Consum In Frina De Motor Versus Consum La Ralanti.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum In Frina De Motor Versus Consum La Ralanti.

    Unii colegi de serviciu sustin ca este mai mic un consum la ralanti decit un consum in frina de motor. Mentionez ca este vorba de un consum la coborarea unei pante.

  • #2
    poi consumu la relanti este destul de mic....ceva in jur de 1L pe ora(daca gresesc sa ma corecteze cineva)..........iar in frana de motor este nul.......deci mai "mic"este la coborarea pantei in frana de motor.
    Alpine 9853r-> Audison->dls ms6a->full active
    -> Alpine v12 mrd-m605->jbl pb1220
    Silent Coat.

    Comment


    • #3
      Parca a mai fost discutat aceasta situatie...oricum....daca ai avea calculator cu consum intsntaneu ai vedea ca la coborarea unei pante daca lasi masina in viteza consumul instantaneu va ajunge cu mult mai repede la zero decat daca ai scoate masina pe liber...asta este pe probate de mine si de multi altii.
      sigpic

      Comment


      • #4
        Cel mai bine il vad eu pe un ceas de AFR( air fuel ratio) unde in frana de motor am amestec sarac ...adica in evacuare este doar O2
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          mai este un topic cu subiectul acesta


          Post moderat:
          Pune un link daca tot vrei sa ajuti omul.
          Last edited by valeriuciprian; 14 February 2010, 01:04.

          Comment


          • #6
            Puteti gasi alte discutii asemanatoare:
            aici, aici, aici. Si o discutie mai veche aici.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              daca cobori o panta in ralanti, consumul ajunge mai greu la unul de ralanti decat unul in frana de motor (care tinde spre zero, se spune ca nu este chiar 0)
              sigpic

              Comment


              • #8
                Depinde de turatia cu care cobori panta. Daca este sub 2000 rpm in frana de motor (cu toate ca numai fana de motor nu-i in cazul asta) este mai mare consumul decat la coborare "pe liber".
                @Cristi_XP ia verifica si in cazul asta cat e AFR-ul sa vad daca spun prostii .
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  ... si bineinteles, sa nu uitam ca NU este recomandat sa cobori o panta, sau in general sa mergi cu motorul la relanti. Relanti - numai cand stai pe loc.

                  Comment


                  • #10
                    Lasa Mircea ca unii "ie soferi domn'le" .
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      in frana de motor la peste consumul este 0. la relenti este 0,7 0,8 litri pe ora. ajunge la 1 daca e ac pornit.

                      Comment


                      • #12
                        In frana de motor cobori cu 30-40 km/h iar pe liber poti ajunge si la 80-90 km/h. Atunci care consuma mai putin pe distanta respectiva?

                        Comment


                        • #13
                          Confunzi oprirea/reducerea vitezei masinii folosind exclusiv frana de motor adica retrocedari repetate in trepte inferioare pana la treapta 1 (care te aduce la 30km/h) cu mersul in frana de motor ce inseamna sa mergi intr-o treapta mare a 4/5-a cu piciorul ridicat de pe acceleratie (adica 70-80-90 km/h)care este tot frana de motor si care are consumul acela ce tinde spre 0.


                          Oricum la coborarea in panta cel mai bine folosesti treapta a doua sau a 3-a calcata blana. Se consuma cel mai putin timp.
                          Last edited by Cristi_LCD; 7 April 2010, 08:20.
                          Cel mai lent 1,6 8v

                          Comment


                          • #14
                            panta se coboara in frana de motor cu treapta cu care ai putea sa o urci(normal,nu sportiv dar nici batraneste)
                            Am pierdut multe in viata,dar niciodata nu mi-am pierdut respectul fata de cei care-l merita!!

                            Comment


                            • #15
                              sub 1500rpm deja nu mai e frana de motor, indiferent de pozitia pedalei de acceleratie. dar, cum au zis si altii inaintea mea, s-a mai discutat in vreo 3-4 locuri subiectul.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google