Motoarele minuscule turbo nu sunt prea reusite dar de la 1.4 turbo in sus eu le vad sensul.
Un 1.4 turbo de 150 de cp inlocuieste cu succes un 2.0 aspirat.
In oras garantat are consum mai mic, iar in exterior are consum identic cu 2.0 de exemplu.
Dieselurile turbo la fel au sens de la 1.6 in sus.
1.6 dCi inlocuieste destul de lejer 2.0 dci de generatie mai veche (nu pe cele noi)
Avantajul benzinarelor aspirate este totusi ca pot fi convertite la GPL usor si fara afectarea fiabilitatii (compensand astfel consumul mai mare in oras).
Un 1.4 turbo de 150 de cp inlocuieste cu succes un 2.0 aspirat.
In oras garantat are consum mai mic, iar in exterior are consum identic cu 2.0 de exemplu.
Dieselurile turbo la fel au sens de la 1.6 in sus.
1.6 dCi inlocuieste destul de lejer 2.0 dci de generatie mai veche (nu pe cele noi)
Avantajul benzinarelor aspirate este totusi ca pot fi convertite la GPL usor si fara afectarea fiabilitatii (compensand astfel consumul mai mare in oras).
Comment