Eu la 3000 RPM in TR5 am 102 pe GPS (atat trebuie sa si fie) si 108 pe bord. La 60 eroarea este de ~5 kmh, la viteza mare (>140) creste si ajunge chiar la peste 10 kmh. Jante, pneuri stock, ceasurile calibrate din fabrica.
Kilometri Pe Bord
Collapse
X
-
eu am impresia, mergand cu loganul unui coleg, ca la ph2 eroarea e ceva mai mica decat la ph1, gen 110 pe bord, 105 real vs 110 pe bord 102 real.
scuze, acum am editat, am scris din greseala 92 in loc de 102.Last edited by Seba; 5 May 2011, 23:07.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by Seba View Posteu am impresia, mergand cu loganul unui coleg, ca la ph2 eroarea e ceva mai mica decat la ph1, gen 110 pe bord, 105 real vs 110 pe bord 92 real.'08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt
Comment
-
Voi nu va dati seama ca la fiecare 5000 km rulati dispar aproximativ 2mm din diametrul anvelopei? Iar asta inseamna cativa metri in plus inregistrati la fiecare km parcurs.
Totdeauna roata va indica in plus datorita uzurii anvelopei si tot ansamblului de roti dintate, iar gps-ul in minus datorita intarzierii de comunicare cu satelitul (exact ca la tv cand imaginea ajunge cu un mic decalaj) de ordinul fractiunilor de secunda dar care conteaza. GPS-ul aplica doar formula vitezei cunoscand distanta si timpul. Niciodata gps-ul nu va da in plus fiindca ar insemna sa cunoasca pozitia inainte de a ajunge intr-un punct. Apoi mai este si eroarea de traiectorie la gps, daca mergi in slalom usor, el calculeaza dupa linie dreapta nu curbilinie pe anumite portiuni.Last edited by amigos; 13 July 2011, 23:50.
Comment
-
si la final concluzionam ca daca dacia ar fi fost facuta de floxvagin sau bemve, arata exact, dom'ne...exact pe ma-sa, ca toate mint, chiar si bentley-ul are eroare la bordDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Camioanele au un reglaj al kilometrajului. dacia nu are? ar trebuii gasit si reglat incat vitezometrul sa dea viteza egala cu cea a gps-ului,gps-ul fiind cel mai corect instrument de masura al distantei, vitezei si acceleratiei. si acceleratia am vazut la mai multe emisiuni de specialitate ca era masurata cu gps legat la laptop
Comment
-
viteza afisata si distanta parcursa vin pe un singur fir, de la senzorul cutiei de viteze. ai putea incerca sa reglezi softul din procesorul bordului, sa nu mai minta. eu am vazut specificatii de ford/jlr/volvo, care cer ca bordurile sa aiba abatere de minim 5km/h la 100km/h afiat si minim 3km/h la 60km/h afisat; la dacia nu cred sa fie altfel, in general la toate masinile exista eroare, iar daca exista la vitezometru, foarte probabil sa fie si la odometru. cea mai buna metoda de masurat distanta nu e gps-ul, datorita erorii de pozitionare cat si a curburii scoartei terestre. inca o chestiune, al dacia, renault, in general, senzorul de turatie al arborelui secundat al cutiei d eviteze, cel care da impulsurile de distanta si viteza, are raport supraunitar fata de arbore, adica 1.08:1, daca retin eu bine. din softul bordului se corecteaza acei 8% sa fie undeva la 5%, adica aproape de specificatii, la viteze normale, legale de deplasare. v-ati si gasit cu ce sa comparati erorile din bord, cu passat, superb...astept o comparatie vis-a-vis de confort si performante cu maybach 550Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by L3on_rgby View PostCamioanele au un reglaj al kilometrajului. dacia nu are? ar trebuii gasit si reglat incat vitezometrul sa dea viteza egala cu cea a gps-ului,gps-ul fiind cel mai corect instrument de masura al distantei, vitezei si acceleratiei. si acceleratia am vazut la mai multe emisiuni de specialitate ca era masurata cu gps legat la laptopLast edited by amigos; 30 September 2011, 21:47.
Comment
Comment