Primele impresii la bordul unui MCV dCI 85 hp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    My car:

    1.5dCi 85CP
    Laureate 5 v. locuri
    ABS + EBV
    Airbag lat.
    MP3 - de serie (BLAUPUNKT) 4 boxe
    Jenti aluminiu
    v. metalizata albastru mineral

    senziri de parcare cu display + alarma Hornet.


    Comanda s-a dat in 18.07.2007 catre fabrica. Cum in luna august nu s-a facut nimic la Mioveni, termenul de livrare a fost un pic cam mare. Insa a venit mai repede decit ma asteptam. Mai exact pe data de 17.09.2007 a sosit in Bucuresti. Ziua urmatoare au montat baietii alarma si senzorii de parcare, iar pe 19.09.2007 am ridicat-o eu de la Cobalcescu.

    Am deja 800km la bord facuti din 2 drumuri dus-intors la Slobozia pe A2 + drumuri spre Amara, citeva drumuri prin jurul Bucurestiului, prin oras.... etc. Pe scurt 70% extern 30% intern. Consum estimat: 6l/100km. Am tocat deja un plin iar la al doilea am facut deja vreo 70km si am mers numai prin Bucuresti - estimat 7l/100Km. Binisor as zice eu.


    Impresii:

    Ca si comparatie am folosit masinile cu care am mers pina acum: Espero 1.9, Corolla D4D, A4 - tot diesel - nu mai stiu exact ce putere avea dar era in 6 trepte - full options etc...., Passat Break 1,9 diesel - 6 trepte (era un monstru pe sosea), Clio Simbol, R. Kangoo, Avensis berlina - hidramat, restul nu mai conteaza. Deci toate diesel mai putin Espero.

    Concluzie: Este exact acelasi motor de 85CP de pe Kangoo, se conduce la fel cu amendamentul ca are un sistem mult mai bun de frinare Loganul. Ca si stabilitate pe autostrada si in viraje este mult peste Clio, Espero, sau chiar Corolla. Se apropie de Passat (era model 2005) care avea si ESP. Nivelul de zgomot depaseste cu mult Toyotele, Audi sau VW, insa este ceva mai silentioasa decit Clio sau Kangoo. Cam la acelasi nivel cu Meganul vechi de la Renault. Sedan-ul nou este peste Logan cu mult (dealtfel intra si intr-o alta clasa - superioara).

    Directia e incredibil de stabila, reliable @ high speeds, suficient de manevrabila in oras. Mai rau e la parcari unde efortul depus este considerabil mai mare decit in cazul masinilor adevarate cu servo.

    Schimbatorul de viteza e de dama. S-or fi astepat cei de la Dacia ca soferii sa schimbe vitezele cu un singur deget. Intr-un cuvint prea fragil si delicat pentru ditai camionul de masina.


    Reprizele sunt lungi, se conduce usor chiar daca dimensiunile ti se par la inceput suparatoare. Suficient de nervoasa in oras incit n-ai sa ramii niciodata ultimul la semafor. Cuplul se simte foarte bine in panta - unde poti sa urci fara probleme cu masina incarcata cu 5 persoane + un bagaj sumar in treapta a 4-a cu 2000 ture pe o panta lina fara sa simti ca pierzi din demaraj (Parcul Carol -> Gara Filaret). A 5-a e destul de lunga dupa cum imi pot da seama - cu toate ca nu am vrut sa depasesc 120 in rodaj. O sa vin cu adaugiri dupa alti 1000 km... sper sa am timp de postat.

    Confortul pasagerilor din fata este bun, nu acelasi lucru il pot spune si cei din spate. Insa e OK pina la urma daca nu ai un fund prea mare in asa fel incit sa te deranjeze suportii centurilor ingropati, sau esti din neamul lui Guliver ori al Monicai Columbeanu cu craci mari.

    Portbagajul este impresionant.

    Mai sunt multe de spus dar ma cheama datoria.... Promit sa revin inclusiv cu fotografii.


    Have a nice week-end! & Enjoy your MCV's.


    Logan rules!

    ========================
    alexdonc@yahoo.com

    Comment


    • #17
      Originally posted by alexdonc
      Comanda s-a dat in 18.07.2007 catre fabrica. Cum in luna august nu s-a facut nimic la Mioveni, termenul de livrare a fost un pic cam mare. Insa a venit mai repede decit ma asteptam. Mai exact pe data de 17.09.2007 a sosit in Bucuresti. Ziua urmatoare au montat baietii alarma si senzorii de parcare, iar pe 19.09.2007 am ridicat-o eu de la Cobalcescu.
      si normal cand trebuia sa-ti vina???ptr ca ai zis ca tia venit mai repede de cat te asteptai

      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by sonykel
        si normal cand trebuia sa-ti vina???ptr ca ai zis ca tia venit mai repede de cat te asteptai
        Pai termenul dat de dealer e cam 2 luni....Asa mi-o dat mie la 1.5DCI....Acum il astept cu nerabdare...Si noaptea visez logan MCV
        Last edited by [.....:::::G3G3:::::.....; 29 September 2007, 11:52.

