Interesanta treaba cu rezistentele, dar din pacate la al meu(1.5 85cp luata in decembrie) nu cred ca am. Cam dupa 1km incepe sa bage aer caldut iar dupa 4 baga ca lumea.Trebuie spus ca nu incalzesc motorul pe loc apropape niciodata(exceptia o fac la ski sau cand o curat de zapada).Mai pe seara ma duc sa ascult daca se aud tacanelile de la relee
Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp
Collapse
X
-
E foarte posibil ca MCV-ul sa nu aiba asa ceva. Daca e asa, Dacia a facut cea mai mare prostie...
Comment
-
Se pare ca aveti dreptate cu incalzirea electrica. Desi caldura nu vine instantaneu ci cam la 1min de la pornire si aerul e caldut. La pornirea aerotermei se aud relele. Primul efect este marirea turatiei motorului, apoi daca ai pornita lumina in habitaclu se simte o usoara fluctuatie a intesitatii(probabil atunci pornesc rezistentele). Masina se incalzeste repede desi indicatorul temperaturii motorului nu arata nimic. Dupa cateva minute de mers am oprtit masina iar dupa inca cateva minute am repornit-o. De data asta nu se mai aud releele la pornirea aerotermei, dar baga aer caldut.
Comment
-
Am auzit si eu releele...dar daca dai direct ventilatia pe treapta 2 sau mai mare efectul lor se face greu simtit..in schimb daca lasi aeroterma 1min pe treapta 1 aerul se incalzeste destul de repede. Acele relee pentru rezistente cupleaza la pornirea aerotermeiLogan MCV Laureate 1.5dci 85Hp
Comment
-
Deci am avut dreptate.
Si fluctuatia de turatie e normala ca sunt consumatori mari termoplonjoarele respective (4 la numar). Consuma in jur de 150-180W.
Comment
-
Originally posted by andrei View PostDeci am avut dreptate.
Si fluctuatia de turatie e normala ca sunt consumatori mari termoplonjoarele respective (4 la numar). Consuma in jur de 150-180W.Logan MCV Laureate 1.5dci 85Hp
Comment
-
Mcv 1.5 Cp
Loganistilor cu motoare diesel 1.5 DCI 85 CP, unde sunteti.
Eu am de 5 luni un Logan MCV 1.5 dci 85 cai, Laureat, cu abs, AirBag-uri laterale, rosu passion. Am 7600Km cu el. Pot sa va zic ca sunt foarte multumit de el. Am fost cu el la munte si pot sa va zic ca se simt cei 200Nm. Sunt foarte multumit de aceasta masina. Am bagat motorina numai de la statii peco (Petrom, mol, rompetrol). Va recomand aceasta motorizare.
Comment
-
ciuly - Masina ta e euro 4 asa ca baga euro 4. Lasati deoparte chestia ca am euro 4 dar bag euro 5 ca sa fiu mai smecher. Nu e nicio vrajeala! Nu baga euro 3, daca mai gasesti pe undeva.
In rest, incearca sa bagi de la marile lanturi de benzinarii gen Petrom , Rompetrol, OMV, Mol si sa nu bagi de la astea particulare, no name.
Comment
-
Originally posted by anca16vE bine sa alimentezi de la benzinariile foarte cunoscute cu motorina Euro 5(este mai subtire, se consuma putin mai repede, dar este mai nervoasa, si are un continut scazut de sulf; sulf-ul dupa ce este ars se depune ca o zgura pe galeriile de evacuare, implicit pe turbina), din acest motiv e recomandata utilizarea motorinei euro 5. Motorina Euro 4 se consuma putin mai greu (e vorba de sute de grame la un rezervor) insa e mai bogata in sulf. Vezi aici
e un topic deschis despre asta, si daca mai ai nelamuriri intreaba acolo.
Pana la anul si uzina Dacia o sa fie obligata sa introduca filtru de particule diesel la DCI-uri.
Drumuri cat mai frumoase si fara evenimente.
Originally posted by iuli81 View Postciuly - Masina ta e euro 4 asa ca baga euro 4. Lasati deoparte chestia ca am euro 4 dar bag euro 5 ca sa fiu mai smecher. Nu e nicio vrajeala! Nu baga euro 3, daca mai gasesti pe undeva.
In rest, incearca sa bagi de la marile lanturi de benzinarii gen Petrom , Rompetrol, OMV, Mol si sa nu bagi de la astea particulare, no name.Last edited by andrei; 22 August 2008, 12:34.
Comment
-
Si de asemenea nici motorina Euro 4 aditivata foarte mult nu face bine sistemului de injectie (in special pompei de injectie si injectoarelor).
Ca exemplu, Efix de la Rompetrol.
Cred ca ai vazut cum arata un filtru de motorina dupa ce s-a alimentat cu Efix.
Comment
-
Roz sau galben, depinde de tipul de motorina.
Comment
-
Originally posted by andrei View PostRoz sau galben, depinde de tipul de motorina.
Comment
-
SPIKE sa-l stapinesti sanatos.Eu il am de un an si trei luni si am aproape 20000 km si sunt foarte multumit de MCV-ul meu si este dotat full.ABS-ul este foarte bine echilibrat si m-a scos din niste situatii foarte delicate
Mai stam de vorba dupa ce treci de 5000 km ,consumul o sa scada si osa-ti fie drag sa pleci la drum lung
Comment
Comment