Buna ziua. Stie cineva cum se numeste garnitura aceasta si de unde as putea sa o cumpar?
0.9tce garnitura motor
Collapse
X
-
Acolo nu e garnitură, e silicon. Posibil să fie nevoie și de garnitură capac, dar asta se vedea de când ai schimbat bobina de la cilindrul 1, e clar că ai ceva intervenții pe la ea (claxonul mutat e alt indiciu).
Last edited by t0rquemada; 18 April 2024, 20:30.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
-
Motorul nu a avut nici o interventie. Injectorul nu a fost schimbat. M-am trezit cu urme de ceva umezeala pe el si doar l-am curatat. Intradevar trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo si daca tot o schimb speram sa schimb aici sus pe unde se vad urmele alea de ulei.
Comment
-
Pare sa fie etansarea \siliconul de la capac inchidere chiulasa, vezi doar ca info si atasat, poti incerca pe baza seriei VIN (doar asa se poate verifica) ce obtii \gasesti la distribuitorii de piese auto.
Comment
-
LE: iar referitor la “…trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo …” aceasta este o problema cunoscuta si din pacate destul de des intalnita, garnitura capac termostat (cutie iesire apa sau cum se doreste sa se mai numeasca) de prim montaj este facuta dintr-un material mai “slabut” (de obicei are culoare maro) care isi pierde elasticitatea in timp (dupa cativa ani), grija ca uneori prin unele reprezentante \service se schimba tot ansamblul (corp, termostat, senzor) dar garnitura se gaseste si separat (din alt material, de culoare neagra), vezi doar ca ex si atasat, dar din nou acestea se verifica \obtine doar pe baza seriei VIN.
Attached Files
Comment
-
Bobina cilindrului 1 e curată semn că s-a umblat acolo, una din cauzele înlocuirii fiind baie de ulei pe bujia 1 datorită garniturii de capac duse în zona tubului 1, restul (garnitura de la cutia de iesire apă - nu termostat) e irelevantPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostBobina cilindrului 1 e curată semn că s-a umblat acolo, una din cauzele înlocuirii fiind baie de ulei pe bujia 1 datorită garniturii de capac duse în zona tubului 1, restul (garnitura de la cutia de iesire apă - nu termostat) e irelevant
Originally posted by Gil26 View PostPare sa fie etansarea \siliconul de la capac inchidere chiulasa, vezi doar ca info si atasat, poti incerca pe baza seriei VIN (doar asa se poate verifica) ce obtii \gasesti la distribuitorii de piese auto.
Attached Files
Comment
-
In al treilea rand am scris destul de clar "iar referitor la “…trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo …” ..." si globul de cristal nu a oferit alte detalii despre masina si nici ce garnituri ai cumparat sau nu, nu ai precizat anterior ca " ... pentru aia mi-am luat deja garnitura", nu am avut de unde sa stiu asta, dar informatiile pot sa fie de folos si altor colegi de forum.
Si in al patrulea rand iti doresc spor si bafta in gasirea a ceea ce nu apare in poza mea si ai incercuit cu verde daca nu ai inteles ce s-a scris si atasat, poate alti colegi iti explica mai bine.
Toate cele bune.
Comment
-
Fix din cauza unor topicuri de genul, nu prea mai scriu despre lucruri oricum discutate și știute dar ne-căutate:
1: Faptul că Este mai curata decat celelate pentru ca am gasit urma de umeseala pe ea si am curatat-o. = s-a umblat ,că nu s-a demontat e altceva.
2. Garnitura capacului de culbutori, poate fi de vină pentru scurgerea aia, piesa încercuită cu verde de tine nu are garnitură, garnitura se face la montaj din silicon, și oricum nu e termostat
3.Termostatul la TCe e în față între alternator și demaror, acolo unde ai impresia că e cutia de apă nu e.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 2
Comment
-
Si \sau aici (din Septembrie 2023) :
Am si eu o problema. De ceva timp a inceput sa piarda antigel intre partea dreapta a chiuloasei si capacul de plastic. Am vazut intr-un clip ca rezolva problema cu o garnitura lichida, dar am mai vazut in alta partea ca a inlocuit garnitura aceea cu una noua. Stie cineva un cod al acelei garnituri sau cum se numeste si pe unde
Comment
-
Originally posted by Gil26 View PostIn al treilea rand am scris destul de clar "iar referitor la “…trebuie schimbata garnitura de la termostat ca pierde antigel pe acolo …” ..." si globul de cristal nu a oferit alte detalii despre masina si nici ce garnituri ai cumparat sau nu, nu ai precizat anterior ca " ... pentru aia mi-am luat deja garnitura", nu am avut de unde sa stiu asta, dar informatiile pot sa fie de folos si altor colegi de forum.
Si in al patrulea rand iti doresc spor si bafta in gasirea a ceea ce nu apare in poza mea si ai incercuit cu verde daca nu ai inteles ce s-a scris si atasat, poate alti colegi iti explica mai bine.
Toate cele bune.
Originally posted by Gil26 View PostSi \sau aici (din Septembrie 2023) :
Am si eu o problema. De ceva timp a inceput sa piarda antigel intre partea dreapta a chiuloasei si capacul de plastic. Am vazut intr-un clip ca rezolva problema cu o garnitura lichida, dar am mai vazut in alta partea ca a inlocuit garnitura aceea cu una noua. Stie cineva un cod al acelei garnituri sau cum se numeste si pe unde
Originally posted by t0rquemada View PostBobina cilindrului 1 e curată semn că s-a umblat acolo, una din cauzele înlocuirii fiind baie de ulei pe bujia 1 datorită garniturii de capac duse în zona tubului 1, restul (garnitura de la cutia de iesire apă - nu termostat) e irelevant
Originally posted by t0rquemada View PostFix din cauza unor topicuri de genul, nu prea mai scriu despre lucruri oricum discutate și știute dar ne-căutate:
1: Faptul că Este mai curata decat celelate pentru ca am gasit urma de umeseala pe ea si am curatat-o. = s-a umblat ,că nu s-a demontat e altceva.
2. Garnitura capacului de culbutori, poate fi de vină pentru scurgerea aia, piesa încercuită cu verde de tine nu are garnitură, garnitura se face la montaj din silicon, și oricum nu e termostat
3.Termostatul la TCe e în față între alternator și demaror, acolo unde ai impresia că e cutia de apă nu e.
1.Acum hai sa nu o dam pe semantica. Daca facem un pol si punem intrebarea asta si ca raspunsuri ar fi, a atinge si a demonta, care crezi ca o sa fie raspunsul cel mai ales?
2.Deci piesa despre care am intrebat eu, este capacul culbutorilor? Cu ce silicon ar trebui inlocuit cel existent?Attached Files
Comment
-
Totusi, daca tot s-a discutat atat despre acestea, poate sunt de folos altor colegi de forum:
Comment
-
Originally posted by Spiridusu View Post
Acum nu te supara, dar nu vad ce relevanta au detalile despre "cutia de iesire apă" cand eu nu am intrebat nimic de ea.
2.Deci piesa despre care am intrebat eu, este capacul culbutorilor? Cu ce silicon ar trebui inlocuit cel existent?
Iar când am scris de piesa încercuită cu verde de tine m-am referit la postul:
Succesuri.
Attached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
- Likes 1
Comment
Comment