Diferente Date Tehnice Intre Mcv Si Mcv Phase 2

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diferente Date Tehnice Intre Mcv Si Mcv Phase 2

    Citeam pe site-ul dacia ca mcv phase 2 e mai greu cu 100 kg si totusi are aceasi viteza mxima, acelasi demaraj 0-100 km /h si culmea consuma chiar mai putin, cum e posibil acest lucru luand in calcul ca e acelasi motor, cutie, etc?
    Singura explicatie pe care o pot gasi ca aceste masuratori sunt facute cu masina la greutatea maxima rulata, care e identica la cele 2 masini, iar cele 100 kg in plus de la phase 2 e scazuta din masa incarcaturii utile, mai mica tot cu 100 kg fata de phase 1.

  • #2
    mai e un factor ... aerodinamica ... dar nu cred ca e cazu
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      In caz ca nu ai observat, la MCV Ph2 se dau masele medii in functie de echipare, pe cand la MCV Ph1 se dau masele unui nivel de echipare (de obicei primul).
      Greutate e aceeasi a ambelor modele, cu mici diferente (+/- 3-4 kg)
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by andrei View Post
        In caz ca nu ai observat, la MCV Ph2 se dau masele medii in functie de echipare, pe cand la MCV Ph1 se dau masele unui nivel de echipare (de obicei primul).
        Greutate e aceeasi a ambelor modele, cu mici diferente (+/- 3-4 kg)
        eu cred ca te-ai uitat gresit
        Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.

        Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.

        Comment


        • #5
          Bine v-am găsit, îmi permit să reanim acest subiect, deoarece sunt interesat de un logan MCV Ph 2, 85 CP diesel. Comparând datele tehnice ale celor doua variante Ph.1 - Ph. 2, am observat niste diferente care contează probabil dar nu ştiu în ce mod,

          Greutate:
          masa (gol în ordine de mers)
          Noul MCV dci 85CP 5 locuri Vechiul MCV dci 85CP 5 locuri
          1323 kg 1205 kg

          masa (gol în ordine de mers punte faţă)
          761 kg 700 kg

          Imi cer scuze nu stiu daca se intelege, dar luati datele tehnice ale celor doua variante si ve-ti observa ca cel nou este mai greu cu 118 kg, mai lung cu 23 mm, ecartamentele fata spate difera precum si raportul dintre ele ( par mai echilibrate la cel nou), cel nou are un volum mai mic cu 2 litri fata de cel vechi la varianta volum portbagaj cu 7 locuri (nu pricep de ce nu si la volumul cu 5 si 2 locuri), raportul volumetric la caracteristici motor difera si el, nu foarte mult, dar difera (asta nu stiu cum s-o interpretez, e de bine, e de rau).
          De unde vine surplusul de greutate destul de mare si ce parere aveti de celelalte diferente?
          Last edited by Ariel; 3 March 2009, 00:20. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #6
            Difernta de 100 kg este cam mare. eu zic ca au gresit undeva la masuratori , nici daca ar dubla greutatea materialelor folosite nu ar aduna 100 kg, aici ma refer la plastice;bord;tapiterie;scaune, mas mira sa puna alt tabla pe PH2.

            Comment


            • #7
              ba chiar din "alte materiale" e diferenta. caroseria se face din 350-400 de kile de tabla. restul pana la 1200kg sunt motorul, cutia, rotile, scaune, directie, plastice...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                Kilometraj logan mcv 1.5 dci

                am si eu o intrebare, am schimbat casetofonul la aceasta masina si nu imi mai merge kilometrajul, ce as putea sa fac ca sa il repar.

                Comment


                • #9
                  sa cauti firul verde din mufa cd-player-ului si sa-l scoti din mufa, fara sa intrerupi insa pinul respectiv. pe firul verde vine semnalul de viteza de la cutia de viteza si intra in casetofon si in bord. daca cd-ul trage la masa acel semnal, kilometrajul "moare".
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    am un singur fir verde dar este de la o boxa, si pe partea de alimentare de la masina am un fir albastru subtire, galben, rosu, negru. si toate masurate fata de rosu au 12v

                    Comment


                    • #11
                      Are cineva idee cat costa o bara de ph2 ?

                      Comment


                      • #12
                        Mi-am luat bara de ph2 pt spate .. acum sunt curios daca si-a mai montat cineva .. teoretic ar trebui sa se potriveasca nu ?

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google