Consum Logan 1.2 16V 75 CP

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    In oras ia cam 7 la mers normal (schimbat la max 3000) .. ce doare mai mult e ca la 100-120 ia lafel.
    Am incercat sa merg la consum Mangalia - Galati adica nu am depasit 100, acc. foarte usoare, singur in masina, si mi a consumat lafel(imi ia 70 ron pana acolo). Mi se pare mult in comaratie cu ce consum dau ei.
    Last edited by Mkl; 4 December 2009, 21:07.

    Comment


    • #17
      Nu te supara, dar consumul in Mangalia nu poate fi considerat consum urban. Mangalia are 2km dintr-un capat in altul, fara suparare. Intr-un oras cu trafic normal, nu exagerat, ia cam 7.5-8% (cu viteze schimbate la 2100-2500 ture) consum pe mai multe zile. In Bucuresti nu cred ca sare de 8.5%.
      Cat despre consumul tau mixt, nu pot crede ca e adevarat. Nu trebuie sa depaseasca 6%, la drum cat de cat bun. Mie mi-a luat 5.3% Iasi-Tg Neamt si retur, cu viteza maxima 110km/h (fiind in rodaj).
      Last edited by Seba; 28 December 2009, 12:29.

      Comment


      • #18
        Amigos mai bine taceai .. in primu'rand nu ai nici cea mai vaga idee cum se conduce in Mangalia, in al doilea rand nu ai de unde sti cat conduc eu in Mangalia, iar in al treilea rand, cand am spus ca mi ia 70 RON Mangalia - Galati, atat imi ia, nu am postat aici sa ma aflu in treaba.
        Last edited by Mkl; 5 December 2009, 12:57.

        Comment


        • #19
          Originally posted by Mkl View Post
          Amigos mai bine taceai .. in primu'rand nu ai nici cea mai vaga idee cum se conduce in Mangalia, in al doilea rand nu ai de unde sti cat conduc eu in Mangalia, iar in al treilea rand, cand am spus ca mi ia 70 RON Mangalia - Galati, atat imi ia, nu am postat aici sa ma aflu in treaba.
          De unde stii ca nu am idee de traficul din Mangalia?! Aproape in fiecare an fac concediul la Neptun, iar cumparaturile, pe perioada sejurului, din Mangalia aproape zilnic. Deci nu stiu cine vorbeste aiurea pe aici.
          Bag seama ca faci taximetrie pe acolo, ca altfel nu-mi explic ce mare trafic faci prin orasel.

          Originally posted by amigos View Post
          Consumul de 8% este facut in luna noiembrie, cand a fost destul de rece noaptea, 350 km facuti numai urban, cu o viteza medie de doar 24km/h.
          Oricat de frig va fi la iarna, nu cred ca va ajunge la 10%.
          Se pare ca m-am inselat, dar nu din cauza frigului ci din cauza aglomeratiei cauzate de zapada si cozilor infernale din trafic (cand faceam 1km in 10 minute).
          Last edited by amigos; 28 December 2009, 09:37. Reason: Automerged Doublepost

          Comment


          • #20
            Mers economic, trafic urban, 3 drumuri de cate 5km, consum in poze
            Attached Files

            Comment


            • #21
              eu am calculat pana acum (aprox. 3500 km), un consum mediu urban de cca. 8% (condus in principal la ore de varf, pe distante de max 6 km) si 7% mixt (metoda plin - plin, fara CB). Dupa 3000 km am observat o usoara scadere a consumului mediu si o imbunatatire a performantelor motorului, dar nu una radicala fata de perioada de rodaj.
              Last edited by rolandd; 1 January 2010, 03:13.

              Comment


              • #22
                la mine ....dupa 20000 km am simtit o inbunatatire radicala la motor si la consum

                nu e un consum rau....dar nici nu e 4 si ceva cum zic altii....
                Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                Comment


                • #23
                  Ma intreb (de fapt va intreb), poa' sa plece loganu de pe loc cu 1.2L?!?!
                  Am mers cu 1.6 si apoi o perioada cu 1.4 si nu prea am fost mltumit de demaraj. Ma refer la demaraj normal, nu sportiv...

