. Iarasi negative. Pe bancheta din spate, inchizatoarele de centura iti intra in fund. Trebuie sa-ti cauti locul. Nu poti sa stai mai comod daca esti singur sau cu o persoana. Esti restrans de aceste prostii.
          14. Foarte important! Inchiderea centralizata a dat pana acum cateva rateuri. Ia comanda de inchidere dar nu se inchide complet. A trebuit sa redeschid si iar sa inchid. risti sa ramai cu masina descuiata.
          15. Cd-radio, desi e Blaupunkt mi se pare in urma cu 5 ani. Cred ca se putea alege altceva! In afara de reglaje si optiuni, care lipsesc, sunetul e groaznic. In boxe se aude ca la telefon.
          16. Concluzie: Nu este o masina rea. Raportul calitate/pret mi se pare discutabil. Sunt foarte suparat pe cei de la Dacia din doua motive: computerul de bord si radioul, care parca sunt la shto, pentru romani. Sunt curios daca la export au acelasi radio si daca arata sau nu consumul instantaneu.

          Comment


          • #35
            Din ce spui tu ar fi un MCV second hand cu vre-o 100k la bord, revopsit. Eu il am de 2 luni si ceva (5000km) si nu am sesizat problemele semnalate de tine. Intr-adevar ecartamentul spate este mai mic decat cel de pe fata (cu 37mm) dar asta nu cred ca are decat o influenta benefica la viraje. Cutia de viteze mi se pare ok si cursa schimbatorului nu e lunga e chiar mai scurta ca la modele mult mai bine cotate si ti se pare ca nu e ferm pentru ca legatura intre schimbator si cutie e facuta prin cablu nu prin tija. In legatura cu consumul... ai piciorul greu tare de tot! Eu am 6.5% in oras si 4.9% in afara la 100km/h.
            Parerea mea este sa te duci la service cu probleme semnalate de tine aici si sa le remedieze.... esti primul care semnaleaza asa ceva despre un MCV.

            Comment


            • #36
              @Andreis:
              1. Poti sa te duci unde vrei, oricum nu o sa primesti nimic, nici un leu, ba mai mult o sa cheltui tu bani pe drumuri si o sa pierzi timp. Atata timp cat ai fost informat (prin borsuri si de catre reprezentantul de vanzari) de lipsa CI, masina este conforma si nu ai nimic de comentat. Alta a fost situatia cand s-a scos CI si pe brosuri scria ca exista CI pe masina. Atunci, lumea a primit accesorii de 230 euro pentru ca masina nu era conorma cu ce scria pe borsura.
              5. Ambreiajul e hidraulic, poate de aia ti se pare ca e ovalizat sau nu prinde bine.
              9. Incalzirea lasa de dorit datorita spatiului mare.
              13. Daca nu se folosesc centurile in spate poti baga inchizatoarele sub bancheta.
              15. Asa e, e foarte prost RCD-ul, erau mai bune Philips-urile pre-septembrie2006.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #37
                andrei cum poti baga inchizatorile sub bancheta eu nu prea am reusit mai ales cele din partea dreapta???
                La mine incalzirea e super ok daca stii cum so folosesti e sauna in masina mai ales ca am si conductele redirectionare aer in spate nici nu am avut probleme de aburire sau etc... Cd playerul eu zic ca e cat de cat ok eu sunt multumit la inceput a facut fitze acum nu mai face nimic rau.
                Iar computerul de bord?eu chiar zic ca e super ok... arata consumul mediu care e de 20de ori de mii mai real decat cel instant , litri consumati(foarte vital ptr mine , ca o pun pe maicamea sa cotizeze cu benzina cand ma trimite undeva) singurele functii asa importante sunt cele cu viteza medie , km partiali si cati km mai poti face pana ramai fara carburant(dar asta cred ca e util la drum lung)
                Last edited by SoNyKeL; 29 November 2007, 19:59.

                sigpic

                Comment


                • #38
                  Daca nu reusesti sa bagi inchizatoarele sub bancheta, scoti bancheta cu totul si le pui atunci.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #39
                    @andrei
                    bineinteles ca nu m-a informat nimeni.De fapt, m-am uitat numai pe site.
                    Nu am citit in nici o brosura ca lipsesteb CI In manualul masinii scrie ca apesi de trei ori si-ti da CI. E adevarat ca undeva scrie ca in functie de tara specificatiile pot varia...

