0.9tce garnitura motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 0.9tce garnitura motor

    Buna ziua. Stie cineva cum se numeste garnitura aceasta si de unde as putea sa o cumpar?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

  • #2
    Acolo nu e garnitură, e silicon. Posibil să fie nevoie și de garnitură capac, dar asta se vedea de când ai schimbat bobina de la cilindrul 1, e clar că ai ceva intervenții pe la ea (claxonul mutat e alt indiciu).
    Last edited by t0rquemada; 18 April 2024, 20:30.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • #3
      Motorul nu a avut nici o interventie. Injectorul nu a fost schimbat. M-am trezit cu urme de ceva umezeala pe el si doar l-am curatat. Intradevar trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo si daca tot o schimb speram sa schimb aici sus pe unde se vad urmele alea de ulei.

      Comment


      • #4
        Pare sa fie etansarea \siliconul de la capac inchidere chiulasa, vezi doar ca info si atasat, poti incerca pe baza seriei VIN (doar asa se poate verifica) ce obtii \gasesti la distribuitorii de piese auto.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          LE: iar referitor la “…trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo …” aceasta este o problema cunoscuta si din pacate destul de des intalnita, garnitura capac termostat (cutie iesire apa sau cum se doreste sa se mai numeasca) de prim montaj este facuta dintr-un material mai “slabut” (de obicei are culoare maro) care isi pierde elasticitatea in timp (dupa cativa ani), grija ca uneori prin unele reprezentante \service se schimba tot ansamblul (corp, termostat, senzor) dar garnitura se gaseste si separat (din alt material, de culoare neagra), vezi doar ca ex si atasat, dar din nou acestea se verifica \obtine doar pe baza seriei VIN.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Bobina cilindrului 1 e curată semn că s-a umblat acolo, una din cauzele înlocuirii fiind baie de ulei pe bujia 1 datorită garniturii de capac duse în zona tubului 1, restul (garnitura de la cutia de iesire apă - nu termostat) e irelevant
            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

            Comment


            • #7
              Cred ca am scris destul de clar "... garnitura capac termostat (cutie iesire apa sau cum se doreste sa se mai numeasca) ...", si nu cred ca este irelevant, daca se pierde lichid de racire pe acolo atunci (si) aceasta trebuie schimbata.

              Comment


              • #8
                Originally posted by t0rquemada View Post
                Bobina cilindrului 1 e curată semn că s-a umblat acolo, una din cauzele înlocuirii fiind baie de ulei pe bujia 1 datorită garniturii de capac duse în zona tubului 1, restul (garnitura de la cutia de iesire apă - nu termostat) e irelevant
                Deci, vorbim despre 2 lucruri diferite. In primul rand, la bobina cilindrului 1 nu s-a umblat. Este mai curata decat celelate pentru ca am gasit urma de umeseala pe ea si am curatat-o.


                Originally posted by Gil26 View Post
                Pare sa fie etansarea \siliconul de la capac inchidere chiulasa, vezi doar ca info si atasat, poti incerca pe baza seriei VIN (doar asa se poate verifica) ce obtii \gasesti la distribuitorii de piese auto.
                In al doilea rand,​ aia din poza ta este de fapt capacul cu termostatul si pentru aia mi-am luat deja garnitura. Vad ca in poza ta nu apare si piesa din poza mea. Ar fi aia cu verde din poza de mai jos.
                Attached Files

                Comment


                • #9
                  In al treilea rand am scris destul de clar "iar referitor la “…trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo …” ..." si globul de cristal nu a oferit alte detalii despre masina si nici ce garnituri ai cumparat sau nu, nu ai precizat anterior ca " ... ​pentru aia mi-am luat deja garnitura", nu am avut de unde sa stiu asta, dar informatiile pot sa fie de folos si altor colegi de forum.

                  ​Si in al patrulea rand iti doresc spor si bafta in gasirea a ceea ce nu apare in poza mea si ai incercuit cu verde daca nu ai inteles ce s-a scris si atasat, poate alti colegi iti explica mai bine.

                  Toate cele bune.​

                  Comment


                  • #10
                    Fix din cauza unor topicuri de genul, nu prea mai scriu despre lucruri oricum discutate și știute dar ne-căutate:

                    1: Faptul că Este mai curata decat celelate pentru ca am gasit urma de umeseala pe ea si am curatat-o. = s-a umblat ,că nu s-a demontat e altceva.

                    2. Garnitura capacului de culbutori, poate fi de vină pentru scurgerea aia, piesa încercuită cu verde de tine nu are garnitură, garnitura se face la montaj din silicon, și oricum nu e termostat

                    3.Termostatul la TCe e în față între alternator și demaror, acolo unde ai impresia că e cutia de apă nu e.


