Motor Aspirat Versus Motor Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    nu nu ! era IS ul cu M42 sau de 140 cai. 1.8 16v

    motorul asta in varinata de cupa facea aproape 300 cai pe aspirat

    uite te sa gama S14 de la BMW...Dumnezeule ce motoare, ce vremuri

    P.S. ala de 114 cai era 8 valve. l am avut eu. bateam la Logan 16v ca la fasole

    Comment


    • #62
      Te ajuta mult să baţi loganul şi tracţiunea spate, dacă prin nişte vise visătoare ar fi un logan cu tracţiune spate s-ar mai schimba situaţia la o linie.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • #63
        Originally posted by Nytro View Post
        cat despre motorul 1.2 tsi de 105 cp inca nu au reusit sa-l rezolve tot cade o piesa numita variator-daca ai garantie e ok daca nu-mult succes.
        Inca un lucru cei cu 1.4 tsi spun ca ar fi bine daca pui benzina 98 asa ca inca o data nu stiu ce economie reala faci cu 1.2 tce fata de un 1.2 mpi sau 1.4 mpi
        1,2TCe nu are variator.
        Toate motoarele cu injectie directa de benzina cer CO ridicat, de fapt CO95 ar trebui sa fie de ajuns dar la noi ca sa fii sigur trebuie sa-i dai cel putin de 98.

        Comment


        • #64
          Sau sa le amesteci juma rezervor 98 juma 95 cum face un user de pe forumu Skoda

          Comment


          • #65
            Sau pui naftalina si ai rezolvat situatia.

            Comment


            • #66
              nu le mai da idei ca ii vezi cu motoarele in punga

              intr adevar naftalina mareste CO si in acelasi timp in combinatie cu benzina explodeaza foarte tare.

              Comment


              • #67
                ce fasole bateai mah cu trotineta aia de de 115cp? aia e masina? motorul ala le-a facut sigla de ras...
                radem-radem, dar azi citisem pe patruciuning, care a devenit un ***** de site/forum/etc, in care toti visatorii amatori isi dau cu expertiza, ca motorul electric de pe ampera a primti nu stiu ce mare premiu, cel mai pizdos motor buleftric, cu range extender, care ii permite o autonomie de 550km. hai, ecologistii si fanii de ventilatoare, sariti pe mine, dar mai intai, luati un loc pe scaun: motorul electric merge 50km, iar benzinarul de 1.4_86cp mai merge 500km. si-atunci cum sa premiezi un motor electric pt performanta celui pe benzina? marketing pentru fazani. si sa vedeti ca va prinde, vor fi multi ecologisti lobotomizati care-si vor lua masina electrica ce merge 550km. pe benzina, pur, ar fi mers 700km daca nu trebuia sa care si cadavrul alea de motor electric si baterie (vreo 300kg) si ar fi avut si performante mai decente si emisii mai mici. din pacate asta e viitorul, nici motorul mic turbo nu mai e decat un intermediar spre mersul cu tramvaiul.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  din pacate cu e30 1.8 M40 batem 16v la greu. nu aveam nici cea mai mica jena. 2 3 masini scurt
                  aveam 1030 kg pe cantarite la remat, 113 cai si motorul mergea impecabil. 80.000 km reali. Loganul 16v e o trotineta cu 10 cai mai putin si vreo 150 kg mai mult

                  P.S. si cutia era mai bine etajata la urs. cand schimbam in 6000 cadea in 4600-4700 fata de logan care pica in 4000
                  Last edited by alessandro; 19 June 2012, 23:32.

                  Comment


                  • #69
                    ca tot vorbiti de motoare mici turbo...ati vazut 1.0 ecoboost de pe focus?? are 100 de cai!!!sunt tare curios cat de fiabil e motorasu ala...ca mi se pare prea prea sa scoti 100 de cai din 3 cilindrii...
                    DACIA...Daca Ai Cap Iese Altfel..
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      Fara probleme majore nu cred ca duce mai mult de 150.000km.

                      Comment


                      • #71
                        mai pune 25 cai. atat are 125. si in curand va avea 150

                        Comment


                        • #72
                          motoarele de formula 1 din anii obzeci, din 1.5 litri turbo scoteau vreo 1200cp doar ca motoarele nu tineau mai mult de 2-3 curse.
                          mai nou, de la anul, toate motoarele din formula 1 vor fi din nou turbo, 1.6L, in loc de 2.4L aspirate.

                          revine trendul cu motoare mici + turbo.
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #73
                            ce vi se pare asa nasol la motorul ala? 120cp/litru sau chiar mai mult au si lancer evo si wrx sti si uite ca nu mai sughit. tot pe-acolo si focus rs, megane rs, a4/a5 2.0 tfsi...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #74
                              Luati in calcul si tehnologia SKYACTIV de la Mazda. Este promitator!

                              Comment


                              • #75
                                Spuneti ca nu duce mai mult de 150000 acum depinde si cat mergi cu ea daca fac 15000 pe an dupa 10 ani fara sa umblu la motor e ok pot sa iau alta ca pana atunci cred ca are si rugină pe ea . Cat despre motoare aspirate am avut un volvo 1.8 gdi motor facut de mitsubishi aveam 270 k si tot rupea pământul fara sa va mint in carte scria ca viteza maxima e de 200 ea mergea si acum cu 235 nu cred ca decalajul sa fie atât de mare la viteza reala
                                Last edited by epuref; 10 December 2012, 22:51.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google