Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    se pare ca cunoaste romaneasca... daca am priceput bine, zice ca are mcv 1.6 de 90cp (pare multumit de masina) dar a mers si cu un mcv dci de 65cp care i s-a parut sub-motorizat...si vrea omu' impresii despre dci 85cp...spike, iarta-l, nu-i zi ca dci 85cp merge mai bine ca 90mpi, ca il traumatizezi de-si vinde omu' bunatate de masina
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #92
      Am MCV 85dci(rosu "i"). Cum facem sa mergem la Brasov?

      Comment


      • #93
        anubis vezi ca e topic separat... cand intri pe forum sus Intalnirea Nationala

        sigpic

        Comment


        • #94
          mCV DCI85 CP cu bune si rele-Mai multe rele

          Am de cateva saptamani un MCV cu 85 CP.
          1. Computerul de bord este STUPID. NU are consum instantaneu. Este un accesoriu inutil. Orice afiseaza poate fi calculat simplu de utilizator. Singurul lucru care era cu adevarat util a fost suprimat. As vrea sa-l cunosc pe intelifgentul de la Dacia Marketing care a avut aceasta idee. Ma gandesc serios sa cer Uzinei Dacia contravaloarea pe computerul de bord!
          2. Masina este in principiu, corecta. Mi se pare scumpa pentru ceea ce face. Aproape 12800 E
          3. Din prima zi, zgomot frecare de rostogolire pe dreapta fata. Presupun rulment.
          4. Dupa o saptamana scartait dreapta fata la pornire, franare. Bucsi sau amortizor.
          5. Cuplarea ambreiajului se face uneori defectuos((mici impiedicari, de parca placa ar fi ovalizat) presupun ca ambreiajul este subdimensionat sau chiar e ovalizat)).
          6. Foarte greu de parcat. Nu vezi nimic pe geamurile din spate.
          7. Diametrul de virare mare. Dificil de condus pe alei. Atentie la pasajul rotilor din spate! Foarte usor de atins laterala la curba stransa la dreapta! Cred ca rotile din spate nu urmaresc trasa rotilor anterioare.
          8. Schimbatorul de viteze este ca un mestecau de mamaliga, cu cursa mare si nu este ferm. Greu de umblat la comenzile de pe consola din cauza mestecaului(ma refer la geamurile electrice).
          9. Incalzirea lasa de dorit.
          10. Consum bun: 11 l urban, 5.8 extraurban
          11. Loc bun in spate.
          12 Incantat de locul la volan. Am aproape 2m.
          13. Iarasi negative. Pe bancheta din spate, inchizatoarele de centura iti intra in fund. Trebuie sa-ti cauti locul. Nu poti sa stai mai comod daca esti singur sau cu o persoana. Esti restrans de aceste prostii.
          14. Foarte important! Inchiderea centralizata a dat pana acum cateva rateuri. Ia comanda de inchidere dar nu se inchide complet. A trebuit sa redeschid si iar sa inchid. risti sa ramai cu masina descuiata.
          15. Cd-radio, desi e Blaupunkt mi se pare in urma cu 5 ani. Cred ca se putea alege altceva! In afara de reglaje si optiuni, care lipsesc, sunetul e groaznic. In boxe se aude ca la telefon.
          16. Concluzie: Nu este o masina rea. Raportul calitate/pret mi se pare discutabil. Sunt foarte suparat pe cei de la Dacia din doua motive: computerul de bord si radioul, care parca sunt la shto, pentru romani. Sunt curios daca la export au acelasi radio si daca arata sau nu consumul instantaneu.

          Comment


          • #95
            Nu posta acela lucru in doua topicuri! Ai postat acelasi lucru si aici.

            Comment


            • #96
              Corect, dar am considerat ca cele doua topicuri au aceeasi tinta. Daca as fi avut informatiile pe care le-am postat, m-as fi gandit un pic inainte sa iau MCV. Ma refer la confortul celor din spate, care stau cu un cub de plastic in fund, la faptul ca pentru a gasi modul de a-ti baga mana intre schimbator si consola ca sa deschizi geamul trebuie sa-ti iei ochii de la drum. Am uitat: ventilatia in treptele superioare este extrem de zgomotoasa. Suiera de nu te mai poti intelege. Aceasta problema am mai avut-o si la un Megan break(1,6 16V-consum excelent), care desi a costat mult mai putin in 2000, cand l-am cumparat, era net superior. Sa nu fiu inteles gresit, am condus peste 600.000 km, masina am ales-o pentru firma, puteam sa iau orice altceva break, dar sa zicem din romanism am ales Logan. La viitoarea masina achizitionata ma mai gandesc. Sunt inginer si imi place sa judec critic chiar si obiectele pe care le detin.

              Comment


              • #97
                Sa fim seriosi si sa lasam romanismul deoparte. Ati ales-o pentru pret pentru ca daca un passat costa tot 12.000, sigur alegeati passat. Mai mult, cred ca sunteti in perioada in care totul vi se pare ciudat. Si eu am masina de curand si mereu descopar ca e ceva care putea sa fie facut altfel. La 11.000 noua, cu obtiunile astea si cu spatiul asta, nu-mi luam decat lada.

