Imi place de trendul asta "Viitorul e turbo". Care viitor? Turbina e o inventie de acum 100 de ani Uite asa se vinde un rahat, facand marketing, creand nevoi.
Motor Aspirat Versus Motor Turbo
Collapse
X
-
1,2TCe scoate cuplu maxim la 2000rpm si-l tine pana la 4000rpm-asta in conditiile date de producator, in viata reala mai pune pe putin 100 rpm.-conditiile sunt impuse si de o acceleratie progresiva. Crede-ma, la acceleratii bruste sau la wot turbina nu are timp sa urmareasca in tandem viteza curgerii gazelor de ardere si va avea loc o intarziere la raspuns, cat de mare sau cat de mica asta depinde si de alti factori.Attached Files
Comment
-
Originally posted by Seba View Postdaca n-au turbina cu geometrie variabila, cum mama cucului scot cuplu maxim la 1700rpm, ca dizalu', si-l tin pana pe la 4500?
turbina, compresor, injectie directa, distributie variabila, pompa de ulei cu debit variabila, axe came ultra usoare imbracate in DLC, pistoane imbracate in DLC, .... atata industrie si piese puse in miscare pentru 115 cai ?? atat scoate un K4M cu distributie variabila si pariu ca are acelasi apetit pentru benzina ca un 1.2 TCELast edited by alessandro; 16 June 2012, 22:20.
Comment
-
scoate si k4m 115cp dar pierde la capitolul elasticitate si mereu cuplul va fi mai mic decat la un turbo ceea ce se traduce printr-un consum mai mare in viata reala . iar puterea medie este mai mare la turbo pentru ca aia 115cp la k4m ii ai intre 6000 si 6500 ture pe acolo dar la 4000ture ai doar 70cp sa zicem...
si oricum downsize ul e la mare arta la toti producatorii si o sa conducem moristi turbo + compresor in curand ..oricum eu nu sunt curios de 1.2 tce ci de 0.9tce .
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostImi place de trendul asta "Viitorul e turbo". Care viitor? Turbina e o inventie de acum 100 de ani Uite asa se vinde un rahat, facand marketing, creand nevoi.
Comment
-
Originally posted by alessandro View Post... turbina, compresor, injectie directa, distributie variabila, pompa de ulei cu debit variabila, axe came ultra usoare imbracate in DLC, pistoane imbracate in DLC, .... atata industrie si piese puse in miscare pentru 115 cai ??
Comment
-
Dar cu riscuri ... !
Ar fi bine dacă s-ar putea ţine sub control Fuziunea Nucleară, acolo sa te ţii randament !
Originally posted by alessandro View Postvezi GDI ul de 1600 de la Hynudai. ala motor
Comment
-
In maximum 10 ani prevad iesirea din peisaj a motoarelor aspirate; trendul e cel pe care il vedeti, fie ca va convine sau nu; cei de la Ford au aruncat manusa si mi-e greu sa cred ca cineva va mai proiecta in viitor un motor aspirat.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
da, asta-i trendul, dar e valabi doar la cacatii astia lesinati cat o doza de cola. masinile adevarate, tot la aspiratoare de 6-8 litii vor ramane. la un moment dat, nu vei mai gasi materiale la costuri decente ca sa suporti 200cp la 1 litru. vrand ne-vrand tot la 6 litrii aspirat te uiti . si sa vezi fericire cand or sa realizeze posesorii ca turbo chiar nu e mai economic decat aspiratul, se strica mai usor si mai des; deci revenim la doza de colaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
asta cam asa-i. asta-i trendul. motoare cat mai mici, cu foehn, euro cat mai mare si iluzia ca ar consuma mult mai putin.
pe de alta parte, noul trend este si garantie marita sau 150.000 km
daca n-or fi si motoarele prea fiabile, macar ne mai salveaza garantia.internal combustionizer
Comment
Comment