If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
In ultima perioada se vede clar o tendinta de orientare a clientilor spre masini cu motoare de cilindree mica si supraalimentate.
In functie de performante, fiabilitate si costuri, ce fel de motor ati alege pentru masina?
Tot urmarind motorzarile de pe viitoarele generatii de Logan, sau cum le mai spune, am fost placut surprins de datele tehnice ale lui 1.2.TCe-115cp; mi-as dori aceasta motorizare doar prin prisma performantelor, apropiate mai degraba de cele ale unui diesel; despre fiabilitate e prematur sa spun ceva.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
mi se pare prea tiganit pentru caii care ii scoate
N-as zice; cei de la Renault cred ca au destula experienta si tehnologie acumulata in conceptia motoarelor si implicit in obtinerea de maximum de putere din fiecare cm. cub; vezi F1. Sunt curios cat va fi de fiabil.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
N-as zice; cei de la Renault cred ca au destula experienta si tehnologie acumulata in conceptia motoarelor si implicit in obtinerea de maximum de putere din fiecare cm. cub; vezi F1. Sunt curios cat va fi de fiabil.
in F1 niciodata nu au avut cei mai multi cai. Ferrari BMW McLaren au fost peste ei.
vezi Ford EcoBoost. 1.0 125 cai si urmatoarea motorizare va fi 1.0 150 cai . asta da tziganeala
renault face motoare adevarate pentru motorina adevarata, nu pentru pacura de la noi din romania care ineaca si aro-urile ....
francezii sunt buni pe motorizare si comfort, nu vad ce hibe ar avea un motor 1.2 cu 115 cai mai mult din turbo. Are cateva componente mai rezistente la presiuni mai mari si aia e.
Dar de 1.0 ecoboost de 125 de cai de la ford ce mai ziceti ? 1.2 cu 115 cai pare mamaliga pe langa 1.0, cel putin tehnologic la prima vedere
H5Ft are 190Nm.
Oricum sa nu ne indepaertam de subiect; vremea aspiratelor pare sa apuna.
Chiar daca sunt mai usor de intretinut ca si costuri, acestea au totusi consumuri relativ mari fata de cele turbo, emisii de CO2 mai mari, si nu au randamentul acestora din urma; Motoarele turbo exploateaza mult mai eficient fiecare cm. cub si gram de benzina.
Asadar, pentru motoarele turbo; benzinare bineinteles.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment