Prindere suport de numar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    ok .mersi ma duc sa rezolv treaba

    gata rezolvat ... mersi sonykel era ca tine ... mersi si spike
    Last edited by andrei; 23 January 2008, 17:56.
    For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

    Comment


    • #62
      oricum eu le-am schimbat ptr ca ma enerva sistemu ala idiot si ii faceam reclama lu nea olteanu pe gratis...

      sigpic

      Comment


      • #63
        hai ca poate ne schimbam totzi acum ... sa le avem cu logan club ... se face comanda aici undeva ... imi depun si eu comanda
        For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

        Comment


        • #64
          Imi pare rau ca nu am citit acest subiect inainte sa-mi ridic mcv-ul de la dealer.
          Vina mea.......
          Aceeasi surpriza holsuruburi de rigips, gauri date in tabla, langa gaurile date din fabricatie, plus ca unul din holsuruburi a iesit voios si prin fata de plastic a usiii din spate...... buna treaba. tot respectul pentru ''nea gigel'' care face treaba asta.... cu daruire cred.........

          Comment


          • #65
            Merita o reclamatie la Vocea Clientului dealerul ala. Despre care dealer e vorba?
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #66
              Raspunsuri la problemele de mai sus:

              1. MCV-urile vin din fabrica cu cate doua gauri de 5 mm pe usa din spate stanga.

              2. Gaurile sunt gandite pentru a se putea introduce niste piese din plastic, gen dibluri, in care apoi sa se fixeze suportul de numar cu autofiletante. Problema este ca acele piese din plastic nu vin din fabrica si nici la dealeri nu o sa le gasiti. ( Solutia de fixare este asemanatoare cu cea de pe unele masini straine )

              3. Majoritatea suportilor de numar au niste spatii libere de diferite forme si pozitionate astfel incat sa se potriveasca la gaurile de fixare de pe diferitele tipuri de masini. Neplacut este ca la MCV nu prea se potrivesc

              4. Din cauza asta, "meseriasii" dau gaurile astea suplimentare ca sa poata fixa sigur suportul de numar.

              Solutia cea mai simpla ar fi ca cel care tine sa nu-i fie masina gaurita din start sa anunte dealerul sa nu-i fixeze numerele spate si sa mearga la livrare cu doua dibluri de 5 mm in buzunar, ca sa-i fie fixat suportul de numar pe loc.

              Asta e, nu e deloc profesional dar, vorba ceea: Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul !

              Comment


              • #67
                Bradutii respectivi se gasesc, de fapt se pot adapta. Daca ei vor, orice se poate.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #68
                  scuze de intarziere...

                  De la Dacoserv Militari am ridicat masina, s-au miscat foarte repede, masina a venit in ziua in care mi s-a specificat, asta a fost singura problema......
                  Last edited by depresiv_84; 30 March 2008, 00:49.

                  Comment


                  • #69
                    Am gasit acest thread acum 2 zile din pacate am masina de 6 luni si nu am stiut ca asa se monteaza suporiti la dealerul dacia pana sambata cand era sa pierd nr. Cu tot cu suport, se slabise un holdsurub si iesise din gaura data cu bormasina de "masereasi" de la dealelur din oradea. Am fost azi la ei si stupoare ce mi-au raspuns "Asa se monteaza suportu de nr., la acel moment nu aveau suruburi de acelasi diametru cu gaurile din fabrica si ca ar fi un caz izolat( probabilitate de 99,99999 % ) " dupa o "discutie " directorul de vanzari nu sa ajuns la nici o intelegere. Am sunat la vocea clietului sa inregistrat problema si astept raspuns. Revin cu amanunte.

                    Comment


                    • #70
                      Apropo ca-i discutie aprinsa de mine... Acum cateva saptamani am demontat numarul din spate ca sa-i schimb suportul surpriza dupa aproape un an nu-i pic de rugina... Deci nu stiu cum si de ce dar nu-i rugina de loc... Ma asteptam sa gasesc toata vopseaua inflorita gauri sa bagi degetu prin ele ca la breakul vechi...

                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by SoNyKeL View Post
                        Apropo ca-i discutie aprinsa de mine... Acum cateva saptamani am demontat numarul din spate ca sa-i schimb suportul surpriza dupa aproape un an nu-i pic de rugina... Deci nu stiu cum si de ce dar nu-i rugina de loc... Ma asteptam sa gasesc toata vopseaua inflorita gauri sa bagi degetu prin ele ca la breakul vechi...
                        Eu incerc sa inteleg...Dar nu reusesc.Deci ai dat placuta de inmatriculare jos,si suportul(probabil) si rugina unde te asteptai sa gasesti?...In plastic...Cel putin la mine suportii pentru numere se monteaza direct in plastic cu holtzsuruburi?S-au te referi ca nu a ruginit placuta de inmatriculare?Anyway sa inteleg ca te bucuri ca nu ai gasit rugina pe acolo.

                        Comment


                        • #72
                          Sheet!Ai MCV...Am uitat

                          Comment


                          • #73
                            la MCV usile pe spate sunt din aluminiu,baieti

                            Comment


                            • #74
                              Sigur usile sunt din aluminiu?Esti sigur?
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                cred ca IVECO a visat usi de aluminiu la mcv

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google