Prindere suport de numar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    dai manage atachments

    sigpic

    Comment


    • #32
      Asta am gasit eu .....
      Attached Files

      Comment


      • #33
        Gege a mai fost poza asta si alea 3nu sunt gauri... sunt niste bucati se scoci dublu... m-am tot interesat masinile vin la dealer cu 2gaur de 6 ptr suportul de la numar... gaurile sunt vopsite sau cel putin asa par...

        sigpic

        Comment


        • #34
          Ok....Imi cer scuze de la toti atunci.....Nu stiam ca a mai fost poza asta.
          Si cum se explica poza lui andrei ca MCV ala nu are gauri?

          Comment


          • #35
            Ptr ca gaurile alea sunt asa mici incat nu se vad mai ales pe alb...
            Stii ce inseamna holsurub de 6???
            daca ma duc pe la dealer o sa pozez gaurelele alea ) sa vedeti

            sigpic

            Comment


            • #36
              Sonykel,

              MCV-urile vin din fabrica fara gauri pentru suportul de numere pe usa spate stanga. Eu mi-am schimbat numerele provizorii cu cele definitive si se vede clar ca au fost date gauri pt suportul de numere. Chestia e ca eu le-am desfacut si am pus o bucata de cauciuc intre suport si usa pentru ca zdranganea enarvant cand inchideam usa.
              Aaa... am uitat sa spun... inainte de a prinde suportul la loc am scaldat hotzsuruburile in vaselina si apoi am prins suportul, in felul asta protejez impotriva ruginei tabla care a fost ranita prin gaurire cu masina de gaurit....

              Comment


              • #37
                Originally posted by sonykel
                Ptr ca gaurile alea sunt asa mici incat nu se vad mai ales pe alb...
                Am fost langa masina si nu era nici o gaura acolo. Din pacate n-am facut o poza mai de aproape se vedeti.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  Pai si poza gasita de mine nu avea gauri...

                  Comment


                  • #39
                    Incredibil domne, sa vina masina noua fara gauri pentru numar. INCREDIBIL sa trebuiasca sa faci gauri intr-o masina noua Astia de la Renault sunt niste incompetenti in cazul asta

                    Comment


                    • #40
                      domne imi sustin parerea la constanta au gauri azi am fost 15mcvuri am vazut
                      din care 2tocmai cele coborau dupa tir au gauri si par vopstie totusi ceam observat cand baietii prind holsuruburile se duce dracu vopseaua aia

                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Sunteti mai catolici decat papa.
                        1. Nu va ia nimeni garantia pentru asta.
                        2. Am montat primele praguri pe masina cu holsuruburi. Le-am dat jos dupa un an. E tabla fara urma de rugina.
                        http://www.loganclub.ro/forum/vand_m...or-t35360.html

                        Comment


                        • #42
                          [QUOTE=drone]Sunteti mai catolici decat papa.
                          Gaurile din usa aia n-au nici o legatura cu religia ) . Oricum, nasol ca nu s-au gandit ciumpalacii aia de la dacia la o solutie mai buna. Da nu-i prima data cand aplica cea mai proasta solutie posibila. O idee ar fi ca dupa ce ne luam masinile de la dealer, sa dam numerele frumusel jos, sa vedem daca s-a dus vopseaua din gauri, daca s-a dus, sa dam cu niste vopsea cu o pensula subtire de tot, si dupaia sa bagam holzsuruburile alea ori cu vaselina, dupa cum zicea cineva, ori cu mult silicon pe ele, ca sa nu mai intre apa. Nu silicon din ala cu care isi dau unii pe bord, ci silicon din ala folosit la diverse prin casa si in constructii. Nu-s eu fan logan, imi iau mcv de nevoie, nu ca-mi place tare mult, dar parca nici nu vreau sa-mi rugineasca dupa 6 luni.

                          Comment


                          • #43
                            citind grozaviile astea am dat telefon la dealer si am rugat sa nu-mi monteze numerele pe spate. m-am gandit sa le pun provizoriu pe luneta, sper sa incapa, apoi cred ca le lipesc cu poxipol, aveti alte idei, sau gaurirea ramane singura solutie sigura?

                            Comment


                            • #44
                              Mie frica sa n-ai surpriza intr-o zi sa-l gasesti pe jos sau mai rau sa nu-l mai gasesti deloc...
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by andrei
                                Mie frica sa n-ai surpriza intr-o zi sa-l gasesti pe jos sau mai rau sa nu-l mai gasesti deloc...
                                nu-i bai, daca nu gasesc in cateva zile o solutie sigura pot sa dau si eu 2 gauri in tabla, nu?
                                dar cred ca o sa gasesc o solutie optima, deja ma gandesc sa-l ancorez cumva chiar de sub lampa, pentru siguranta si in locul holsuruburilor sa pun doi magneti de mare putere care sunt subtiri cat o moneda de 10 bani si cam acelasi diametru, aia abia poti sa-i misti pe metal....ah?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google