My car:
1.5dCi 85CP
Laureate 5 v. locuri
ABS + EBV
Airbag lat.
MP3 - de serie (BLAUPUNKT) 4 boxe
Jenti aluminiu
v. metalizata albastru mineral
senziri de parcare cu display + alarma Hornet.
Comanda s-a dat in 18.07.2007 catre fabrica. Cum in luna august nu s-a facut nimic la Mioveni, termenul de livrare a fost un pic cam mare. Insa a venit mai repede decit ma asteptam. Mai exact pe data de 17.09.2007 a sosit in Bucuresti. Ziua urmatoare au montat baietii alarma si senzorii de parcare, iar pe 19.09.2007 am ridicat-o eu de la Cobalcescu.
Am deja 800km la bord facuti din 2 drumuri dus-intors la Slobozia pe A2 + drumuri spre Amara, citeva drumuri prin jurul Bucurestiului, prin oras.... etc. Pe scurt 70% extern 30% intern. Consum estimat: 6l/100km. Am tocat deja un plin iar la al doilea am facut deja vreo 70km si am mers numai prin Bucuresti - estimat 7l/100Km. Binisor as zice eu.
Impresii:
Ca si comparatie am folosit masinile cu care am mers pina acum: Espero 1.9, Corolla D4D, A4 - tot diesel - nu mai stiu exact ce putere avea dar era in 6 trepte - full options etc...., Passat Break 1,9 diesel - 6 trepte (era un monstru pe sosea), Clio Simbol, R. Kangoo, Avensis berlina - hidramat, restul nu mai conteaza. Deci toate diesel mai putin Espero.
Concluzie: Este exact acelasi motor de 85CP de pe Kangoo, se conduce la fel cu amendamentul ca are un sistem mult mai bun de frinare Loganul. Ca si stabilitate pe autostrada si in viraje este mult peste Clio, Espero, sau chiar Corolla. Se apropie de Passat (era model 2005) care avea si ESP. Nivelul de zgomot depaseste cu mult Toyotele, Audi sau VW, insa este ceva mai silentioasa decit Clio sau Kangoo. Cam la acelasi nivel cu Meganul vechi de la Renault. Sedan-ul nou este peste Logan cu mult (dealtfel intra si intr-o alta clasa - superioara).
Directia e incredibil de stabila, reliable @ high speeds, suficient de manevrabila in oras. Mai rau e la parcari unde efortul depus este considerabil mai mare decit in cazul masinilor adevarate cu servo.
Schimbatorul de viteza e de dama. S-or fi astepat cei de la Dacia ca soferii sa schimbe vitezele cu un singur deget. Intr-un cuvint prea fragil si delicat pentru ditai camionul de masina.
Reprizele sunt lungi, se conduce usor chiar daca dimensiunile ti se par la inceput suparatoare. Suficient de nervoasa in oras incit n-ai sa ramii niciodata ultimul la semafor. Cuplul se simte foarte bine in panta - unde poti sa urci fara probleme cu masina incarcata cu 5 persoane + un bagaj sumar in treapta a 4-a cu 2000 ture pe o panta lina fara sa simti ca pierzi din demaraj (Parcul Carol -> Gara Filaret). A 5-a e destul de lunga dupa cum imi pot da seama - cu toate ca nu am vrut sa depasesc 120 in rodaj. O sa vin cu adaugiri dupa alti 1000 km... sper sa am timp de postat.
Confortul pasagerilor din fata este bun, nu acelasi lucru il pot spune si cei din spate. Insa e OK pina la urma daca nu ai un fund prea mare in asa fel incit sa te deranjeze suportii centurilor ingropati, sau esti din neamul lui Guliver ori al Monicai Columbeanu cu craci mari.
Portbagajul este impresionant.
Mai sunt multe de spus dar ma cheama datoria.... Promit sa revin inclusiv cu fotografii.
Have a nice week-end! & Enjoy your MCV's.
Logan rules!
