Consum In Frina De Motor Versus Consum La Ralanti.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    asta e chiar tare....cum sa cobori o panta cu masina pe liber?????pai in primul rand prinde viteza si sigur sunt serpentine si din nou sigur apesi frana!in frana de motor consumul masinii este mai mic decat cel de la relanti!si este foarte recomandat sa folosim aceasta frana de motor cand coboram de la munte de exemplu!

    Comment


    • #32
      Cine vorbeste aici de coborarea pe liber? Eu doar am facut o remarca legata de timp, nicidecum o recomandare la coborarea pantelor, pe care a inteles-o doar tzopescu se pare.

      Comment


      • #33
        nu a inteles numai tzopescu. tu ai incercat sa ne spui ceva pe care noi deja stiam deja. ca pe liber ajungi mai repede dintr-un puct intr-altul decat in frana de motor. clar ca "buna ziua". dar nu timpul face subiectul pe topicul asta.
        Originally posted by amigos View Post
        Nimeni nu tine cont de un factor: timp. Daca cobor o panta in viteza 1a sau a 2a fac de 3-4-5 ori mai mult timp decat daca cobor pe liber. Consumul in frana de motor si la ralanti se stabileste functie de timp si nu de distanta parcursa. Deci trebuie tinut cont si de un asemenea aspect. Daca cobor pasul Oituz pe liber cred ca consum mai putin decat in frana de motor.
        daca in frana de motor consumul tinde spre zero si pe liber consumul este mai mare ca la ralanti, atunci cum pe liber poate sa consume mai putin decat in frana de motor?
        sigpic

        Comment


        • #34
          Lasa-l Bogdane,el e expert,ceilalti nu stiu nimic.

          Comment


          • #35
            offtopic:
            cred ca toata lumea stie bancul cu tipul care, in timp ce conducea, aude la radio o reporterita zicand ca un nebun conduce pe contrasens, la care el spune.... "doar un nebun??? e plina strada de nebuni care merg pe contrasens".
            sigpic

            Comment


            • #36
              Originally posted by bogdan_1984 View Post
              nu a inteles numai tzopescu. tu ai incercat sa ne spui ceva pe care noi deja stiam deja. ca pe liber ajungi mai repede dintr-un puct intr-altul decat in frana de motor. clar ca "buna ziua". dar nu timpul face subiectul pe topicul asta.

              daca in frana de motor consumul tinde spre zero si pe liber consumul este mai mare ca la ralanti, atunci cum pe liber poate sa consume mai putin decat in frana de motor?
              Ai inteles mai mult de o gramada. Consumul la ralanti respectiv in frana de motor, fiind constant, se calculeaza dupa timpul de functionare si mai putin dupa distanta parcursa. Din cauza asta se spune consumul la ralanti este 0.6 l/ora si nu la 100km. Sa zicem ca la ralanti este 0.6 l/ora iar in frana 0.1 l/ora. Daca motorul functioneaza la ralanti 10 minute iar in frana de motor 60 minute atunci consumul devine egal desteptilor.

              Comment


              • #37
                Cum le stii tu pe toate si restul nu se pricep,felicitari amigos.

                Comment


                • #38
                  Ma amigos calculul tau e dun la prima vedere...dar daca cobori o panta cu masina scoasa pe liber ...60 de minute cum zici tu ...nu te vad bine la finis
                  Si cand am luat carnetul la fel faceam si eu...recunosc...la vale masina pe liber...si taicami-o ma intreba...in ce viteza esti?Eu...pe liber...el...ce viteza e asta?
                  Inca ceva...pe polei/zapada la fel cobori panta?Tot pe liber?
                  sigpic

                  Comment


                  • #39
                    Timpii au fost dati pt un calcul mai usor, nu inseamna ca in realitate mergi 60 minute in frana de motor. Si repet pt ultima oara: -nu cobor pe liber, folosesc frana de motor.

                    Comment


                    • #40
                      Pai si atunci daca si tu folosesti frana de motor pentru ca asa e firesc/bine...de unde atata contradictie?
                      sigpic

                      Comment


                      • #41
                        Pt ca toata lumea vorbeste fara sa ia in calcul toate variabilele. O problema se rezolva cunoscand toate ipotezele. Toata lumea spune ca consumul este zero, ceea ce este fals. Ca tinde spre zero si ca e cel mai mic consum pe unitatea de timp e adevarat. Dar colaborat cu anumite conditii s-ar putea sa nu mai fie. Spre exemplu daca cobori o panta cu inclinatie peste 45 grade, clar o faci cu a 1-a adica cu maxim 20 km/h, presupunand ca o lasi pe liber o faci la fel de clar cu o viteza f mare, deci timp foarte mic. Nu iau in calcul si nu discut acum despre uzura franii la oprire.
                        O zi buna.
                        Last edited by amigos; 12 May 2010, 23:16.

                        Comment


                        • #42
                          aceleasi calcule teoretice. teoria ca teoria, dar cu practica esti la pamant. auzi, panta de 45grade...
                          Originally posted by amigos View Post
                          Ai inteles mai mult de o gramada. Consumul la ralanti respectiv in frana de motor, fiind constant, se calculeaza dupa timpul de functionare si mai putin dupa distanta parcursa. Din cauza asta se spune consumul la ralanti este 0.6 l/ora si nu la 100km. Sa zicem ca la ralanti este 0.6 l/ora iar in frana 0.1 l/ora. Daca motorul functioneaza la ralanti 10 minute iar in frana de motor 60 minute atunci consumul devine egal desteptilor.
                          si eu zic asa, daca motorul functioneaza in ralanti 60 min consuma 0,6 l/h (ceea ce in realitate este mult mai mult) iar in frana de motor in 60 min consuma 0,1 l/h (ceea ce in realitate este mai putin) atunci care consuma mai putin?

                          revizuieste-ti calculele de laborator, mai faci cativa km cu masina sa vezi ca in realitate nu se poate asa ceva si iti mai revizuiesti si aciditatea din posturi, pana nu te trezesti cu un cadou.
                          Last edited by bogdan_1984; 13 May 2010, 08:21.
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Si cine te obliga sa cobori cu treapta 1? Frana de motor este si in a 2-a si in a 3-a si in a 4-a si in a 5-a. Nu este vorba de oprirea masinii folosind frana de motor ci de mersul masinii fara sa atingi pedala de acceleratie, caz in care consumi tot atata timp ca pe liber.
                            Si in coborare inertia masini invarte motorul fara a mai avea nevoie de carburant sa-l invarta.

                            Singurul loc in care mersul pe liber poate fi mai economic decat in frana de motor tocmai prin prisma timpului este mersul pe drum drept pana la un obstacol temporarar(exemplu un semafor pe rosu). Deoarece nu mai este panta care sa mentina la un nivel acceptabil viteza masinii in frana de motor esti obligat sa accelerezi la un moment.
                            Last edited by Cristi_LCD; 13 May 2010, 08:45.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • #44
                              amicule tu incerci sa favorizezi consumul in ralanti facand artificii in calcule si "tragand" de calcule pentru ca un consum in frana de motor sa iasa mai putin. de ce sa cobori panta cu viteaza I si in ralanti cu viteza mai mare?! alta dovada ca favorizeaza consumul in ralanti. nu mai incerca sa ne demonstrezi ca stii calcule, ca in realitate nu le stii
                              sigpic

                              Comment


                              • #45
                                Vad ca s-a deviat de la subiect ajungandu-se la problema timpului in care coboram o panta cu masina in viteza si cu masina pe liber.
                                Sper ca initiatorul topicului a primit raspunsul la intrebarea lui in prima parte a topicului.Daca nu il rog sa ma contacteze sa redeschid topicul.
                                Closed.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google