problema-la indicatorul de ulei...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • problema-la indicatorul de ulei...

    Salut...
    Nu e vb de led-ul de pe bord...Am aproape 15 mii de KM cu loganelul si azi am vrut sa verific nivelul uleiului din motor ..am incercat sa trag de inelul de plastic ca sa vad pana unde e nivelul uleiului...era intepenit...nu am putut sa-l deschid asa ca am luat un material cilindric din fier si am format o parghie in momentul cand am insistat mai tare acesta a cedat si s-a rupt....si am ramas cu inelul de plastic in mana...mentionez ca nu am tras cu foarte mare forta....ce pot face acum pt ca in conditiile astea nu pot verifica ...nivelul uleiului....ce solutii pot gasi?

  • #2
    nu trebuia sa tragi de el daca era intepenit pt ca de la caldura se lipeste de fier asa am patit si eu dar nu l-am rupt am luat un patent si l-am rasucit stanga dreapta dar nu de inel de partea mai de jos a inelului cam in dreptul fierului, si in legatura cu joja ) iti cumperi alta dar dupa ce o scoti cu un patent dar ai mare grija sa nu o rupi de tot sa cada in motor
    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

    Comment


    • #3
      Joja veche se mai vede putin? Poti trage de ea?
      Ar fi o solutie sa o scoti, pui la aspirtor un furtun subtire si il introduci putin acolo, poate se misca putin joja.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Originally posted by andrei View Post
        Joja veche se mai vede putin? Poti trage de ea?
        Ar fi o solutie sa o scoti, pui la aspirtor un furtun subtire si il introduci putin acolo, poate se misca putin joja.
        Nu cred ca am ce face cu patentul pt ca s-a rupt putin din interior..nu a cazut o vad insa...daca ramanea putin pe afara era bine ca o trageam putin cu un patent...dar asa nu cred ca am ce sa fac..totusi ceva te sa fac...doar nu o sa imi skimb masina pt asta ..

        Comment


        • #5
          Iei o masina de gaurit, ii pui un burghiu de 3.5mm dai o gaura de aprox 10mm adancime, apoi cu un tarod de 4mm tai filet in gaura respectiva, insurubezi un surub suficient de lung incat sa pti trage de el si in tim ce tragi de surub lovesti usor, cu un ciocan, cilindrul in care a ramas blocata joja. Garantat o sa reusesti daca ai rabdare si mana usoara.

          Inainte de a scoate joja e bine sa ai un aspitaor la indemana pentru a aspira spanul de la gaurit.

          Comment


          • #6
            incearca cu patent cu ciocu subtire
            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

            Comment


            • #7
              Nu-i dati solutii cu bormasini burghie si alte cele, o s-o xxx.
              Daca a bagat o bara ca sa traga de inel...

              Mergi la service.

              Comment


              • #8
                Daca am inteles bine a ramas tija de la joja in interior. Daca se vede cata de cat incearca cu un patent cu cioc subtire cum a zis razvanypo iar daca-i mai interior incearca cu o sarma tare cu un carlig la capat(indoita sarma) poate se agata carligul de plastic si o tragi afara.
                Si asa mai avea o idee dar nu stiu daca-i valabila la Logan. Pur si simplu pornesti motorul si poate presiunea o scuipa afara dar faci motorul ca naiba ca sare uleiul ca o mica fantana arteziana.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  subscriu la ce-a zis tavi, daca a fortat plasticul cu o parghie, n-as crede ca va reusi cu celelalte metode decat sa inrautateasca situatia. poate incerca in doi, sa porneasca motorul si sa-l lasa pana se incalzeste, apoi sa incerce sa traga cu un patent cu vf subtire de joja. al doilea sa stea in amsina si sa opreasca motorul odata ce joja rupta a iesit din suport...
                  dar mai sigur e cu o vizita in service. domnia... se plateste fara suparare, gino, dar unde dracu te-ai gandit cand ai fortat joja cu parghia? loganu nu mai e 1300, macar aia avea joja metalica, tocmai sa poti repara motorul cu cheia de 13, patentul si o mana de sarme...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Octavian___28 View Post
                    Nu-i dati solutii cu bormasini burghie si alte cele, o s-o xxx.
                    Daca a bagat o bara ca sa traga de inel...

                    Mergi la service.
                    Mentionez ca joja de ulei era intepenita(blocata)...am incercat s-o trag afara prin rasucire...dar tot aiai era...si pe urma am recurs la profilul ala de fier de care sa ma ajut ca sa trag joja afara...ca doar nu m-am apucat asa din senin sa bag profile metalice prin ea....cel mai bine merg la service si vad ce zic aia...apropo stie careva cam cat ajunge o joja?

                    Comment


                    • #11
                      30 euro e o joja, dar trebuie dat carterul de ulei jos ca sa se scoata cu tot cu ghidaj si sa se inlocuiasca.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Si manopera cat e?

                        Comment


                        • #13
                          spike si andrei, l-ati facut "fericit"...asa mult pt un raht de plastic? de fapt, e "bai reno"...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Manopera e cel putin o ora, deci vreo 40 ron. Ieftin...
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara!
                              Daca masina e in garantie, sa se duca in service si sunt obligati sa i-o schimbe.
                              Joja aia e facuta sa iasa trasa dcu degetul, nu cu macaraua, nu e vina utilizatorului. Evident ca era de preferat sa se duca la service cand a vazut ca nu iese, dar parca-ti vine a crede ca se poate intampla asa ceva?
                              Omul o sa spuna ca a tras cu mana si i-a ramas inelul in mana.
                              Sunteti sigur ca nu v-a facut vre-unul o gluma cu UHU sau Moment?

                              Superciudat, pe joja aia e ulei, deci nu ar trebui sa se lipeasca... Oricum e bine de stiut. Daca s-a intepenit fuga in service.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google