1.5dCi 85CP
Laureate 5 v. locuri
ABS + EBV
Airbag lat.
MP3 - de serie (BLAUPUNKT) 4 boxe
Jenti aluminiu
v. metalizata albastru mineral
senziri de parcare cu display + alarma Hornet.
Comanda s-a dat in 18.07.2007 catre fabrica. Cum in luna august nu s-a facut nimic la Mioveni, termenul de livrare a fost un pic cam mare. Insa a venit mai repede decit ma asteptam. Mai exact pe data de 17.09.2007 a sosit in Bucuresti. Ziua urmatoare au montat baietii alarma si senzorii de parcare, iar pe 19.09.2007 am ridicat-o eu de la Cobalcescu.
Am deja 800km la bord facuti din 2 drumuri dus-intors la Slobozia pe A2 + drumuri spre Amara, citeva drumuri prin jurul Bucurestiului, prin oras.... etc. Pe scurt 70% extern 30% intern. Consum estimat: 6l/100km. Am tocat deja un plin iar la al doilea am facut deja vreo 70km si am mers numai prin Bucuresti - estimat 7l/100Km. Binisor as zice eu.
Impresii:
Ca si comparatie am folosit masinile cu care am mers pina acum: Espero 1.9, Corolla D4D, A4 - tot diesel - nu mai stiu exact ce putere avea dar era in 6 trepte - full options etc...., Passat Break 1,9 diesel - 6 trepte (era un monstru pe sosea), Clio Simbol, R. Kangoo, Avensis berlina - hidramat, restul nu mai conteaza. Deci toate diesel mai putin Espero.
Concluzie: Este exact acelasi motor de 85CP de pe Kangoo, se conduce la fel cu amendamentul ca are un sistem mult mai bun de frinare Loganul. Ca si stabilitate pe autostrada si in viraje este mult peste Clio, Espero, sau chiar Corolla. Se apropie de Passat (era model 2005) care avea si ESP. Nivelul de zgomot depaseste cu mult Toyotele, Audi sau VW, insa este ceva mai silentioasa decit Clio sau Kangoo. Cam la acelasi nivel cu Meganul vechi de la Renault. Sedan-ul nou este peste Logan cu mult (dealtfel intra si intr-o alta clasa - superioara).
Directia e incredibil de stabila, reliable @ high speeds, suficient de manevrabila in oras. Mai rau e la parcari unde efortul depus este considerabil mai mare decit in cazul masinilor adevarate cu servo.
Schimbatorul de viteza e de dama. S-or fi astepat cei de la Dacia ca soferii sa schimbe vitezele cu un singur deget. Intr-un cuvint prea fragil si delicat pentru ditai camionul de masina.
Reprizele sunt lungi, se conduce usor chiar daca dimensiunile ti se par la inceput suparatoare. Suficient de nervoasa in oras incit n-ai sa ramii niciodata ultimul la semafor. Cuplul se simte foarte bine in panta - unde poti sa urci fara probleme cu masina incarcata cu 5 persoane + un bagaj sumar in treapta a 4-a cu 2000 ture pe o panta lina fara sa simti ca pierzi din demaraj (Parcul Carol -> Gara Filaret). A 5-a e destul de lunga dupa cum imi pot da seama - cu toate ca nu am vrut sa depasesc 120 in rodaj. O sa vin cu adaugiri dupa alti 1000 km... sper sa am timp de postat.
Confortul pasagerilor din fata este bun, nu acelasi lucru il pot spune si cei din spate. Insa e OK pina la urma daca nu ai un fund prea mare in asa fel incit sa te deranjeze suportii centurilor ingropati, sau esti din neamul lui Guliver ori al Monicai Columbeanu cu craci mari.
Portbagajul este impresionant.
Mai sunt multe de spus dar ma cheama datoria.... Promit sa revin inclusiv cu fotografii.
Have a nice week-end! & Enjoy your MCV's.
Logan rules!
Comment