Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by SoNyKeL
    spike buna idee... D dar cum aflam daca se potriveste cea de la opel?
    rogi un prieten/cunostiinta sa-ti imprumute..!?
    sau, mai rau, chiar incerci la reprezentanta opel cu o intrebare si poate te lasa sa vezi daca se potriveste...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • SoNyKeL, la dacia, plasa deasa, cea speciala pt spatele banchetei(are 2 tije de metal, sus si jos, de-a lungul banchetei, ii cofera rigiditate), asadar nu aia care se pune si pe jos in portbagaj; costa 40 si ceva de ron, am intrebat luni, aratandu-i angajatului din magazin la fata locului pe una din masinile din showroom...eu am luat grilaj din metal si cred ca daca cineva are nevoie pt caine, inafara de grilaj, nu as recomanda altceva, a costat 203 ron(205 ca nu am mai luat restul ), la automarcus bucuresti, insa, sper ca nu s-a inselat nenea de acolo, pt ca am intrebat la ai mei(ipso), au spus ca nu au in stoc, dar ca ar fi undeva la 200 euro!!!(sa fi taxat gresit, ron in loc de euro)...astept cu nerabdare pozele tale, poate apuc si eu sa fac comanda inainte sa plec din bucuresti(vineri), pana ma intorc ar trebui sa ajunga(10-14 zile)...
      nu am cu ce sa fac poze sa vi-l arat, o sa vad....cum reusesc
      salve!

      Comment


      • si grilaju cum lai montat se da jos usor? si eu tot ptr caine vreau da mai multe detalii te rog eu , esti sigur ca plasa aia de se prinde din tavan pana la tetiere e 40si ceva de ron
        ???

        sigpic

        Comment


        • dar plasa aia care se pune pe jos in portbagaj cat costa? Si se gaseste pe la dealeri?

          Comment


          • asa mi-au spus, asa ti-am zis, despre plasa aia deasa e vorba. grilajul ca si plasa intra in cele doua gauri de sub capacele patrate din spatele randului II, jos, normal se prinde cu 2 tije(tevi de ~15mm) in locul scaunelor randului III (unde au sistemul de prindere), dar mie nu mi-a placut, nici nu cadea perfect si am legat partea de jos sa nu se mai balanseze de cele doua cuie in care se prind manerele banchetei si in felul asta poti lasa randul III(rabatat) daca vrei.eu am prins o patura de grilaj ca sa protejez mocheta din portbagaj si astfel imi separa adancitura aia din spatele randului II de care ma folosesc foarte bine si ajung la ea tragand in fata spatarele randului II. sper sa intelegi in mare, o sa cer telefonul iubitei sa incerc niste poze...

            ps: astept niste poze de la tine...
            Last edited by northstar; 6 December 2007, 10:02.

            Comment


            • mie miau zis 400ron plasa fara tije fara nimic doar plasa materialul textil am facut niste poze acum cand am ajuns acasa dar leam facut cu mobilul lui hellman stai sa le iau

              sigpic

              Comment


              • Originally posted by SoNyKeL
                mie miau zis 400ron plasa fara tije fara nimic doar plasa materialul textil am facut niste poze acum cand am ajuns acasa dar leam facut cu mobilul lui hellman stai sa le iau
                Ce plasa e aia de 400 de lei?!? Mai bine ma duc la audi si o iau ca spare part...Nu cred ca e mai scumpa de 100 de euro. Sau si mai bine, i-o iau pe a vecinului meu din portbagaj ) Sau la banii astia, cumpar 20 de metrii de elastic si ma apuc si impletesc

                Comment


                • am si eu o intrebare.
                  am fost astazi ai am facut un drive test cu un logan diesele 85 ponei sedan pt ca nu aveau mcv diesel de 85 ponei.
                  super ok la drive test sedanul
                  intrebarea e daca este diferenta mare intre mcv si sedan, ca si demaraj si tinuta de drum.

                  multumesc

                  Comment


                  • Diferenta exista. Prima ar fi tinuta de drum mai buna in cazul MCV-ului (ampatament mai mare cu 27cm), consum mediu mai mic cu 1-1.5L% in cazul sedanului (e mai usor cu 215kg decat MCV-ului), demarajul e oarecum la fel (o idee mai bun in cazul sedanului). Diferenta mare intre sedan si MCV este spatiul si confortul mult superior in favoarea MCV-ului.
                    M-am referit la acelasi nivel de echipare.

                    Comment


                    • Originally posted by Sp!ke
                      tinuta de drum mai buna in cazul MCV-ului (ampatament mai mare cu 27cm)
                      Ce treaba are tinuta de drum cu ampatamentul? Ampatamentul e distanta dintre axele osiilor extreme ale masinii, deci nu vad cum ar influenta tinuta de drum.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • pai andrei daca ampatamentul e mai mare masina e mai lunga , deci mai stabila D

                        sigpic

                        Comment


                        • Originally posted by andrei
                          Ce treaba are tinuta de drum cu ampatamentul? Ampatamentul e distanta dintre axele osiilor extreme ale masinii, deci nu vad cum ar influenta tinuta de drum.
                          Mai gandeste-te...

                          Stiu ce-i ala "ampatament".
                          Masina fiind mai lunga, descrie o curba mai larga (comparativ cu sedanul), asta inseamna o forta centrifuga mai mica... o sa fac si o schita cu traiectoria unui sedan si traiectoria unui MCV pe aceeasi curba... dar nu acum ca mi-e foame

                          Comment


                          • Faza cu stabilitatea mai buna a masinilor cu ampatamentu mai mare am auzito de la un prieten care lucreaza pe o duba vw de aia lunga si a fost un drum cu acelasi model de duba dar mai scurta si zicea ca aia scurta nu sta asa bn in curbe precum aia lunga...
                            ...de doi lei :p

                            Comment


                            • Originally posted by Sp!ke
                              Masina fiind mai lunga, descrie o curba mai larga
                              Bun, bun, asta stiam si eu, dar cand ai zis tinuta de drum am crezut ca te referi la stabilitate si asta n-are nici o treaba cu ampatamentul.
                              Si ampatamentul mai mare are si un dezavantaj, intoarcerea masinii e mai grea.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • Adevarat graiesti mai nea Andrei, dar in privinta asta m-am documentat inainte de a cumpara masina si mi-am asumat acest risc. In orice caz, hai sa nu derutam omul si sa-i expunem cateva chestii esentiale de care trebuie sa tina cont. Ideea e ca am mers atat cu sedanul cat si cu MCV-ul inainte de a-mi cumpara masina si MCV-ul mi s-a parut mai stapan pe el fata de sedan, aceeasi curba cu sedanul am luat-o cu 80km/h pe cand cu MCV-ul am reusit cu 110km/h. In privinta tinutei la drum intins, MCV-ul suporta mai usor diversele neregularitati ale drumului, curenti de aer FRONTALI (la cei din lateral e necaz mare!!!), franarea parca e o idee mai eficienta la MCV si nici nu se "duce-n bot" chiar asa ca sedanul... sa-mi mai amintesc cateva diferente si o sa le mai mentionez...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google