                  Comment


                  • #24
                    Fa un drive test si ai sa vezi, daca iti e asa de greu sa-ti imaginezi ca o masina poate rula OK si cu un motor 1.2 75 cp (de parca ar fi model unicat).
                    Poate ca ai pretentii prea mari de la un motor de 75 cp respectiv 87 cp (1.6 mpi) ca multi altii.
                    Poate nu strica sa te uiti si pe la alte masini cu puteri si cilindree similare, sa vezi daca au demaraj mai bun, asa poate te dumiresti ca nici altele la puterea asta nu sunt mai rasarite si nu te-ai mai intreaba cum poa' sa plece de pe loc Loganu 1.2
                    Adica altele pot (ca sunt straineze) dar Loganu 1.2 nu poate, mai da-l drac....
                    Last edited by Octavian; 1 January 2010, 14:36.

                    Comment


                    • #25
                      Lasa ca nu s-a trezit dupa revelion.

                      Comment


                      • #26
                        1.4 pe logan mi sa parut "greoi".
                        1.4 16v pe megane2 e super greoi...
                        D-aia ma intreb...

                        Comment


                        • #27
                          Probabil cel putin pe unu' din ele l-ai condus defectuos (pe 1.4 16V), pt ca in realitate Megane 1.4 16V se misca mai bine (clar) decat 1.4 mpi de pe Logan.

                          PS: daca citesti pe alte pagini, sunt posesori (printre care si eu, dar am condus Clio III 1.2 , cam aceeasi treaba cu Logan 1.2 d p d v al motorizarii si rapoartelor) la care motorizarea 1.2 li s-a parut mai vioaie decat 1.4, adica se misca mai ''natural''/raspuns mai bun pe reprize, asta numai datorita rapoartelor.

                          Eu spun ca inafara de diferenta de 0,6 sec demaraj 0-100/h, motorizarea 1.2 se misca cel putin la fel de bine/''greoi'' ca 1.4 mpi.

                          Comment


                          • #28
                            Acum lasand ironiile, 1.2 16v este dezvoltat pentru economie de combustibil si pentru cei fara pretentii la performanta, uita-te la celalti costructori, toti au in oferta 1.2 16v (12v) la greutati comparabile cu cele ale loganului( si chiar mai mari).
                            Cine cumpara masini cu motorizarea 1.2 nu le cumpara sa faca liniute sau raliu cu ele.

                            Comment


                            • #29
                              din cate stiu eu acest motor este dezvoltat pentru ca este mai bun din punct de vedere poluare - nexele de CO2 si se poate modifica mult mai usor din acest punct de vedere
                              partea cu , consumul nu a fost luata in calcul de cei de la Dacia , nu asta a fost mitivul de introducerii acestei motorizari
                              eu am constatat ca consuma destul de mult , la fel ca cel de 1,4 8v

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mihai.gigi View Post
                                Ma intreb (de fapt va intreb), poa' sa plece loganu de pe loc cu 1.2L?!?!
                                Am mers cu 1.6 si apoi o perioada cu 1.4 si nu prea am fost mltumit de demaraj. Ma refer la demaraj normal, nu sportiv...
                                1.Ha, ha, ha, ce gluma rasuflata. Eu o imping la semafor si apoi ma urc in ea!
                                2.Daca vrei sa ai demaraj normal, atunci ia-ti diesel si va pleca fara sa atingi acceleratia.
                                3.Fac liniute cu orice masina (sa zicem) pina in 15000 euro si nu ma simt deloc prost daca raman cu foarte putin in urma. Orice masina ai avea (masina de serie), cand o calci pleaca bine (2-3sec in plus pina la 100km/h nu mi se pare deloc ceva fantastic).
                                4.Vreti o masina de 8000 euro cu care sa faceti raliuri?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google