1.6 mpi 85 cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 1.6 mpi 85 cp

    Este vorba de noul propulsor 1.6 MPI 85 CP Euro 5, care il inlocuieste pe cel de 1.6 MPI 90 CP Euro 4
    Attached Files

  • #2
    si crezi ca la asta nu se poate face ghidusii la soft sa traga mai bine???

    Comment


    • #3
      deci daca la mine pe consum arata 9,8l / 100 km eu spun ca am un consum normal pentru un 1.6 8v euro 3 , ca pe fituica aia de sus apare un consum de 9.3 /100, si eu care credeam ca papa cam mult de la o vreme incoace .

      Comment


      • #4
        Interesant ca asta trage acuma ca un 1.6 16v clasic, avand 135nm si 1.6 16v euro4 140nm.
        La 1.6 16v euro5 desi i-a crescut cuplu' in sfarsit ca la renaulturi cu motorizari similare 150 - 151 nm a pierdut o secunda la demaraj 0 - 100 km/h ))))
        Adica mai mult e mai prost...logic.
        Era si o vorba : ce e mult e prost si ce e putin nu ajunge...
        Oricum l-au pregatit si pt gpl pe 1.6 16v deci e clara treaba )
        Ce nu inteleg si n-am inteles niciodata e cum dreq astea noi sunt mai grele decat alea vechi...ca n-au pus nimic in plus pe ele, ba din contra au scos in dusmanie.
        Keyboard error or no keyboard present.
        Press F1 to continue or DEL to enter setup...

        Comment


        • #5
          Putere maxima la 5250 rpm. ...), mi-aduce aminte de Dacia 1310, sper ca 1.6-le de 85 de cai sa nu traga pana in 5000 ca Dacia ca este jale.
          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

          Comment


          • #6
            deja nu stiu ce sa mai zic..isi dau singuri in cap....tin de pret, motoarele, chiar daca le cresc cuplu , pierd putere si nu vad unde e compromisu acceptabil...am logan si nu l as da, isi merita toti banii, da in momentul de fata sigur n as mai lua dacia...16v si asa era chinuit, acuma e si mai prost...8v deja sunt prea vechi pentru orice fel de discutie...notiunea de masina ieftina s a cam pierdut pe drum...numai prin programu rabla mai merita dacia ...
            sigpic

            Comment


            • #7
              Nm mare si cai mai putini inseamna pierdere de cuplu in ture mari si cuplu bun la turatii joase

              o sa traga bine in ture mici si sus o sa gatuie repede.

              la 16v si 1,2 jau ramas la fel performantele.

              Comment


              • #8
                diferenta este din catalizatorul Euro 5(ceramica mai densa) ... inlocuit catalizatorul cu una bucata teava in S si ajunge la fel ca vechiul motor (cu catalizatorul scos)

                Comment


                • #9
                  1,6 16v E5 are 148 Nm cuplu, nu 140 Nm.

                  Comment


                  • #10
                    Lasa ca cica or sa bage 2.0L 140 cai pe logan 2, adica la pastele cailor...pe duster il baga de la anu (si la multi ani) dar nu pentru piata romaneasca, tipic, ca noi romanii suntem considerati niste viermi.
                    Oricum am mai zis-o : la ora actuala de la dacia nu ai ce sa iei pe benzina si sa merite decat 1.2, care mi s-a parut de departe cel mai corect motor...1.6 si 1.6 16v doar pe gaz poate, dar ar fi o 'cacofonie'.
                    Keyboard error or no keyboard present.
                    Press F1 to continue or DEL to enter setup...

                    Comment


                    • #11
                      nu , nu baga pentru ca nu se cumpara la noi....
                      ei merg pe cantitate , nu pe calitate

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by lungan View Post
                        Lasa ca cica or sa bage 2.0L 140 cai pe logan 2, adica la pastele cailor...pe duster il baga de la anu (si la multi ani) dar nu pentru piata romaneasca, tipic, ca noi romanii suntem considerati niste viermi.
                        Oricum am mai zis-o : la ora actuala de la dacia nu ai ce sa iei pe benzina si sa merite decat 1.2, care mi s-a parut de departe cel mai corect motor...1.6 si 1.6 16v doar pe gaz poate, dar ar fi o 'cacofonie'.
                        1.2 al multi li se pare un motor de taiat lemneparerea mea 1.6 16v este cel mia bun din gama cele pe motorina cel de 85 cp merita dar foarte zgomotos

                        Comment


                        • #13
                          etnobotanice sau alcool?
                          internal combustionizer

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google