                    Suparat am dat telefon la D. si mi s-a spus ca , computerul are mai multe functii; kilometraj partial, kilometraj... astea le avea si batrana Dacie...
                    Iar despre ce zicea mai tanarul nostru coleg referitor la cat mai ai de parcurs, ajunge o privire la indicatorul de motorina...
                    Pe Megane mergeam la drum intins pe CI si in functie de panta, vant,... reduceam consumul cu cel putin 1.5l/100km. D-aia sunt suparat...
                    Cineva a scris ca Fiatul e mai ingust decart Loganul... M-as mira... Le-am condus pe amandoua... Mie mi se pare mai lat si mai scurt. Dar oricum, m-am tzepuit, asta e...Iar la Logan se pierd minim 15 cm de latime!!! prin prostiile alea de cocoase de pe usa... Ce-o fi sub ele? motoarele de la geamuri? Ce-or fi avut in cap?
                    Multumesc pentru solutia cu bagatul centurii sub bancheta, asa o sa fac fiindca sunt nevoit, dar imi vine sa rad amar ca e ca-n bancul ala cu rabinul care-ti zice sa bagi si capra-n casa...

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Andreis
                      @andrei
                      bineinteles ca nu m-a informat nimeni.De fapt, m-am uitat numai pe site.
                      Nu am citit in nici o brosura ca lipsesteb CI In manualul masinii scrie ca apesi de trei ori si-ti da CI. E adevarat ca undeva scrie ca in functie de tara specificatiile pot varia...
                      N-am zis eu ca te-ar fi informat cineva. Chiar daca nu te-a informat nimeni de functiile CB ele figureaza intr-o borsura oficiala si nu ai ce sa faci, acolo nu e trecut CI. In manual scrie de CI, dar nu poti sa contesti ca nu ai asa ceva, desi scrie in manual, pentru ca la inceputul manualului scrie clar ca datele sunt valabile la tiparirea lui.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        Si totusi eu consider ca DACIA a scos CI tocmai pentru a evita vizualizarea consumului in timp real(este normal sa fie mare, la o caroserie grea si motor mic). Va rog sa-mi spuneti o singura masina in lume care pretinde ca are computer de bord si nu afiseaza CI? Mai ales ca a facut-o... Nu gasesc termenul potrivit, n-as vrea sa-i zic inselaciune, nici reavointa nu s-ar putea numi, in domeniul in care lucrez eu s-ar zice misguiding(nu gasesc un termen mai explicit). Cred ca o sa scriu la OPC. Ii banuiesc pe cei de la Dacia ca au scos CI tocmai sa nu se vada consumul in timp real de zeci de litri... Daca vedeti un alt motiv luminati-ma... Dar sa nu spuna ca au computer de bord. Iar dac spun sa zica explicit de la 1 Noiembrie 2007 fara CI!

                        Comment


                        • #42
                          Se pare ca nimeni nu te poate lamuri. A incercat Andrei sa iti dea cateva raspunsuri la intrebarile tale (crede-ma, omul asta nu bate campii! chiar stie ce spune! e foarte documentat), dar ele s-au lovit de un zid bine antifonat. Desi tu traiesti cu impresia ca ai fost tzepuit, in realitate nu e asa. Ai primit exact ce ai platit. In paranteza fie spus, la Hyundai (pe modelele low level) nu ai computer de bord, decat daca il ceri si te costa de te rupe. Chestia cu consumul instantaneu e o mare gogoasa, si Dacia a renuntat in al mai pune pe masina din cateva motive:
                          1. Romanul baga piciorul in acceleratie pana fund si se uita la consum, apoi face reclamatii stupide la OPC si la Vocea Clientului;
                          2. Multi merg distante lungi (banuiesc ca asta faci si tu de ai "reusit" 11% in oras) cu diesele in treapta a III la 3000rpm, caz in care consumul e mare;
                          3. Dacia a considerat ca a instrui, posesorii sau viitorii posesori de Logan cu computer de bord, in citirea si interpretarea datelor furnizate de acesta costa mai mult decat a elimina o functie care oricum nu foloseste foarte mult (cu chestia asta nu sunt de acord, dar o accept);
                          Te-am lamurit? Daca nu, te rog raspunde-mi punctual.

