Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Interesanta treaba cu rezistentele, dar din pacate la al meu(1.5 85cp luata in decembrie) nu cred ca am. Cam dupa 1km incepe sa bage aer caldut iar dupa 4 baga ca lumea.Trebuie spus ca nu incalzesc motorul pe loc apropape niciodata(exceptia o fac la ski sau cand o curat de zapada).Mai pe seara ma duc sa ascult daca se aud tacanelile de la relee

    Comment


    • E foarte posibil ca MCV-ul sa nu aiba asa ceva. Daca e asa, Dacia a facut cea mai mare prostie...
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Se pare ca aveti dreptate cu incalzirea electrica. Desi caldura nu vine instantaneu ci cam la 1min de la pornire si aerul e caldut. La pornirea aerotermei se aud relele. Primul efect este marirea turatiei motorului, apoi daca ai pornita lumina in habitaclu se simte o usoara fluctuatie a intesitatii(probabil atunci pornesc rezistentele). Masina se incalzeste repede desi indicatorul temperaturii motorului nu arata nimic. Dupa cateva minute de mers am oprtit masina iar dupa inca cateva minute am repornit-o. De data asta nu se mai aud releele la pornirea aerotermei, dar baga aer caldut.

        Comment


        • Am auzit si eu releele...dar daca dai direct ventilatia pe treapta 2 sau mai mare efectul lor se face greu simtit..in schimb daca lasi aeroterma 1min pe treapta 1 aerul se incalzeste destul de repede. Acele relee pentru rezistente cupleaza la pornirea aerotermei
          Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

          Comment


          • Deci am avut dreptate.
            Si fluctuatia de turatie e normala ca sunt consumatori mari termoplonjoarele respective (4 la numar). Consuma in jur de 150-180W.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • Originally posted by andrei View Post
              Deci am avut dreptate.
              Si fluctuatia de turatie e normala ca sunt consumatori mari termoplonjoarele respective (4 la numar). Consuma in jur de 150-180W.
              Da ai avut dreptate si se aud mai mult de 2 relee ce cupleaza n-am numarat cate
              Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp

              Comment


              • Salut sunt nou pe forum si am mai urmarit discutiile voastre . Am si eu o intrebare , care motorina este mai buna din punct de vedere calitativ avand in vedere ca vreau sa imi cumpar un mcv 1.5 dci 85 cp ?
                Last edited by Guest; 11 August 2008, 05:07.

                Comment


                • Mcv 1.5 Cp

                  Loganistilor cu motoare diesel 1.5 DCI 85 CP, unde sunteti.
                  Eu am de 5 luni un Logan MCV 1.5 dci 85 cai, Laureat, cu abs, AirBag-uri laterale, rosu passion. Am 7600Km cu el. Pot sa va zic ca sunt foarte multumit de el. Am fost cu el la munte si pot sa va zic ca se simt cei 200Nm. Sunt foarte multumit de aceasta masina. Am bagat motorina numai de la statii peco (Petrom, mol, rompetrol). Va recomand aceasta motorizare.

                  Comment


                  • ciuly - Masina ta e euro 4 asa ca baga euro 4. Lasati deoparte chestia ca am euro 4 dar bag euro 5 ca sa fiu mai smecher. Nu e nicio vrajeala! Nu baga euro 3, daca mai gasesti pe undeva.

                    In rest, incearca sa bagi de la marile lanturi de benzinarii gen Petrom , Rompetrol, OMV, Mol si sa nu bagi de la astea particulare, no name.

                    Comment


                    • Originally posted by anca16v
                      E bine sa alimentezi de la benzinariile foarte cunoscute cu motorina Euro 5(este mai subtire, se consuma putin mai repede, dar este mai nervoasa, si are un continut scazut de sulf; sulf-ul dupa ce este ars se depune ca o zgura pe galeriile de evacuare, implicit pe turbina), din acest motiv e recomandata utilizarea motorinei euro 5. Motorina Euro 4 se consuma putin mai greu (e vorba de sute de grame la un rezervor) insa e mai bogata in sulf. Vezi aici
                      e un topic deschis despre asta, si daca mai ai nelamuriri intreaba acolo.
                      Salutare. La motoarele de pe autoturismele Logan cu motorizare diesel se recomanda motorina Euro 4. Atentie daca folositi mult timp motorine Euro 5, puteti deteriora injectoarele. Sunt in perfecta cunostinta de cauza. Lucrez in domeniu, sunt inginer auto la un dealer VW Audi. Folositi cu incredere motorina BUNA Euro 4, si nu o sa aveti probleme. Daca folositi Euro 5 motorul este adevarat ca este mai silentios, nu scoate fum dar si puterea este sensibil mai scazuta. Motorina Euro 5 se foloseste pentru motoare Euro 5 inclusiv cu cele care au filtru de particule diesel. Eu am un MCV 1.5 dci 85 CP, am folosit numai Euro 4 de la statii si motorul functioneaza ireprosabil.
                      Pana la anul si uzina Dacia o sa fie obligata sa introduca filtru de particule diesel la DCI-uri.

                      Drumuri cat mai frumoase si fara evenimente.

                      Originally posted by iuli81 View Post
                      ciuly - Masina ta e euro 4 asa ca baga euro 4. Lasati deoparte chestia ca am euro 4 dar bag euro 5 ca sa fiu mai smecher. Nu e nicio vrajeala! Nu baga euro 3, daca mai gasesti pe undeva.

                      In rest, incearca sa bagi de la marile lanturi de benzinarii gen Petrom , Rompetrol, OMV, Mol si sa nu bagi de la astea particulare, no name.
                      Folositi motorina numai euro 4 si nu o sa aveti probleme. Nu bagati euro 5 si aditivata. Se pote deteriora intreg sistemul de injectie.
                      Last edited by andrei; 22 August 2008, 12:34.

                      Comment


                      • Si de asemenea nici motorina Euro 4 aditivata foarte mult nu face bine sistemului de injectie (in special pompei de injectie si injectoarelor).
                        Ca exemplu, Efix de la Rompetrol.
                        Cred ca ai vazut cum arata un filtru de motorina dupa ce s-a alimentat cu Efix.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • Daca nu , iti spun eu: filtru e roz.

                          Comment


                          • Roz sau galben, depinde de tipul de motorina.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • Originally posted by andrei View Post
                              Roz sau galben, depinde de tipul de motorina.
                              Asa este, ai dreptate. A venit unul cu un Passat 2.0 TDI. Motorul nu tragea. Ca defect, toate injectoarele. Pe filtrul de motorina care era rosu, era depusa un fel de guma. Folosise motoruina super aditivata euro 5. Folositi cu incredere Euro 4 (sa fie de provenienta "PECO") si totu o sa mearge perfect.

                              Comment


                              • SPIKE sa-l stapinesti sanatos.Eu il am de un an si trei luni si am aproape 20000 km si sunt foarte multumit de MCV-ul meu si este dotat full.ABS-ul este foarte bine echilibrat si m-a scos din niste situatii foarte delicate
                                Mai stam de vorba dupa ce treci de 5000 km ,consumul o sa scada si osa-ti fie drag sa pleci la drum lung

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google