Prindere suport de numar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Prindere suport de numar

    Am si eu o intrbare ptr cei care si-au luat MCV.
    Numarul de inmatriculare pe spate cum la prins? ca parca nu vine cu gauri din fabrica ptr suport...
    Ce face da nea caisa gauri cu bormasina direct in tabla? Adica acolo in timp poate rugini etc... Cum e?

    sigpic

  • #2
    Am aflat cu stupoare, dupa ce am dat jos nr provizoriu, am aflat ca suportul de numere este prins in 2 holdsuruburi direct in tabla ..... hmmmm ..... s-a dus garantia la tablaaa , mama lor.... o sa scriu un mail la vocea clientului dacia sa vedem, ei ce spun de treaba asta...
    Marca Masina: Dacia
    Model masina: Logan MCV
    Motorizare: 1.5 DCI
    Culoarea / Color: Albastru Mineral

    Comment


    • #3
      daca e ii sun si eu sai intreb marti ma duc la ei sa mai fac un ultim drive test si

      sigpic

      Comment


      • #4
        Oameni buni, ce garantie sa pierdeti la tabla? Voi chiar credeti ca dintr-o gaura in tabla s-a dus garantia? Si gaura aia se da ca e nevoie, si pe berline sunt gauri date in tabla, nu numai pe MCV-uri.
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Pai atunci de ce sunt gauriile alea 2 in spate, nu ca sa prinzi suportul de numere cu niste cleme speciale? e necesar sa se dea gaura in tabla ca se prinda acest suport?
          Marca Masina: Dacia
          Model masina: Logan MCV
          Motorizare: 1.5 DCI
          Culoarea / Color: Albastru Mineral

          Comment


          • #6
            Pai aca nu te-ai exprimat corect, eu n-am de unde sa ghicesc ce zici tu. Deci sunt gaurile alea de vreo 2-3 cm diametru in care intra clemele, deja date si dealerul a prins suportul in holzsuruburi, in loc sa puna clemele. Asa da, poti da un mail la VC sa vezi ce zic.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              da andrei asa citeam si pe DC ca cica nu toti dealeri prind suporti de numere in clemele acelea care au loc special. Uni dau direct gaura in tabla. Stiu ca si berlina are gauri in tabla dar totusi ce face dealerul nu e bine ptr ca in timp acolo va rugini.

              ma uitam pe youtube la filmul acela cu mcv pe linia de asamblare. si nu are gauri... deci cum e pana la urma ca-s in ceata totala. cred ca ar fi cazul sa facem un topic... sau nu?
              Last edited by Cristi_Xp; 3 September 2007, 11:25.

              sigpic

              Comment


              • #8
                Cred ca ar fi cazul sa caut niste poze cu MCV-urile iesite din fabrica, sa vedem cum e.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  am cautat eu daca mise da voie sa pun situl il pun... e un site din afara dedicat MCV-ului

                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu e un forum romanesc poti sa pui linkul.

                    M-am uitat si eu la dealer azi, si intr-o poza de la lansarea MCV si in nici una din situatii nu avea gauria facute, deci asa sunt toate.
                    Last edited by andrei; 3 September 2007, 19:16.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      da deci nu mai are rost... sa mai pun si eu link...
                      pai si atunci DACIA se contrazice singura in privinta garantiei...
                      Andrei nu vreau sa fac un flame dar mi-se pare absurd ca la o masina noua sa vina nea vasile si sa pun bormasina pe ea... acolo cu timpu sub suport se va strange umezeala etc , va rugini... sau tabla de logan e galvanizata? :P

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Asta e chestia, ca astia din fabrica nu se gandesc la nimic, pai de ce la Berlina au facut si la MCV nu au facut gauri? Ca nu ii costa nimic daca faceau si doua gauri sa intre clemele alea, dar mai bine sa dea dealerul gauri si pe deaspura sa le mai prinda cu holzsurburi, care nu stiu cat timp o sa stea acolo in tabla, deobicei daca tragi putin de suport iese usor, cu tot cu numar. Deci ar merita un mail la VC, cineva care are MCV sa il trimita.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          eu ma duc zilele astea pe la dealer in constanta sa ma uit si sa vedem ce zice... cineva pe DC zicea ceva de niste cleme speciale da nu mai stiu unde oricum orice ar fi gaura trebuie data deci vopseaua zgariata etc...

                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca am gasit si posibila explicatie de ce nu dau gauri la MCV: pentru ca este tabla, nu plastic cum e la berlina, si poate n-au aparatele corespunzatoare, sau nu vor sa dea gaura asa mare sa nu rugineasca sau pur si simplu nu au acum desi ma indoiesc.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              pai cum domne nu au o bormasina sa dea gaurile inainte de vopsire? las ca le da dealeru dupa... nasol

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google