                          Comment


                          • #43
                            @Sp!ke
                            nu fii nervos , poate omul a condus tico, polo, ford k, fiesta, normal sa nu nimereasca jaloanele, iar talpa la 2 m inaltime e normal sa atarne greu...
                            http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

                            Comment


                            • #44
                              @Andreis: Ti-a dat Sp!ke raspunsul pe care vroiam sa-l dau eu si nu l-am zis de la inceput. Au primit atatea reclamatii de la oameni care nu stiu ce e aia CI si se uitau la el la plecarea de pe loc si vedeau 15-20 L/100 km. Unii au ajuns cu reclamatii de genul asta chiar si la OPC, nu e o poveste inventata chiar asa s-a intamplat. Si de asta cei de la Dacia au zis ca e mai bine sa scoata CI ca sa scape si ei de multimea de reclamatii cu care s-au confruntat de-a lungul timpului si credema ca n-au fost putine la numar si de fiecare data erau nevoiti sa dea explicatii...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Raspns punctual

                                @spike
                                1. DA, prin eliminarea consumului in timp real, consider ca Dacia a vrut sa bage sub pres, o problema inevitabila la masinile ieftine CP/Kg/Cx
                                2. Conduc de 25 de ani, am facut peste 600000 de km de la Dacia, Oltcit, Cielo la Megane, Skoda,...
                                3.Intamplator sunt unul dintre cei mai bine pregatiti ingineri de cercetare din Romania, si inca in specialitatea mecanica.
                                4. Nu am in nici un caz piciorul greu.
                                5. Vad ca sunteti din Bucuresti. Poate-mi spuneti si mie cat de mult reusiti sa mergeti in treapta a IV-a. Mentionez ca eu am dat consumul la ore normale 7.30-9-00 , 18.00-20.00 traseu zilnic Teiul Doamnei Piata Alba Iulia 4-5 km x2. Evident ca daca faci consumul pe cheiul garlei la ora 02.00, iese 6l/100 urban. Cred ca cei care dau un consum de 6,... in Bucuresti cu Logan MCV ori nu merg cu ea, ori merg Duminica sau noaptea.
                                8.Pentru cei care mi-au scris ca Fiat e urat. OK. D-aia am si luat Logan. Fiat-ul imi aducea aminte de microbuzul care ma ducea acum 45 de ani la gradinita. SI aveam groaza de gradinita... Deci am simtit o repulsie... Plus ca desi cineva nu ma crede am zis sa iau un produs romanesc... E a doua greseala pe care o fac... Acum 10 ani am avut ade ales intre o masina de spalat Automatic si una italieneasca la acelasi pret. Ca BOUL, am luat Automatic... Nu m-am lecuit...
                                9.Am mai descoperit aseara ceva anti ergonomic la Logan. Reglajul de faruri(pe care eu il folosesc destul de des din respect fata de ceilalti), este pe undeva pe sub bord si poate fi gasit doar pe pipaite(normal ca e noapte). Miscarea pe verticala la faruri se face la Logan prin miscare de rotatie stanga dreapta ca la batrana Dacie... Forta in degete etse destul de mare, cred ca reglajul e pe cabluri... Tinand cont ca trebuie sa stai oarecum aplecat(poate eu sunt inalt si cu maini foarte scurte), si oarecum concentrat recomand pentru reglarea farurilor oprirea pe dreapta...
                                10. Nu inteleg de ce va suparati... Stiu ca sunteti mandri de masina Voastra, dar n-as vrea sa-i induceti in eroare pe cei care citesc acest forum tocmai pentru a se decide... Nu am nimic a reprosa Loganului din punct de vedere mecanic... Pentru o masina fara pretentii e corecta... dar din punct de vedere al ergonomiei este dezastruoasa... Concluzia mea, un individ care as fi putut cheltui 2-3000 E in plus, si pentru care ergonomia conteaza, este ca Loganul este un automobil prost, dar ieftin.
                                11. Astept cu interes peste doua luni cand se scoate taxa sa vad daca Dacia va mai avea vanzari pe piata, daca-si va mai bate joc de consumatori cum a facut cu CI, cu politica de configurare a optiunilor(adica ABS si airbag lateral la cei saraci nu se poate, lasa-i sa moara...), cu radio pe care dai bani o gramada si primul lucru dupa o saptamana e sa te duci la Carrefour sa iei unul adevarat cu 300 lei...
                                Zic ca am raspuns punctual...Na, ca iar m-am enervat

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google