Totusi, de observat ca s-a marit distanta de bracare la MCV. E o modificare esentiala, dar tot nu compenseaza in totalitate ampatamentul substantial mai mare.
Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp
Collapse
X
-
-
Originally posted by Sp!keAdevarat graiesti mai nea Andrei, dar in privinta asta m-am documentat inainte de a cumpara masina si mi-am asumat acest risc. In orice caz, hai sa nu derutam omul si sa-i expunem cateva chestii esentiale de care trebuie sa tina cont. Ideea e ca am mers atat cu sedanul cat si cu MCV-ul inainte de a-mi cumpara masina si MCV-ul mi s-a parut mai stapan pe el fata de sedan, aceeasi curba cu sedanul am luat-o cu 80km/h pe cand cu MCV-ul am reusit cu 110km/h. In privinta tinutei la drum intins, MCV-ul suporta mai usor diversele neregularitati ale drumului, curenti de aer FRONTALI (la cei din lateral e necaz mare!!!), franarea parca e o idee mai eficienta la MCV si nici nu se "duce-n bot" chiar asa ca sedanul... sa-mi mai amintesc cateva diferente si o sa le mai mentionez...
La ce te referi la curenti frontali???E asa de grav?? Eu vreau sa ii pun si lada deasupra... oricum ii pun jante de 16" sau 17" sa stea altfel... Ce propui??
Comment
-
Curenti de aer frontali = Vant din fata
Daca pui lada deasupra iti recomand sa nu o tii pe masina decat atunci cand ai nevoie de ea, dezechilibreaza masina la viteze mari si creste consumul cu ~1.5-2L%.
In privinta jantelor... daca ti le doresti atat de mult e ok. Problema e ca trebuie sa iti alegi pneuri adecvate pentru jantele respective. Ti-as recomanda jante de 16" si pneu 205x50x16. In privinta omologarii... nu stiu ce sa zic, am inteles ca RAR-ul nu omologheaza pe logan jante de 16 sa 17".
Comment
-
Originally posted by Sp!keCurenti de aer frontali = Vant din fata
Daca pui lada deasupra iti recomand sa nu o tii pe masina decat atunci cand ai nevoie de ea, dezechilibreaza masina la viteze mari si creste consumul cu ~1.5-2L%.
In privinta jantelor... daca ti le doresti atat de mult e ok. Problema e ca trebuie sa iti alegi pneuri adecvate pentru jantele respective. Ti-as recomanda jante de 16" si pneu 205x50x16. In privinta omologarii... nu stiu ce sa zic, am inteles ca RAR-ul nu omologheaza pe logan jante de 16 sa 17".
Comment
-
Recomandat este sa iti montezi casetofonul/cd-playerul/mp3-playerul/dvd-playerul in orice unitate autorizata Dacia si cu siguranta vei primi documente (factura/chitanta) pentru manopera si nu pierzi nici garantia instalatiei electrice. Este bine sa le ceri sa-ti dea si o copie dupa devizul de lucrare.
Comment
-
Originally posted by Sp!keMai gandeste-te...
Stiu ce-i ala "ampatament".
Masina fiind mai lunga, descrie o curba mai larga (comparativ cu sedanul), asta inseamna o forta centrifuga mai mica... o sa fac si o schita cu traiectoria unui sedan si traiectoria unui MCV pe aceeasi curba... dar nu acum ca mi-e foame
Ce recomand eu unui viitor cumparator de MCV este un test drive-OBLIGATORIU!. Problema este unghiul de bracare(intoarcere). Daca nu aveti un MCV, incercati cu un Hummer(diam bracaj MCV 11,25 Hummer 11.3). Sper sa nu gresesc datele sunt din memorie...Am vrut sa vad de ce nu sunt in stare sa parchez MCV, d-aia stiu datele...
Daca la traficul pe care-l strabateti e OK, atunci MCV e o masina utila. Remarc mai ales modul corect de a se comporta la gropi.
Comment
-
Intradevar comportamentul la gropi e extraordinar(aproape nici nu le simti), in schimb cred ca din cauza acestei suspensii moi, ieri pe soseaua dintre Campina si Ploesti masina cam topaia. A mai patit cineva asa ceva ? Masina e MCV 15dci noua (400Km).
Comment
-
Cum sunt suspensiile la MCV???
Originally posted by PaulPIntradevar comportamentul la gropi e extraordinar(aproape nici nu le simti), in schimb cred ca din cauza acestei suspensii moi, ieri pe soseaua dintre Campina si Ploesti masina cam topaia. A mai patit cineva asa ceva ? Masina e MCV 15dci noua (400Km).
Comment
-
Originally posted by PaulPred ca din cauza acestei suspensii moi, ieri pe soseaua dintre Campina si Ploesti masina cam topaia. A mai patit cineva asa ceva ?
Comment
-
Poate Mondeo are alt tip de amortizoare, eu numai in Logan le-am simtit pe acolo, in alta masina nu se simt.
Comment
-
Temperatura lichidului de racire
Mi se pare incalzirea ineficienta. Pe indicatorul de temperatura, am numai 2 liniute. Asa e si la voi sau am probleme cu termostatul? Nu stiu de ce n-au tras si ei 2 semne, min, max.
In alta ordine de idei, ieri era aglomeratie in Baneasa si am taiat-o printr-un santier. Super namol si denivelari. Masina nu a dat cu burta de nimic, si nici nu a derapat. E o masina foarte buna pentru la tara si provincie.
Pe de alta parte, cauciucurile pe frig si zapada inghetata de ieri si alaltaieri pareau din plastic. Pacat... Lucruri mici care puteau fi evitate...
Am vazut ca la Sandero (poze de pe site-ul vostru), au schimbat lucruri care ma enervau: Farurile cu reglarea mecanica de sub bord, consola cu butoanele de sub schimbator, fetele de usi, rcd-ul, chiar si scaunele mi s-au parut de Meg I, dar nu sunt sigur... poate-ayu schimbat si gumele si stergatoarele...Sper ca dupa ce si-or uza matritele, le-or schimba si pentru noi...
Comment
-
La toate diesel-urile sunt 2 liniute pentru ca se incalzesc mai greu decat benzinarele. Si ineficienta sistemului de incalzire se datoreaza volumului mare al masinii. Daca dai pe treapta 2 sau 3 si aerul prin aeratoare o sa se incalzeasca mai bine.
Comment
Comment