As dori sa va povestesc in acest post despre ce am patit la un dealer de vanzari dacia logan din bucuresti - ADRAS, showroom Dr. Taberei.
Tot in acest post as dori sa discutam si alte probleme intampinate la orice dealer DACIA cu privire la achizitionarea acestei masini, mai exact MCV.
Iata intreaga poveste:
"Pe forumul www.adras.ro/forum2007 am adresat in data de 23 iulie o problema la sectiunea "Dacia Logan MCV" si cateva sfaturi, pe care le-am considerat utile, in sectiunea "Dati-ne un sfat pentru a fi cei mai buni". Imi cer scuze dar o sa ma repet, insa va trebui sa scriu intreaga problema:
In data de 29.05.2007 am sosit la showroom-ul firmei Adras din Dr. Taberei pentru a afla oferta dvs. Am fost intampinat de colega dvs. Ana Cxxxxx cu oferta adras.
Am ales firma dvs. in urma discutiei cu consilierul care mi-a spus ca pot beneficia de oferta de garantie extinsa gratuita ca si discount (reducere), precizand faptul ca inca de la inceput am spus ca doresc sa achizitionez o masina Dacia Logan MCV, 1.5DCI, Laureate.
Oferta pe care am primit-o este incompleta (necorecta). De ce spun acest lucru, pentru ca in aceasta oferta, valabila din 28.05.2007-04.06.2007, nu exista la optionale DACIA LOGAN - airbag-uri laterale fata. Optiunea de airbag lateral fata exista la DACIA la momentul respectiv pentru modelul comandat Dacia Logan MCV, 1.5DCI Laureate.
Deoarece dna/dra. Ana Cxxxxx nu a stiut sa-mi spuna daca airbag-urile laterale fata se pot pune pe MCV, am contactat prin email Vocea Clientului, cerand informatii suplimentare. (am atasat la email trimis la VOcea Clientului Dacia oferta Adras, precum si numele si numarul consilierului comercial VN).
Am fost contactat telefonic a doua zi de acelasi consilier, aceasta informandu-ma ca se pot pune airbag-uri laterale fata si cerandu-mi acordul sa modifice comanda fara a ma anuntat ca aceasta modificare va decala termenul de livrare previzionat (termenul previzionat initial, comunicat verbal, a fost inceputul lui iulie 8-10 iulie; ulterior acesta devenind 20-25 iulie)
Raspunsul la pozitia 2 din sectiunea "Dati-ne un sfat pentru a fi cei mai buni" din forum l-am enuntat mai sus.
De asemenea la momentul comandarii masinii am rugat consilierul comercial sa mentioneze in bonul de comanda si garantia extinsa gratuita. Mi s-a spus ca "noi suntem firma serioasa" ca nu este nevoie sa o trecem. Daca as fi fost informat de la inceput ca nu exista oferta pentru garantie extinsa, as fi optat pentru aceasta cu plata.
Astazi, 30.07.2007, dupa ce am achitat masina integral la banca, am observat pe avizul de plata cu nr xxxx ca garantia este de 18 luni. Intreband acelasi consilier (Ana Cxxxxx) de garantie, am fost informat ca nu am garantie extinsa (nici gratuita nici cu plata) deoarece oferta era pentru Dacia Logan berlina.
As dori sa stiu daca se mai poate face ceva cu privire la garantia extinsa pe care as dori sa o am asa cum mi s-a promis de la inceput.
In speranta unei rezolvari rapide,
Gabriel Dumitru"
Acesta este mesajul adresat firmei Adras in rezolvarea problemelor intamplate.
Stimati moderatori, daca considerati ca am facut reclama, rog sa ma ierte si pot sterge acest topic, dar am vrut sa fac cunoscut catre oricine citeste pe acest forum, ce se poate intampla la un dealer, la achizitionarea unei masini logan MCV.
Deci, mare atentie la dealeri ce comandati si ce primiti....
Tot in acest post as dori sa discutam si alte probleme intampinate la orice dealer DACIA cu privire la achizitionarea acestei masini, mai exact MCV.
Iata intreaga poveste:
"Pe forumul www.adras.ro/forum2007 am adresat in data de 23 iulie o problema la sectiunea "Dacia Logan MCV" si cateva sfaturi, pe care le-am considerat utile, in sectiunea "Dati-ne un sfat pentru a fi cei mai buni". Imi cer scuze dar o sa ma repet, insa va trebui sa scriu intreaga problema:
In data de 29.05.2007 am sosit la showroom-ul firmei Adras din Dr. Taberei pentru a afla oferta dvs. Am fost intampinat de colega dvs. Ana Cxxxxx cu oferta adras.
Am ales firma dvs. in urma discutiei cu consilierul care mi-a spus ca pot beneficia de oferta de garantie extinsa gratuita ca si discount (reducere), precizand faptul ca inca de la inceput am spus ca doresc sa achizitionez o masina Dacia Logan MCV, 1.5DCI, Laureate.
Oferta pe care am primit-o este incompleta (necorecta). De ce spun acest lucru, pentru ca in aceasta oferta, valabila din 28.05.2007-04.06.2007, nu exista la optionale DACIA LOGAN - airbag-uri laterale fata. Optiunea de airbag lateral fata exista la DACIA la momentul respectiv pentru modelul comandat Dacia Logan MCV, 1.5DCI Laureate.
Deoarece dna/dra. Ana Cxxxxx nu a stiut sa-mi spuna daca airbag-urile laterale fata se pot pune pe MCV, am contactat prin email Vocea Clientului, cerand informatii suplimentare. (am atasat la email trimis la VOcea Clientului Dacia oferta Adras, precum si numele si numarul consilierului comercial VN).
Am fost contactat telefonic a doua zi de acelasi consilier, aceasta informandu-ma ca se pot pune airbag-uri laterale fata si cerandu-mi acordul sa modifice comanda fara a ma anuntat ca aceasta modificare va decala termenul de livrare previzionat (termenul previzionat initial, comunicat verbal, a fost inceputul lui iulie 8-10 iulie; ulterior acesta devenind 20-25 iulie)
Raspunsul la pozitia 2 din sectiunea "Dati-ne un sfat pentru a fi cei mai buni" din forum l-am enuntat mai sus.
De asemenea la momentul comandarii masinii am rugat consilierul comercial sa mentioneze in bonul de comanda si garantia extinsa gratuita. Mi s-a spus ca "noi suntem firma serioasa" ca nu este nevoie sa o trecem. Daca as fi fost informat de la inceput ca nu exista oferta pentru garantie extinsa, as fi optat pentru aceasta cu plata.
Astazi, 30.07.2007, dupa ce am achitat masina integral la banca, am observat pe avizul de plata cu nr xxxx ca garantia este de 18 luni. Intreband acelasi consilier (Ana Cxxxxx) de garantie, am fost informat ca nu am garantie extinsa (nici gratuita nici cu plata) deoarece oferta era pentru Dacia Logan berlina.
As dori sa stiu daca se mai poate face ceva cu privire la garantia extinsa pe care as dori sa o am asa cum mi s-a promis de la inceput.
In speranta unei rezolvari rapide,
Gabriel Dumitru"
Acesta este mesajul adresat firmei Adras in rezolvarea problemelor intamplate.
Stimati moderatori, daca considerati ca am facut reclama, rog sa ma ierte si pot sterge acest topic, dar am vrut sa fac cunoscut catre oricine citeste pe acest forum, ce se poate intampla la un dealer, la achizitionarea unei masini logan MCV.
Deci, mare atentie la dealeri ce comandati si ce primiti....
Comment