        Comment


        • #19
          @sonykel nu prea cred ca e de luni cel putin la berlina ca a mea vine 1 luna si o saptamana ....cu marje de eroare cateva zile in bine sau in rau ....
          PS:eu sper la fel ca si tine ca in bine u ce ai MCV sau berlina ?

          Comment


          • #20
            eu am depus actele pe 22.09 si au zis ca la sfarsitul lunii octombrie vine , acum sa vedem .
            cat se face rodajul la logan mcv ?

            Comment


            • #21
              Cat se face si la Berlina, 1000 km.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #22
                Eu am depus pe 25.09.2007 si au spus ca 2 luni dureaza,apoi au zis ca pe 05.11.2007 va ajunge.....

                Comment


                • #23
                  Iata ca a trecut si weekend-ul... In aceasta perioada am facut 535km (Bucuresti-Buzau-Braila-Galati si retur).
                  -Consum mediu: 5.3% (cu aer conditionat 80% din aceasta distanta, 2 persoane plus ~ 100kg bagaj)
                  -Viteza medie: 56km/h (conform calculatorului de bord)
                  -Viteza maxima: 105km/h (2500 rpm in treapta a 5-a)
                  -Demaraj impecabil. Nu mi-a fost frica sa ma bag la depasiri.
                  -Stabilitate de nota +10.
                  -Total km la bord: 835 (cam mult pentru o saptamana ;))
                  -Culoare ulei motor: negru cam repede s-a innegrit...

                  O chestie ciudata ar fi un zumzait ascutit ce vine de undeva din zona acumulatorului, Stie cineva daca e normal sau ar trebui sa ma duc cu golanasul la doctor?

                  axelxdonc... cat mai multi km fara evenimente!!!. Super masina

                  Comment


                  • #24
                    culoarea la ulei e normala pentru un diesel. dupa 1000km se inegreste inevitabil, deci esti in parametrii normali.
                    si zumzaitul ala e normal daca merge masina, o are si un preten si fac mereu misto de el pe acel motiv . dar el o da mereu ca e mai bun acel servo directie cu zumzait... whatever ..deci chiar si acolo esti in parametrii normali.
                    ai scos un consum ok, zic eu.
                    schimba rotile cu ceva mai lat, un 205 de exemplu, atunci sa vezi stabilitate!
                    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                    Comment


                    • #25
                      Alexdonc frumos rezumat (si amuzant uneori) dar am doua nelamuriri:
                      De servodirectie ai vrut sa spui ca este greoaie comparativ cu alte marci (mie mi se pare OK) nu ca nu exista?
                      Chiar nu inteleg faza cu schimbatul vitezelor. Cum adica prea fragila?
                      Last edited by Cristi_LCD; 1 October 2007, 11:42.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #26
                        @cristisreulea,

                        In cazul unor cauciucuri de 205 nu omori directia? Nu are nicio influenta tehnica asupra masini?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Sp!ke
                          Iata ca a trecut si weekend-ul... In aceasta perioada am facut 535km (Bucuresti-Buzau-Braila-Galati si retur).
                          -Consum mediu: 5.3% (cu aer conditionat 80% din aceasta distanta, 2 persoane plus ~ 100kg bagaj)
                          consumul e super bun,la o masina cu asemnea gabarit si inca in rodaj

                          Comment


                          • #28
                            crististreulea - Multumesc pentru lamuriri.
                            Cand m-am referit la stabilitate am vrut sa scot in evidenta faptul ca masina e foarte stabila in conditiile in care nu am intervenit cu nimic asupra trenului de rulare. Oricum eu sunt tipul de sofer mai cumpatat (pana ma enerveaza unul care ma depaseste si sta in fata mea la 5m), singura chestie teribila e faptul ca tai curbele (caut interiorul curbei) in rest sunt un sofer model. Nu o sa aduc modificari masinii... imi place exact asa cum e... Mi-ar fi placut jante din AL, dar nu cele de la Dacia.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by The_Kid
                              @cristisreulea,
                              In cazul unor cauciucuri de 205 nu omori directia? Nu are nicio influenta tehnica asupra masini?
                              za kill esti tu ), m-ai botezat
                              nu, nu omori directia si nici nu influentezi tehnic masina, poate putin dar nesemnificativ in comparatie cu ce cistigi. raport perfomanta/defectiune, aleg performanta, indubitabil.
                              @Sp!ke: pai sus cu cele de aluminiu! vezi doar sa iei jantele cu juma de inch mai late, ca sa poti pune cauciuce mai late pe viitor. un cm in plus la latimea jantei nu strica de loc. acel un cm de janta mai lata suporta un cauciuc cu 2cm mai lat, adica 205mm fata de stockul 185mm. aspectul ca aspect si nu doar stabilitate, scade considerabil distanta de oprire prin frinare.
                              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                              Comment


                              • #30
                                Mea culpa Cristi pentru "botez" si mersi de raspuns.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google