                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • #11
                      Si \sau aici (din Septembrie 2023) :
                      Am si eu o problema. De ceva timp a inceput sa piarda antigel intre partea dreapta a chiuloasei si capacul de plastic. Am vazut intr-un clip ca rezolva problema cu o garnitura lichida, dar am mai vazut in alta partea ca a inlocuit garnitura aceea cu una noua. Stie cineva un cod al acelei garnituri sau cum se numeste si pe unde

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Gil26 View Post
                        In al treilea rand am scris destul de clar "iar referitor la “…trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo …” ..." si globul de cristal nu a oferit alte detalii despre masina si nici ce garnituri ai cumparat sau nu, nu ai precizat anterior ca " ... ​pentru aia mi-am luat deja garnitura", nu am avut de unde sa stiu asta, dar informatiile pot sa fie de folos si altor colegi de forum.

                        ​Si in al patrulea rand iti doresc spor si bafta in gasirea a ceea ce nu apare in poza mea si ai incercuit cu verde daca nu ai inteles ce s-a scris si atasat, poate alti colegi iti explica mai bine.

                        Toate cele bune.​
                        Acum nu te supara, dar nu vad ce relevanta au detalile despre "cutia de iesire apă" cand eu nu am intrebat nimic de ea.

                        Originally posted by Gil26 View Post
                        Si \sau aici (din Septembrie 2023) :
                        Am si eu o problema. De ceva timp a inceput sa piarda antigel intre partea dreapta a chiuloasei si capacul de plastic. Am vazut intr-un clip ca rezolva problema cu o garnitura lichida, dar am mai vazut in alta partea ca a inlocuit garnitura aceea cu una noua. Stie cineva un cod al acelei garnituri sau cum se numeste si pe unde
                        Da, in post-ul asta este vorba despre piesa de care mi-ai spus tu mai sus(cutia de iesire apă) si la un raspuns ca cel de mai sus m-as fi asteptat sa primesc acolo.

                        Originally posted by t0rquemada View Post
                        Bobina cilindrului 1 e curată semn că s-a umblat acolo, una din cauzele înlocuirii fiind baie de ulei pe bujia 1 datorită garniturii de capac duse în zona tubului 1, restul (garnitura de la cutia de iesire apă - nu termostat) e irelevant
                        Nu spun ca nu ai dreptate, dar in poza pe care a pus-o Gil2 fix asa este denumita (vezi poza atasata).

                        Originally posted by t0rquemada View Post
                        Fix din cauza unor topicuri de genul, nu prea mai scriu despre lucruri oricum discutate și știute dar ne-căutate:

                        1: Faptul că Este mai curata decat celelate pentru ca am gasit urma de umeseala pe ea si am curatat-o. = s-a umblat ,că nu s-a demontat e altceva.

                        2. Garnitura capacului de culbutori, poate fi de vină pentru scurgerea aia, piesa încercuită cu verde de tine nu are garnitură, garnitura se face la montaj din silicon, și oricum nu e termostat

                        3.Termostatul la TCe e în față între alternator și demaror, acolo unde ai impresia că e cutia de apă nu e.

                        Nu toata lumea are timp sa citeasca zeci de pagini dintr-un topic, ca poate cineva a discutat despre problema ta. Pe langa asta, in post-ul pentru care ai pus link-ul nu este vorba despre ce am intrebat eu.

                        1.Acum hai sa nu o dam pe semantica. Daca facem un pol si punem intrebarea asta si ca raspunsuri ar fi, a atinge si a demonta, care crezi ca o sa fie raspunsul cel mai ales?

                        2.Deci piesa despre care am intrebat eu, este capacul culbutorilor? Cu ce silicon ar trebui inlocuit cel existent?​
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          , iar daca doar asta (si atat) ai inteles din raspunsurile si detaliile pe care le-ai primit atunci orice alte comentarii cred ca sunt de prisos. Punct.

                          Comment


                          • #14
                            Totusi, daca tot s-a discutat atat despre acestea, poate sunt de folos altor colegi de forum:
                            Attached Files

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Spiridusu View Post

                              Acum nu te supara, dar nu vad ce relevanta au detalile despre "cutia de iesire apă" cand eu nu am intrebat nimic de ea.


                              2.Deci piesa despre care am intrebat eu, este capacul culbutorilor? Cu ce silicon ar trebui inlocuit cel existent?​
                              Confuzi termostatul cu cutia de iesire apă, cât despre restul te descurci tu.


                              Iar când am scris de piesa încercuită cu verde de tine m-am referit la postul:

                              Succesuri.
                              Attached Files
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google