Masina nu e stricata. Atata poate.
Salut!
Ieri am mers cu fii-mea in parc. Soseaua Petricani-pana in Herastrau. 5kmx2. Fara aglomeratie. Cateva cedeaza trexerea si doua stopuri. Consum 5,9%.
Seara, am mers de la Teiul Doamnei la Timpuri noi 7kmx2. Aglomeratie acceptabila. Consumul a crescut, inclusiv cu cei 10 dinainte, la 8,4%. Reiese ca pe traseul cu trafic a consumat peste 10%.
Acum nu stiu daca voi ati invatat asta la scoala, la fizica, dar pe vremea mea se dadea exemplu un om care, odata ce a invins inertia la pornire, poate sa traga singur pe distante lungi cateva vagoane pline. Explicatia? Are de invins doar frecarea de rostogolire. Adevaratul consum este la porniri si accelerari.D-aia a si scos Dacia CI de pe CB.
Deci enuntul corect:
In zone neaglomerate si in orase precum Corabia, Loganul are 6%.
In zone aglomerate fiti pregatiti peste 10%.
Pentru domnul sofer de taxi, tot respectul, este o meserie infecta in conditiile din Bucuresti. Dar Loganul cand sta, nici macar frecarea de rostogolire,(adica din rulmenti), nu o are de invins. E normal, cand e folosit ca aeroterma, mai ales ca are si injectie cu calculator, sa consume foarte putin. Pe de alta parte am avut motorul Dumneavoastra pe un Megane si intr-adevar consuma foarte putin in oras. Maxim 12%.
Alte lucruri negative la MCV DCI85CP:
Aseara, cu doua persoane si trei copii, geamurile s-au aburit cumplit. A trebuit sa ma coc 10 minute in fata, ca sa se rezolve. In timpul asta nu a vorbit nimeni, pentru ca ventilatia suiera ca sirena de la Grivita.
Am vrut sa tasnesc de pe loc, la o intersectie. Am simtit ca masina e batuta in cuie. Dupa ce ai cativa km/h, se rezolva.
ca sa intorci dintr-o bucata iti trebuie cel putin un bulevard. Atentie pentru cei care sunt noi la bord, o sa ramaneti perpendicular pe drum si cu claxoane-n freza...
Nu vreau sa desfiintez Loganul. Mi s-au parut posturile Dumneavoastra mult prea optimiste, uneori nerealiste. De aceea, m-am hotarat sa spun ce nu-mi place la el. Si sa-l asez acolo unde ii e de fapt locul: O masina proasta dar ieftina. Va rog sa ma credeti ca e o parere sincera.
Pe de alta parta Loganul normal a ajuns la 11-12000, dac vrei sa ai ABS si AL,
asa ca nu mai este ieftin.
In ultimii 15 ani, am lucrat in customer service si suportul vanzarilor. Iata cum vad eu strategia de vanzare a Loganului:
Pe o strada sunt cateva restaurante:
In primul somon au creme 32 lei
In al doilea Chateaubriand 29 lei
In al treilea ceafa de porc cu cartofi prajiti 22 lei
In al patrulea slanina cu ceapa a si paine la discretie 19 lei.
Cum strada e intr-un cartier sarac, sunt multi care au maxim 200 lei in buzunar. De foame vor trebui sa dea 19 lei pe-o ceapa amarata.
Nu cred ca o sa mai postez, am pierdut si asa mult timp cu Loganul. Poate doar daca o sa-mi schimb parerea sau o sa descopar defecte majore.
Nu are rost polemica sterila. Eu nu vreau sa fac Loganul mai prost decat este asa cum sper nici voi mai bun decat merita.
Salut!
Ieri am mers cu fii-mea in parc. Soseaua Petricani-pana in Herastrau. 5kmx2. Fara aglomeratie. Cateva cedeaza trexerea si doua stopuri. Consum 5,9%.
Seara, am mers de la Teiul Doamnei la Timpuri noi 7kmx2. Aglomeratie acceptabila. Consumul a crescut, inclusiv cu cei 10 dinainte, la 8,4%. Reiese ca pe traseul cu trafic a consumat peste 10%.
Acum nu stiu daca voi ati invatat asta la scoala, la fizica, dar pe vremea mea se dadea exemplu un om care, odata ce a invins inertia la pornire, poate sa traga singur pe distante lungi cateva vagoane pline. Explicatia? Are de invins doar frecarea de rostogolire. Adevaratul consum este la porniri si accelerari.D-aia a si scos Dacia CI de pe CB.
Deci enuntul corect:
In zone neaglomerate si in orase precum Corabia, Loganul are 6%.
In zone aglomerate fiti pregatiti peste 10%.
Pentru domnul sofer de taxi, tot respectul, este o meserie infecta in conditiile din Bucuresti. Dar Loganul cand sta, nici macar frecarea de rostogolire,(adica din rulmenti), nu o are de invins. E normal, cand e folosit ca aeroterma, mai ales ca are si injectie cu calculator, sa consume foarte putin. Pe de alta parte am avut motorul Dumneavoastra pe un Megane si intr-adevar consuma foarte putin in oras. Maxim 12%.
Alte lucruri negative la MCV DCI85CP:
Aseara, cu doua persoane si trei copii, geamurile s-au aburit cumplit. A trebuit sa ma coc 10 minute in fata, ca sa se rezolve. In timpul asta nu a vorbit nimeni, pentru ca ventilatia suiera ca sirena de la Grivita.
Am vrut sa tasnesc de pe loc, la o intersectie. Am simtit ca masina e batuta in cuie. Dupa ce ai cativa km/h, se rezolva.
ca sa intorci dintr-o bucata iti trebuie cel putin un bulevard. Atentie pentru cei care sunt noi la bord, o sa ramaneti perpendicular pe drum si cu claxoane-n freza...
Nu vreau sa desfiintez Loganul. Mi s-au parut posturile Dumneavoastra mult prea optimiste, uneori nerealiste. De aceea, m-am hotarat sa spun ce nu-mi place la el. Si sa-l asez acolo unde ii e de fapt locul: O masina proasta dar ieftina. Va rog sa ma credeti ca e o parere sincera.
Pe de alta parta Loganul normal a ajuns la 11-12000, dac vrei sa ai ABS si AL,
asa ca nu mai este ieftin.
In ultimii 15 ani, am lucrat in customer service si suportul vanzarilor. Iata cum vad eu strategia de vanzare a Loganului:
Pe o strada sunt cateva restaurante:
In primul somon au creme 32 lei
In al doilea Chateaubriand 29 lei
In al treilea ceafa de porc cu cartofi prajiti 22 lei
In al patrulea slanina cu ceapa a si paine la discretie 19 lei.
Cum strada e intr-un cartier sarac, sunt multi care au maxim 200 lei in buzunar. De foame vor trebui sa dea 19 lei pe-o ceapa amarata.
Nu cred ca o sa mai postez, am pierdut si asa mult timp cu Loganul. Poate doar daca o sa-mi schimb parerea sau o sa descopar defecte majore.
Nu are rost polemica sterila. Eu nu vreau sa fac Loganul mai prost decat este asa cum sper nici voi mai bun decat merita.
Comment