                Comment


                • #98
                  Chiar exista o varianta la MCV

                  Nu pretul a fost cel mai important lucru.
                  Nu vroiam sa fac rau Daciei, dar pentru ca m-ati provocat propun o comparatie:
                  Fiat Doblo Family cu motor 85 CP, 7 locuri. Un amic l-a luat la Promotie cu 15600. L=-am condus. Si el are consumul urban in jur de 10.
                  Mult superior. Usi culisante, acces adevarat la bancheta din spate.
                  Capacitate mai mare, directie mai buna, mi se pare la condus mai scurt.
                  Vi se pare permis ca niste amatori sa gaseasca in fiecare zi cate o solutie mai buna la constructia Loganului? Sau francezii au dormit?
                  Ca sa fiu si mai dur, exact asa proiectam eu diferite masini acum 25 de ani: le fac si dupa aia daca e necesar le imbunatatesc pe parcurs...
                  In ceea ce priveste pretul nu este mic deloc, comparativ cu FIAT (scadeti dieferenta de salarii Torino Pitesti, avantajele pferite de statul roman, transportul 2000 km...)
                  Stiti cum e? Ca la neveste! Ori recunosti ca te-ai pacalit si divortezi, ori sustii ca e cea mai buna in continuare...
                  Nu mai continui, am vrut doar sa atrag un semnal de alarma ca MCv nu e o supermasina, asa cum multi entuziasti inceraca sa o faca...
                  Daca citesti posturile e cea mai rapida, economica, sigura si ergonomica din Europa...
                  Ce am avut de spus am spus, si o sa mai postez doar daca-mi schimb parerea

                  Comment


                  • #99
                    Nici una dintre ele nu e vreo supermasina dar 15600 - 12800 = 2800 euro, o gramada de bani.

                    Daca aveam banii astia in plus, imi luam altceva, asa am luat logan.

                    Crede-ma ca nu incerc nicio secunda sa te conving ca loganul e o masina extraordinara ci incerc sa lamuresc o data, a mia oara, ca cei care fac diferente sau asemanari intre masini, nu le fac la acelasi pret. Atunci cand cineva a comparat 2 masini cu acelasi pret, nu am avut nimic de comentat.

                    Pe utilizator nu-l intereseaza cat ia salariu cel din torino sau cel din pitesti ci doar pretul final al masinii care ofera mai mult sau mai putin ceea ce isi doreste el.

                    Comment


                    • N-a avut nimeni pretentia ca e supermasina, dar la 12500 cat am dat eu pe-a mea sunt curios cate variante gasesti tu (Fiat Doblo e urata cu spume!... nu-mi place! si nu te lega de chestia asta, e gustul meu si trebuie sa mi-l respecti) la banii astia si nu fac diferenta de salarii Torino-Pitesti pt ca e o aberatie!? MCV-ul se vinde la acelasi pret si in Romania si in Europa. N-ai ce semnal de alarma sa tragi! Daca mai aveam 3-4000 de iepuri imi luam megane asa ca.. raman cu MCV-ul meu care e foarte bun la banii care i-am dat pe el.
                      Iti respect opinia si e binevenita pe forum numai ca nu mi se pare obiectiva.

                      Comment


                      • Originally posted by Andreis
                        Vi se pare permis ca niste amatori sa gaseasca in fiecare zi cate o solutie mai buna la constructia Loganului? Sau francezii au dormit?

                        Stiti cum e? Ca la neveste! Ori recunosti ca te-ai pacalit si divortezi, ori sustii ca e cea mai buna in continuare...
                        Loganul are extrem de multe deficiente, mai ales legate de ergonomie. Nici eu nu inteleg de ce capetele luminate de la renault si dacia nu au venit cu solutii mai bune. Totusi cred ca mcv-ul este peste fiat-ul ala. Citeam intr-o revista de specialitate (cel mai probabil intr-un test comparativ din auto motor sport) ca la doblo nu se ofera nici radio din fabrica. Acu ca doblo mi se pare mult mai urat decat mcv-ul, este o chestiune de gusturi, si nu se discuta :d In curand imi vine si mie mcv-ul si sunt sigur ca nu o sa am foarte multe cuvinte de lauda. Dar l-am luat pentru ca aveam nevoie de aia 700l de portbagaj, si de posibilitatea de a transforma masina o data pe saptamana in autoutilitara prin rabatarea banchetei.

                        Comment


                        • la doblu nu-mi plac geamurile alea de autobuz zici ca-i vitrina lu bunica plus ca e mult mai ingust si mai mic ca spatiu

                          sigpic

                          Comment


                          • Andreis dece faci tu din kkt bici? sau din tantar armasar? noi doar am zis ca la banii ei MCV-ul e cea mai buna alegere... cum si tu ai zis e diferenta de 3000de euroi si iti spun eu ca doblo e mai ingust si mai scurt chiar tu poate nu observi acest lucru ptr ca esti micutz dar eu care sunt mai voinic din fire , si prietenul meu cel mai bun are aproapre 2metri(mergem zilnic la facultate) amandoi iti confirmam ca fiatul este mai mic... si ca geamurile spate glisante dau aspect de vitrina bunicii...
                            Nu ne mai amneninta atat ca nu mai postezi pe forum ca asta nu o sa ma faca sa nu mai fiu mandru de fiecare data cand ma urc la volanul masini mele... Deci nu stiu ce incerci tu sa ne bagi in cap sau ce vrei sa zici dar eu iti zic ca tot mandru raman de achizitia mea raman...

                            sigpic

                            Comment


                            • Spike MCV-ul e mai scump la nemti cu vreo 2000de epuroi si din cate se preconiza se va scumpi si aici ptr ca acolo are un succes imens...

                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by SoNyKeL
                                ...dar eu iti zic ca tot mandru raman de achizitia mea raman...
                                bah, sony, tu esti opusul lu andreis... una e sa fii multumit si alta e sa fii mandru...hai ca-i faina...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google