Salutare.
De ceva timp sunt noul posesor de logan 0.9 90 CP turbo. La prima revizie de 20.000 km am fost la Renaul si unleiul folosit de ei a fost 10w40. Am intrebat angajatul de la receptie de ce au pus 10w40 cand eu stiu de ani de zile ca uleiul pana in anumiti km se foloseste 5w30. raspunsul sec a fost : Asa recomanda producatorul.
Culmea dupa 1000 km de la revizie a inceput sa aiba un mic trenurat la relantiu,in valuri cand stau pe loc. Si parca se aude ca o toba intepata. Acum masina are 5 luni de la achizitie direct de la reprezentanta si 21.000 km.
Are cineva idee ce se intampla?
De ceva timp sunt noul posesor de logan 0.9 90 CP turbo. La prima revizie de 20.000 km am fost la Renaul si unleiul folosit de ei a fost 10w40. Am intrebat angajatul de la receptie de ce au pus 10w40 cand eu stiu de ani de zile ca uleiul pana in anumiti km se foloseste 5w30. raspunsul sec a fost : Asa recomanda producatorul.
Culmea dupa 1000 km de la revizie a inceput sa aiba un mic trenurat la relantiu,in valuri cand stau pe loc. Si parca se aude ca o toba intepata. Acum masina are 5 luni de la achizitie direct de la reprezentanta si 21.000 km.
Are cineva idee ce se intampla?
Comment