Prindere suport de numar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by northstar
    nu-i bai, daca nu gasesc in cateva zile o solutie sigura pot sa dau si eu 2 gauri in tabla, nu?
    dar cred ca o sa gasesc o solutie optima, deja ma gandesc sa-l ancorez cumva chiar de sub lampa, pentru siguranta si in locul holsuruburilor sa pun doi magneti de mare putere care sunt subtiri cat o moneda de 10 bani si cam acelasi diametru, aia abia poti sa-i misti pe metal....ah?
    Orice, numa sa nu pui poxipol sau alta rasina epoxidica. Nu cred ca ar tine prea mult, rasina devine foarte rigida, si nu cred ca face "priza" bine pe vopsea.

    Comment


    • #47


      yeah baby ... cred ca e cea mai buna solutie non-invaziva asupra tablei

      Comment


      • #48
        am un hard defect, cred ca maine incep sa-l demontez)
        sper sa gasesc asa ceva acolo...

        Comment


        • #49
          dap, gasesti ... dar cred ca e cam gros

          Comment


          • #50
            nu cred, trebuie sa fie subtire

            Comment


            • #51
              are careva 4 magneti cu neodiu in plus? Patru, ca sa fie cate unu in fiecare colt

              Comment


              • #52
                dupa mine rama trebuie ancorata bine sub lampa, in plasticul manerului sau prinsa intre lampa si tabla prin intermediul unui material subtire(plastic sau tabla), cred ca magnetii ar trebui sa o tina doar lipita de caroserie, dar pt socuri foarte mari(pe verticala) cred ca trebuie totusi ancorata acolo(e singura directie in care se poate deplasa)
                cea mai buna solutie cred ca o sa o dau astazi sau maine, dupa ce vad cum sta treaba cu manerul ala de usa, acolo cred ca e "cheia", plus 2 magneti in colturile de jos ale ramei numarului...

                Comment


                • #53
                  oare ai voie sa montezi rama pe bara de protectie, avand in vedere ca nu mai este iluminata??? exista sanctiuni in directia asta?

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by northstar
                    oare ai voie sa montezi rama pe bara de protectie, avand in vedere ca nu mai este iluminata??? exista sanctiuni in directia asta?
                    Cred ca cel mai bine e sa dai frumusel doua gauri, nu o sa se umfle toata usa de rugina in urmatorii 5 ani de la doua gauri sub numar. Ia-o altfel, la vechea dacie 1310, in spate numerele sunt prinse tot in tabla din cate tin minte. Cel putin asa era la a mea. Dupa 5 ani, cand am vandut-o, nu se vedea rugina sau altceva, dar erau varfurile suruburilor in care ma zgariam ocazional in portbagaj

                    Comment


                    • #55
                      sa va zic cu dobitocii de la rent-a-car constanta adica singuru dealer autorizat(din constanta)masina vine cu gauri din fabrica , un loganist a facut si poze o sa revin cu ele , dar dobitocii au dat alte gauri si au prins numaru acolo... desi suportu se putea prinde si in acele 2gauri din fabrica...
                      frumos nu???

                      sigpic

                      Comment


                      • #56
                        da, se pare ca am uitat sa postez aici.asadar...acum 2 saptamani inainte sa-mi ridic masina, dupa ce m-au anuntat ca e in curtea lor, am rugat agentul de vanzari de la care am cumparat sa nu-mi monteze numerele pe spate. zis si facut, foarte deschisi oamenii. cand am ajuns la masina, primul lucru pe care l-am facut, binenteles, a fost sa ma uit de numere.s-au tinut de cuvant si nu erau puse(nici cel din fata).si!!!! ce vad?? erau 2 gauri date in usa mare a mcv-ului, din fabrica, vopsite, frumoase...masurate au 4,8mm diametru.
                        concluzie: toate masinile care ies pe poarta fabricii vin cu gauri pt fixare suport de numere, date inainte de vopsirea masinii!!! cred ca cea mai buna solutie in situatia data este prinderea cu popnituri de 4,8mm.eu am pus pt rezistenta si ca sa pot da jos mai usor la nevoie, cate o saiba(la exterior-deasupra suportului de plastic). atentie si la prinderea numerelor pe fata, romanasii nostrii, din comoditate, prind numerele(si fata si spate) cu holsuruburi de rigips, cele negre(foarte dure); pe fata,cum spuneam, din cauza barei metalice din spatele barei aparente(plastic) se orienteaza stramb si s-ar putea sa nu va placa...asa ca puteti da 2 mici gauri si folosi popniturile si aici.atat!
                        ps: daca sunteti din bucuresti poate va ajut ...

                        Comment


                        • #57
                          da northstar eu am zis de la inceput de acele 2mici gauri dar la mine dobitocii langa alea au mai dat alte 2gauri si palea leau lasat goale

                          sigpic

                          Comment


                          • #58
                            vad ca nu sa mai scris de mult aici dar nu-i nimic ... readuc eu la viata threadul asta ... am luat numerele permanente ... cum le montez? care e schepsisul ca sa nu stric ceva pe acolo? mersi
                            For Those About To Ride I Salute You .Hail :paladin: Hail :paladin: Hail :vehicles_ChopperEmo

                            Comment


                            • #59
                              Declipsezi partea mobila a suportului de numar, scoti numarul vechi, il pui pe cel nou si clipsezi la loc si gata. Nu trebuie desurubat nimic. S-ar putea sa-ti trebuiasaca o surubelnita plata daca suportul e cu doi butoni de fixare a numarului.

                              Comment


                              • #60
                                noi la ct avem alte suporturi jos dai alea 2butone inspre interior parca si imipingi numaru in jos si dupaia bagi o cheie pe sus si il impingi spre tine

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google